Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8328)
Ainoita purnaajia on mammalaudan femcelit. Varsinainen ikiliikkuja: parviäly keksii miehille sanoja suuhun ja sitten tappelevat omia sanomisiaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä ketju, kun tähän voi kirjoittaa ihan mitä vaan eikä ketju poistu sadoista ilmiannoista huolimatta..
Olen huomannut. Siksi tänne on kiva kirjoittaa kaikkia pillupersejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä ketju, kun tähän voi kirjoittaa ihan mitä vaan eikä ketju poistu sadoista ilmiannoista huolimatta..
Olen huomannut. Siksi tänne on kiva kirjoittaa kaikkia pillupersejuttuja.
Palstan ``miehet `` tuossa taas esittelemässä älynlahjojaan. On niiiiiin kivaa, kun voi kirjoitella pillupersejuttuja, heheehee.
(Ei noi oo aikuisia ihmisiä. Eihän?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on vastenmielistä eikä sitä pidä normalisoida.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Miten kuuluu ketjun aiheeseen jeeseen?
No ihan samalla tavoin kuin kuin muutama sata muutakin viestiä tuossa edellä ja jälkeen.
Voisi helposti kuvitella, että palstan lihavat tanttarat eivät jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan ja siksi raivoavat täällä miten pitäisi saada joku mies tekemään ne.
*Voisi helposti kuvitella, että palstan lihavat tanttarat eivät jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan ja siksi raivoavat täällä miten pitäisi saada joku mies tekemään ne.*
Millainen valas sinä mahdatkaan olla, kun et jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan? Siitäkö se on kenkä siis koko ajan puristanut - et ihroiltasi pysty mitään tekemään ja siksi piti tuoda Aasiasta nainen tekemään kaikki puolestasi.
Olisit vain heti reilusti tunnustanut tilanteen, niin olisit säästynyt tuolta naurettavalta kuukausien vänkäämiseltä ja itkupoturaivariviestittelyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy miksi nämä miehet keksivät näitä isompi palkka, raskaampi työ, vakuutusten kilpailutus, ovenkarmin kiillotus ym naurettavia syitä sille, ettei kotitöitä tarvitse jakaa tasavertaisesti, on että he ajattelevat naisen olevan heitä alempiarvoinen ja olemassa vain heitä palvellakseen. Parisuhteessa heidän mielestään naisen kuuluu tehdä kaikki kotityöt vain siksi että on nainen. Kaikki muut perustelut ovat potaskaa naamioituna.
Viha suomalaisia naisia kohtaan johtuu siitä, etteivät he useimmiten alistu palvelijan asemaan vaan vaativat tasa-arvon. Se näitä miehiä suututtaa, kun eivät saa sitä kuningasasemaa, joka heille mielestään kuuluu, niin suomalaisia naisia on haukuttava kaikin keinoin ja ylistettävä patriarkaalisen kulttuurin naisia.
Tasa-arvoa vastaan vänkääminen lapsellisilla väitteillä on vain naisvihaa. Nuo sovinistimiehet vihaavat naisia. Asia on näin
Tuo on niin totta. Onneksi on toisenlaisiakin miehiä. Kiinnostais tietää, onko se ero kasvatuksessa, miehenmallissa vai missä, kun miehet näin jakautuu.
Vierailija kirjoitti:
Ainoita purnaajia on mammalaudan femcelit. Varsinainen ikiliikkuja: parviäly keksii miehille sanoja suuhun ja sitten tappelevat omia sanomisiaan vastaan.
Eihän niitä tarvi keksiä, kun ihan itse ne tänne postaatte. Yks vielä esiintyy välillä naisena. Eli osa "naistenkin" jutuista onkin miehen kirjoittamia.
Aboriginaaliko täällä taas riehuu kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä tarvi keksiä, kun ihan itse ne tänne postaatte. Yks vielä esiintyy välillä naisena. Eli osa "naistenkin" jutuista onkin miehen kirjoittamia.
Montako miestä mahtaa kirjotella?
Jokohan vauhtimursuilla alkaa olla meno päällä?
"Millainen valas sinä mahdatkaan olla, kun et jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan? Siitäkö se on kenkä siis koko ajan puristanut - et ihroiltasi pysty mitään tekemään ja siksi piti tuoda Aasiasta nainen tekemään kaikki puolestasi.
Olisit vain heti reilusti tunnustanut tilanteen, niin olisit säästynyt tuolta naurettavalta kuukausien vänkäämiseltä ja itkupoturaivariviestittelyltä."
Lopeta nyt tuo sekoilu, iso ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Millainen valas sinä mahdatkaan olla, kun et jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan? Siitäkö se on kenkä siis koko ajan puristanut - et ihroiltasi pysty mitään tekemään ja siksi piti tuoda Aasiasta nainen tekemään kaikki puolestasi.
Olisit vain heti reilusti tunnustanut tilanteen, niin olisit säästynyt tuolta naurettavalta kuukausien vänkäämiseltä ja itkupoturaivariviestittelyltä."
Lopeta nyt tuo sekoilu, iso ihminen.
Iso olet itse, mutta ilmeisesti vain horisontaalisilta fyysisiltä ulottuvuuksiltasi. Aivokapasiteettisi sen sijaa näyttää olevan mikroskooppisen pientä kokoa. Onneksi sinulla on se aasialainen nainen pitämässä huolta, että pärjäät arjessa.
Mikä tää aasialainen nainen on?
Heippa kaikki kyllästyneet palsta mammat, tällä olisi vapaana kaksi erootista mies tanssijaa ilahduttamaan kyrsiitynyttä päiväänne. Meille saa tehdä melkein mitä vaan. (ei homo palveluita)
Terveisin. RATTO-POJAT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka esiintyy naisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan yksi häiriintynyt yksilö ja Hevostalli.netin vakioasiakas ennen kuin hänet potkittiin sieltä pois. Nyt riehuu täällä. Harmi, ettei ole keinoa saada täältä pois tuollaista ilman saastuttajaa (pun intended).
Oliko sillä samat jutut jo tallivuosina? Aasialainen pyllynpyörittäjä ja ikuisesti päiväkoti-ikäiset lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan yksi häiriintynyt yksilö ja Hevostalli.netin vakioasiakas ennen kuin hänet potkittiin sieltä pois. Nyt riehuu täällä. Harmi, ettei ole keinoa saada täältä pois tuollaista ilman saastuttajaa (pun intended).
Oliko sillä samat jutut jo tallivuosina? Aasialainen pyllynpyörittäjä ja ikuisesti päiväkoti-i
Ja pierujankutus?
"Täsmälleen samat jutut pieruineen päivineen. Haki nuorta naista, joka ei piere (!). Kummasti löysi sellaisen Aasiasta. Aikaa on kulunut noin 10 vuotta. Siinä ajassa hemmo on matkustanut Aasiaan (valtio tuntematon), rakentanut taloja sekä Suomessa että Aasiassa (valtio tuntematon) tehnyt ulkomaankeikkaa, tuonut vaimon Suomeen ja tehnyt lapset, jotka juoksevat iloisesti vanhempiensa syliin päiväkodista haettaessa, kun suomalaiset lapset itkevät tuskaansa, kun heidät haetaan.
Mies tekee töitä 12-16 h. Silti hän ehtii palstailla 07-23. Lapset ovat edelleen päiväkodissa. Vaimo tekee täysipäiväistä työtä, mutta hoitaa kodin ja lapset pyllyn iloisesti pyörien ja rakasteluun riittää aikaa pari kolme tuntia päivittäin. Mies ei silti tee mitään, jos ei jaksa tai ehdi tontilla patsastellessaan ja kavereille harrastuksia esitellessään.
Tässä taloudessa pidetään iloisia päivälliskutsuja vähintään kahdesti kuukaudessa, jolloin naiset kokkaavat ja siivoavat miesten röhnötellessä. Talon isäntä toki ottaa osaa tärkeisiin yhteiskunnallisiin keskusteluihin joka päivä Vauva.fi:llä."
Hän on tehnyt kyllä peruuttamattoman virheen. Olisi kannattanut sallia piereminen. :))
Wow! Joku on siis kytännyt jonkun randomin miehen elämää yli kymmenen vuotta? Ei ihan normaalia.
Tämä, tämä ja tämä. Nostan tämän kommentin sadan sivun takaa jotta ei unohdeta mistä tämä joidenkin miesten tekemä purnaus johtuu!