Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8330)

Vierailija
6581/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla mies ei siedä minkään valtakunnan mielistelyä. Nuorempana olin miellyttäjä. Tykkäsin myös hetkittäin passata. Anoppini on ollut samanlainen. Mieheni ei siitä pitänyt. Nykyään olemme hyvin tasavertaisia hyvässä ja pahassa. Kummankaan ei tarvi erityisesti miellyttää, mutta tietenkin käyttäytyä sivistyneesti ja muita loukkaamatta. Ja siten sit miellytämme toinen toisiamme, ilman erityisiä rooleja"

Et näytä tajuavan mielistelyn ja miellyttävyyden eroa. Leikkaatko sä alushoususikin saksilla tuhannenpillunsäpäleiksi, kun äkkäät että ei saatana, ne tuntuvat miellyttäviltä jalassa?

Vierailija
6582/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on vastenmielistä eikä sitä pidä normalisoida.

Miksi tätä on alapeukutettu?

Miten kuuluu ketjun aiheeseen jeeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6583/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla mies ei siedä minkään valtakunnan mielistelyä. Nuorempana olin miellyttäjä. Tykkäsin myös hetkittäin passata. Anoppini on ollut samanlainen. Mieheni ei siitä pitänyt. Nykyään olemme hyvin tasavertaisia hyvässä ja pahassa. Kummankaan ei tarvi erityisesti miellyttää, mutta tietenkin käyttäytyä sivistyneesti ja muita loukkaamatta. Ja siten sit miellytämme toinen toisiamme, ilman erityisiä rooleja"

Et näytä tajuavan mielistelyn ja miellyttävyyden eroa. Leikkaatko sä alushoususikin saksilla tuhannenpillunsäpäleiksi, kun äkkäät että ei saatana, ne tuntuvat miellyttäviltä jalassa?

Mitähän nyt selität? Miehelleni olen miellyttävä tällaisena. Ei halua miellyttäjää eikä passaajaa. Haluaa ihan vaan ihmisen, hyvässä ja pahassa. Molemmat teemme töitä, molemmat kotihommia, ilman mitään rooleja. Olemme toisillemme ihmisiä. 

Mitä tekemistä epäsopivista alushoisuista on asian kanssa. Jos eivät sovi, hävitän ne ilman saksia.

Vierailija
6584/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla tavoin kuin kuin muutama sata muutakin viestiä tuossa edellä ja jälkeen.

Vierailija
6585/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla tavoin kuin kuin muutama sata muutakin viestiä tuossa edellä ja jälkeen.

Voisi helposti kuvitella, että palstan lihavat tanttarat eivät jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan ja siksi raivoavat täällä miten pitäisi saada joku mies tekemään ne.

Vierailija
6586/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen sukujuuriltani Etelä-Amerikkalais-indonesialais-suomalainen, jos kiinnostaa. Älä ole rasisti. Edes aboriginaaleja kohtaan. Melko törkeää."

Ensin olit ihan suomalainen, sitten jakauduit kahtia ja olit puoliksi latino. Jakomielitaudin edetessä olet tällä hetkellä etelä-amerikkalais-indonesialais-suomalainen.

Muutama kuukausi kun vielä jaksetaan odotella, niin olet varmaan keräymä sammakonkutua jossain rutakossa.

Vierailija
6587/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko pieruperseet yhtään katsoneet paljonko olette säästäneet sähköä ja vettä? Teitä pystyy pitämään monta päivää palstalla kirjoittamassa kaikkea älytöntä niin, ettette ehdi käymään suihkussa ettekä saunassa.

Miten lienee oman hygieniasi laita? Teillä varmaan ainakin säästyy sähköä ja vettä.

Vierailija
6588/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kotitöiden tekemiseen?

Vierailija
6589/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi helposti kuvitella, että palstan lihavat tanttarat eivät jaksa tehdä kotitöitä ollenkaan ja siksi raivoavat täällä miten pitäisi saada joku mies tekemään ne.

Kuinka monta kommenttia on naisilta siitä, etteivät halua tehdä kotitöitään ollenkaan? Kuinka monta änkyröintiä siitä: mut kun mun aasialainen haluua ite, mut kun mulla on noi tilukset, mut kun oon väsynyt reissuista...töistä...ym?

Vierailija
6590/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen sukujuuriltani Etelä-Amerikkalais-indonesialais-suomalainen, jos kiinnostaa. Älä ole rasisti. Edes aboriginaaleja kohtaan. Melko törkeää."

Ensin olit ihan suomalainen, sitten jakauduit kahtia ja olit puoliksi latino. Jakomielitaudin edetessä olet tällä hetkellä etelä-amerikkalais-indonesialais-suomalainen.

Muutama kuukausi kun vielä jaksetaan odotella, niin olet varmaan keräymä sammakonkutua jossain rutakossa.

Kuvittelet edelleen, et täällä vain yksi nainen kommentoi?

Vierailija
6591/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniasta tulikin mieleen. Vaimon kotimaassa kun alapää pestään ihan vedellä varsinkin kakkoshädän jälkeen, niin olin kuolla nauruun, kun eräs palstamamma perusteli, miksi ei voi pestä persettään kunnon liisteripaskan jälkeen. Hänellä ei alapäässä ole ihoa ollenkaan, vaan koko jalkoväli navan ja alaselän välissä on pelkkää limakalvoa, joka kuulemma ärtyisi enemmän kuin mamma normaalipäivänä ja tulehtuisi.

Kaikkea sinä tunnut uskovan. 

Vierailija
6592/8330 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniasta tulikin mieleen. Vaimon kotimaassa kun alapää pestään ihan vedellä varsinkin kakkoshädän jälkeen, niin olin kuolla nauruun, kun eräs palstamamma perusteli, miksi ei voi pestä persettään kunnon liisteripaskan jälkeen. Hänellä ei alapäässä ole ihoa ollenkaan, vaan koko jalkoväli navan ja alaselän välissä on pelkkää limakalvoa, joka kuulemma ärtyisi enemmän kuin mamma normaalipäivänä ja tulehtuisi.

Vaimon kotimaassa ei ilmeisesti suosita terveellistä ruokavaliota, jos kerran aina tulee vesipesun vaativaa liisteripaskaa. Siksi kai piereskelykin on elämässäsi niin merkittävässä roolissa?

Vierailija
6593/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, joka on yhtä asiaton kuin yleensäkin. Tiedoksesi, että en minä syntyperääni joka kommentissa huutele. Se ei ole kovin oleellista. Ja meitä on täällä tosiaan useita kirjoittajia. En edes ymmärrä, miksi otit minut hampaisiisi syntyperäni vuoksi. Juurihan itse olit kovasti haukkumassa suomalaisia naisia rasisteiksi, ja nyt minä olen syntyperäni vuoksi sitten sammakonkutua rutakossa. 

Oikein hyvää päivänjatkoa silti. Minulla on muutakin tekemistä, joten en jouda kinastelemaan hiekkalaatikkoikäisen taaperon tasolle jääneen mieslapsen kanssa koko päivää, mikä on mitä ilmeisemmin sinun päiväohjelmasi.

Vierailija
6594/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, joka on yhtä asiaton kuin yleensäkin. Tiedoksesi, että en minä syntyperääni joka kommentissa huutele. Se ei ole kovin oleellista. Ja meitä on täällä tosiaan useita kirjoittajia. En edes ymmärrä, miksi otit minut hampaisiisi syntyperäni vuoksi. Juurihan itse olit kovasti haukkumassa suomalaisia naisia rasisteiksi, ja nyt minä olen syntyperäni vuoksi sitten sammakonkutua rutakossa. 

Oikein hyvää päivänjatkoa

Äläs nyt viitsi esittää viatonta.

Vierailija
6595/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kotimaassa ei ilmeisesti suosita terveellistä ruokavaliota, jos kerran aina tulee vesipesun vaativaa liisteripaskaa. Siksi kai piereskelykin on elämässäsi niin merkittävässä roolissa?

Alapään vesipesu nyt kuuluu jokaisen sivistyneen ihmisen toimintoihin. Olen törmännyt puheeseen liisteripaskasta vain mammojen kirjoittamana, samoin kuin elvistely pierujen soundilla ja hajulla. 

Vierailija
6596/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, mutta kun aikansa näkee samaa typerää valehtelua, niin kirjoittajan tunnistaa heti samaksi.

Vierailija
6597/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se ahkera aasialaisrouva ehtisi tänne kirjoittamaan vai onko hänellä aamutoimet vielä kesken? Hän kuitenkin lukee tätä ketjua. 

Vierailija
6598/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun tämän ketjun asiatonta kommentointia kritisoiva aloitus on siirretty seksipalstalle. Siinä ei ole mitään seksiin viittaavaakaan.

Vierailija
6599/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, mutta kun aikansa näkee samaa typerää valehtelua, niin kirjoittajan tunnistaa heti samaksi.

Kukas nyt on valehdellut ja mitä? Paitsi sinä, mutta sehän onkin sinulle normaalia toimintaa. 

Vierailija
6600/8330 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, kun tämän ketjun asiatonta kommentointia kritisoiva aloitus on siirretty seksipalstalle. Siinä ei ole mitään seksiin viittaavaakaan.

No niinpäs onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi