Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8337)

Vierailija
4941/8337 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kaikki viestit läpi ja kaikkein onnellisimmalta vaikuttaa pari, jossa on aasialaisella naisella ihana suomalainen mies.

Oispa hienoa, jos tää aasialainen "vaimo" tulisi itse kertomaan elämästään ja onnellisuudestaan. Hänellähän on kuulemma kielitaitoakin enemmän, kuin suominaisella. Et se ei ole esteenä. 

Tuo aasiatar ei osaa suomea eikä hän tunne ollenkaan yhtään suomalaista, kun miehensä aina lukee naisten kommentteja englanniksi ja nainen ihmettelee päätään pyöritellen, että tuollaisiako suomalaiset naiset ovat.

No jossain vaiheessa osasi kieliä monta, en muista kuinka monta.  Sillä kielitaidollakin siis kehui vaimoansa. Joka oli myös ylioppilas, kun tapasivat.

Vierailija
4942/8337 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ensin passasit odottamaan valmista, nyt lyöt hanskat tiskiin noin vaan. Oma vika,onkohan siihen kukaan tohtinut tulla edes auttamaan, kun teet kaiken itse "paremmin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/8337 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ensin passasit odottamaan valmista, nyt lyöt hanskat tiskiin noin vaan. Oma vika,onkohan siihen kukaan tohtinut tulla edes auttamaan, kun teet kaiken itse "paremmin"?

Ei ole fiksua tehdä olettamuksia ohi apn kertoman. 

Ennen lakkoa puhui asiasta. 

Vierailija
4944/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmeisesti Suomessa on korkeatasoisia miehiä ja huonotasoisia naisia, vaikka samoista vanhemmista syntyy niin poikia kuin tyttöjäkin. Näin olen täältä palstalta oppinut."

Johtunee vain siitä, että naisvaltaisille foorumeille kerääntyy naisista se kaikkein heikoin aines.

Vierailija
4945/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmeisesti Suomessa on korkeatasoisia miehiä ja huonotasoisia naisia, vaikka samoista vanhemmista syntyy niin poikia kuin tyttöjäkin. Näin olen täältä palstalta oppinut."

Johtunee vain siitä, että naisvaltaisille foorumeille kerääntyy naisista se kaikkein heikoin aines.

Ja luokattoman surkea miesaines, joka roikkuu naisvaltaisilla foorumeilla ainoastaan solvatakseen naisia. Parempaakaan tekemistä ei oikein vaikuta olevan, sen verran usein sinäkin täällä räkytät. Ja kyllä, kirjoitustyylisi on oikein hyvin tunnistettavissa.

Vierailija
4946/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luokattoman surkea miesaines, joka roikkuu naisvaltaisilla foorumeilla ainoastaan solvatakseen naisia. Parempaakaan tekemistä ei oikein vaikuta olevan, sen verran usein sinäkin täällä räkytät. Ja kyllä, kirjoitustyylisi on oikein hyvin tunnistettavissa.

Todistit toteamukseni oikeaksi ja samalla myös sen, ettei sinulla taita olla muuta elämää, kuin kytätä eri foorumeilla, jos "tunnistaisi" jonkun. ;D

Vierailija
4947/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette pysy niillä miesvaltaisilla foorumeilla? Kai Tekniikan maailmalla tai Mikrobitillä on omat keskustelupalstat? Mikä ihme teitä vetää tänne, kun täällä on vaan luokattoman huonoja naisia?

Vierailija
4948/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette pysy niillä miesvaltaisilla foorumeilla? Kai Tekniikan maailmalla tai Mikrobitillä on omat keskustelupalstat? Mikä ihme teitä vetää tänne, kun täällä on vaan luokattoman huonoja naisia?

Naisviha. Tämä Spessuhan vihaa suomalaisia naisia, ja koska tämä on naisvaltainen palsta, on tänne kätevä tulla haukkumaan, kun tietää, että voi lytätä suuren naisjoukon kerralla.

Vierailija
4949/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha. Tämä Spessuhan vihaa suomalaisia naisia, ja koska tämä on naisvaltainen palsta, on tänne kätevä tulla haukkumaan, kun tietää, että voi lytätä suuren naisjoukon kerralla.

Huomionkipeä se kyllä on, muttei onnistu lyttäämään. Huonomuistisena se puhuu itsensä joka kerta pussiin. Ainahan se jauhotetaan täällä niin, että se karkaa murjottamaan vähäksi aikaa, ennen kuin palaa uusien satujen ja korjatun erinomaisuudentunteen kanssa, ellei sitten hihna luista ja tule eritteidenroiskimisraivareita ja erilaisia lintuja. Kaava sillä joka tapauksessa on.

Vierailija
4950/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille olisi hyvä vierailla kaikenlaisilla foorumeilla. Avartaa todella paljon eri ihmisten ajatusmaailmaa. En minäkään olisi varmaan aikoinani päättänyt hommata vaimoa aivan eri kulttuurista, ellen olisi saanut niin monen vuoden ajan tutustua naisvaltaisilla foorumeilla suomalaisten naisten todelliseen ajatusmaailmaan. Hyviä naisiakin on eri foorumeilla, mutta se heikoin ja vihaisin aines ikävä kyllä jyrää alleen ne helmet, joiden kanssa asiallinen keskustelu myös kipeistä aiheista olisi mahdollista.

Vierailija
4951/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Minulla on ollut monia aivan loistavia suomalaisia naisia ystävinä ja kumppaneina ja suurin osa myös jääneet hyviksi ystäviksi. Asiahan menee niin, että te, jotka ette ole kedon kauneimpia kukkasia, ettekä muutenkaan parasta A-ryhmää ryhdyitte vihaamaan minua siksi, koska teidän pieruperseiden mielestä minä en olisi saanut luetella minkäänlaisia toiveita naisesta, jonka kanssa haluaisin ryhtyä suhteeseen ja perustaa mahdollisesti myös perhe. Yrittäkää nyt jo päästä siitä yli, että reilu 10v sitten kaikesta mollaamisesta ja kiusanteostanne huolimatta löytyi erään foorumin takuulla kauneimpiin ja fiksuimpiin kuuluva nuori nainen, jonka kanssa vietimme ikimuistoisia ja hyviä hetkiä. Samasta paikasta löytyi myös muita mukavia kaunottaria, jotka eivät myöskään hyväksyneet aivan sairasta mollaamistanne.

Yt

Spessu

Vierailija
4952/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille olisi hyvä vierailla kaikenlaisilla foorumeilla. Avartaa todella paljon eri ihmisten ajatusmaailmaa. En minäkään olisi varmaan aikoinani päättänyt hommata vaimoa aivan eri kulttuurista, ellen olisi saanut niin monen vuoden ajan tutustua naisvaltaisilla foorumeilla suomalaisten naisten todellise

"Hommata vaimoa"? Niinpä niin. Se mielikuvitusvaimosihan on kuin koira (hyppiikin isäntäänsä vasten), joka tuosta vain "hommataan". Me muut rakastumme puolisoihimme.

Onhan se toki kumma, että kaikki ketjut, joissa sinä vaikutat muuttuvat hyvin nopeasti vihamielisiksi. Todella outoa, etteivät keskustelukumppanisi pidä hellittelynimistäsi, joihin kuuluvat kaikenlaiset eläimet, pieru- ja mätisäkit. Katso peiliin, jos eivät asialliset keskustelut tunnu luonnistuvan.

Vierailija
4953/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Hommata vaimoa"? Niinpä niin. Se mielikuvitusvaimosihan on kuin koira (hyppiikin isäntäänsä vasten), joka tuosta vain "hommataan". Me muut rakastumme puolisoihimme.

Onhan se toki kumma, että kaikki ketjut, joissa sinä vaikutat muuttuvat hyvin nopeasti vihamielisiksi. Todella outoa, etteivät keskustelukumppanisi pidä hellittelynimistäsi, joihin kuuluvat kaikenlaiset eläimet, pieru- ja mätisäkit. Katso peiliin, jos eivät asialliset keskustelut tunnu luonnistuvan."

Mietipä nyt hetki ihan ulkopuolisen silmin, miltä sinäkin näytät höpöttäessäsi mielikuvitusvaimosta, joka jäytää jatkuvalla syötöllä mieltäsi? Tuskin pitäisit itseäsi ihan terveenä.

Kyllä mun vaimo on ihan todellinen ihminen, mutta ehkäpä se, ettei teillä ruppanoilla ole itsellä miestä aiheuttaa sen, että on mahdotonta edes kuvitella, että miehellä, joka ei alistu teidän hullujen vainoamisen johdosta, olisi nainen.

Kuten olen jo aiemmin sanonut, teille pölvästeille on kiva heitellä sopivia täkyjä, kun takuuvarmasti takerrutte niihin ja käsitätte yleensä vähintään puolet aivan väärin.

Koiraan viittaaminen tarkoitti sitä, että kun teillä isäntä kuulee jo ulos saakka miten haukutte miestä kuin koira, niin meillä vaimo tulee ovelle vastaan ja hyppää kaulaan. Se ei suinkaan tarkoittanut sitä, että vertasin vaimoani koiraan, mutta teidän kipeissä päissänne se taisi vääristyä siihen muotoon.

Teillä kun on vielä se kuuluisa sotanorsun muisti, niin länkytätte n. 10 vuotta samaa asiaa, jonka olette saanut päähänne. Ei siinä, hauskaa viihdettähän se on muillekin kuin minulle nauraa teidän älyttömyyksillenne. :D

Vierailija
4954/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Hommata vaimoa"? Niinpä niin. Se mielikuvitusvaimosihan on kuin koira (hyppiikin isäntäänsä vasten), joka tuosta vain "hommataan". Me muut rakastumme puolisoihimme.

Onhan se toki kumma, että kaikki ketjut, joissa sinä vaikutat muuttuvat hyvin nopeasti vihamielisiksi. Todella outoa, etteivät keskustelukumppanisi pidä hellittelynimistäsi, joihin kuuluvat kaikenlaiset eläimet, pieru- ja mätisäkit. Katso peiliin, jos eivät asialliset keskustelut tunnu luonnistuvan."

Mietipä nyt hetki ihan ulkopuolisen silmin, miltä sinäkin näytät höpöttäessäsi mielikuvitusvaimosta, joka jäytää jatkuvalla syötöllä mieltäsi? Tuskin pitäisit itseäsi ihan terveenä.

Kyllä mun vaimo on ihan todellinen ihminen, mutta ehkäpä se, ettei teillä ruppanoilla ole itsellä miestä aiheuttaa sen, että on mahdotonta edes kuvitella, että miehellä, joka ei alistu teidän hullujen vainoamisen johdosta, olisi nainen.

Kuten ole

Asiallinen keskustelu ei nähtävästi onnistunut vieläkään. I rest my case. 

Vierailija
4955/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiallinen keskustelu ei nähtävästi onnistunut vieläkään. I rest my case."

Aloita pyrkimys asialliseen keskusteluun vaikka sillä, että lopeta länkyttäminen mielikuvitusvaimosta. Teet itsestäsi vain pelkän typeryksen hokemalla sitä, kuin juuri uusia sanoja oppinut pikkulapsi.

Vierailija
4956/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Asiallinen keskustelu ei nähtävästi onnistunut vieläkään. I rest my case."

Aloita pyrkimys asialliseen keskusteluun vaikka sillä, että lopeta länkyttäminen mielikuvitusvaimosta. Teet itsestäsi vain pelkän typeryksen hokemalla sitä, kuin juuri uusia sanoja oppinut pikkulapsi.

Luepa nuo omat kommenttisi, jossa kuvailet tätä niin kutsuttua aasiatarta. Kyllähän tuollainen käytös ihan minkämaalaiselta naiselta tahansa sen verran mielikuvitukselliselta vaikuttaa, ettei tuollaista nyt ihan purematta kukaan niele. Ainakin värikynää on vahvasti käytetty. Kukaan ei tee kotitöitä pyllyä pyöritellen, hypi miestään vasten kuin koira, pidä jatkuvia kikattelevia ystävätärkutsuja ja pyörittele päätään kuin tutkapalloa suomalaisnaisten jutuille. Lisäksi olet kuvaillut useissa ketjuissa "vaimosi" sukuelimiä ja vessatapoja. Kuka täyspäinen mies kirjoittaisi tuollaista omasta vaimostaan Suomen suurimmalle keskustelupalstalle? Tuohan on törkeää, jopa mielikuvitusvaimoa kohtaan.

Jos sinulla oikeasti olisi aasialainen vaimo, miksi sinulle ainoa tapa kehua häntä on solvata suomalaisnaista samassa lauseessa? Jos olisit onnellinen vaimosi kanssa, et viettäisi aikaasi täällä 7-23 haukkumassa suomalaisnaisia ja keksimässä milloin mitäkin valheita. Oletat ja syytät kaikkien naisten olevan lihavia, rumia ja katkeria. Kirjoitat kuin sinulla olisi suora näköyhteys kaikkiin suomalaisnaisiin. 

Valehtelet, haukut, solvaat, alistat, lyttäät ja mitätöit naisia mitä törkeimmillä tavoilla. Ja sitten peräänkuulutat asiallista keskustelua.

Se metsä vastaa edelleenkin niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
4957/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisit sitä sairasta lastasi, tekisit niitä etätöitäsi ja kotitöitäkin ehtisit tehdä vaikka kuinka paljon sen sijaan, että istut perseelläsi länkyttämässä täyttä paskaa palstalle! :D

eri

Vierailija
4958/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaisit sitä sairasta lastasi, tekisit niitä etätöitäsi ja kotitöitäkin ehtisit tehdä vaikka kuinka paljon sen sijaan, että istut perseelläsi länkyttämässä täyttä paskaa palstalle! :D

eri

Mitäs muuta sinun päivään kuuluu?

Vierailija
4959/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei tee kotitöitä pyllyä pyöritellen, hypi miestään vasten kuin koira, pidä jatkuvia kikattelevia ystävätärkutsuja ja pyörittele päätään kuin tutkapalloa suomalaisnaisten jutuille."

En enää muista mitä kerroin vaimoni kauniista pepusta, mutta kyllä se kivasti keinahtelee hänen kävellessään ja sitä on ihan ilo katsella ja taputella. Vaimo on paljon lyhyempi kuin minä, joten hän tavallaan joutuu lähes hyppäämään kaulaani, jos haluaa halata seisaaltaan. Ja aasialaiseen tyyliin kuuluu kutsut hyvän ruuan merkeissä ja koska vaimo, sekä hänen kaverinsa ovat varsin nauravaisia ja äänekkäitä, niin tuntuuhan sellainen pahalta naisista, jotka lättänää persettään eivät voi keikuttaa eikä pyörittää, koska jalatkin ovat notkeat kuin ratapölkyt. Huomautan vielä, ettei tutkapallo mihinkään pyöri, vaan sen sisällä oleva härpäke pyörii. Ja se on totta, että vaimon entisellä työpaikalla joutuivat pyöritte

Juupa juu. Satusedän satutunti sen kuin jatkuu. Samaoin kuin suomalaisnaisten haukkuminen.

Vierailija
4960/8337 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ole

Voisitko mennä pois? Hus hus. Keskity siihen vasten pomppivaan ikinuoreen kaunottareesi. Jätä meidät rumikset rauhaan. Meillä niin mukavaa keskenämme, ilman sinua. 

Heippa🙋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi