Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8337)
On vuosi 2024 ja porukka ei osaa kopioida vieläkään tekstiä, mihin haluaa vastata. :D
Hulvatonta.
Vierailija kirjoitti:
On vuosi 2024 ja porukka ei osaa kopioida vieläkään tekstiä, mihin haluaa vastata. :D
Hulvatonta.
Tämä sivusto ei välillä anna kopioida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulvatonta.
Höpöhöpö. Opettele vähän tietotekniikan perusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen miehelleni muutakin kuin iloisesti kikatteleva etninen pylly.
Spessun tasoisen lesboilla ei taida rahkeita muuhun riittää. Ei tuollainen nainen mitään älykkäällä kumppanilla tekisi, tuntisi huonommuutta vain, joten valitsi kikattavan pyllynpyörittäjän Pattayan baarilutkuttjan. Toista se on meidän tasapersettä mammapalstalla lorvivat suomi neidot jotka odottaa kärsivänä VOLTIN tuomaa safkaa jot sit kehutaan koko päivän vääntäneen töistä palaavalle ukolle odottaen että se alkais rasittunutta vaimoaa passaamaan.
Aiheeseen palatakseni: mitä kotitöitä olet tänään tehnyt kotona lorviessasi? Näyt olleen palstalla suurimman osan ajastasi. Tänäänkin. Nytkö se töistä palaava pyöreäp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulvatonta.
Kerrohan meille kaikille, millä perusjutuilla kierretään lainausten katkeaminen? Kerro se saman tien myös ylläpidolle.
Minäkin menin passauslakkoon.
Mies alkoi kokata ja teinit pesevät pyykit. Muuten koko talous on kuin pommin jäljiltä ja näitä ei kiinnosta.
Mä en kohta kestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menin passauslakkoon.
Mies alkoi kokata ja teinit pesevät pyykit. Muuten koko talous on kuin pommin jäljiltä ja näitä ei kiinnosta.
Mä en kohta kestä enää.
Senkun muutat pois, kun mies ei taloutta yksin saa pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulvatonta.
Kerrohan meille kaikille, millä perusjutuilla kierretään lainausten katkeaminen? Kerro se saman tien myös ylläpidolle.
Kopioi alin kommetti, paina Lainaa-nappia ja liitä se kopioimasi teksti. Turha kertoa ylläpidolle, ei ne tajua kuitenkaan.
Yhden mun vanhempien tuttavaperhe oli AP:n perheen kaltainen. Toki siinä äijässä oli paljon muutakin vikaa, mm. se petti. Mutta kerran perheen äiti tuli kotiin kahden viikon matkalta, joille hän harvoin pääsi ja kotona ei ollut mitään tehty. Kaikki talouden astiat oli likaisina pitkin pöytiä ja lattioita. Haiseva vessa ja haisevia vaatekasoja ja pesemätön lihava äijä makasi sohvalla. Nainen lähti samalla ovenavauksella ulos eikä tullut koskaan takaisin. Lapset oli jo omillaan. 5 vuotta meni ja äijä kuoli, lihoi siinä välissä paljon lisää. Tämä oli 90-luvulla, ja sodan aikoihin syntyneillä miehillä oli usein vaikeuksia tehdä mitään kotitöitä. Olisivat osanneet peltoa viljellä, mutta ei tiskata tai imuroida.
Oma isäni ei koskaan tehnyt mitään keittiössä eikä siivonnut, hänellä oli huono hygienia ja risaiset haisevat likaiset halvat vaatteet, vaikka omaisuutta oli monta miljoonaa euroa hänellä ja äidilläkin omaa itse ansaittua rahaa miljoona, vaikka oli lähtöisin köyhistä oloista. Lopulta he asuivat vierekkäisissä omakotitaloissa omissa talouksissaan. Isän talous oli karmeassa kunnossa ja erittäin epäsiisti, mutta he viettivät yhteistä aikaa jomman kumman talossa. Isä söi alennuslaarista otettua punatarraista roskaruokaa, mitä sattui milloinkin löytämään. Äiti laittoi tuoreista aineksista hyvää kevyttä ruokaa ja hänellä oli kallis ja siisti maku. Omituinen suhde.
Tänä viikonloppuna menee rikki 5000:n viestin raja, jossa suomalaiset naiset paljastavat rivien välistä, etteivät olekaan niin kovia tekemään kotitöitä, mitä palstalle kirjoittelu koko päivän klo 7-23 välisenä aikana antaisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Yhden mun vanhempien tuttavaperhe oli AP:n perheen kaltainen. Toki siinä äijässä oli paljon muutakin vikaa, mm. se petti. Mutta kerran perheen äiti tuli kotiin kahden viikon matkalta, joille hän harvoin pääsi ja kotona ei ollut mitään tehty. Kaikki talouden astiat oli likaisina pitkin pöytiä ja lattioita. Haiseva vessa ja haisevia vaatekasoja ja pesemätön lihava äijä makasi sohvalla. Nainen lähti samalla ovenavauksella ulos eikä tullut koskaan takaisin. Lapset oli jo omillaan. 5 vuotta meni ja äijä kuoli, lihoi siinä välissä paljon lisää. Tämä oli 90-luvulla, ja sodan aikoihin syntyneillä miehillä oli usein vaikeuksia tehdä mitään kotitöitä. Olisivat osanneet peltoa viljellä, mutta ei tiskata tai imuroida.
Oma isäni ei koskaan tehnyt mitään keittiössä eikä siivonnut, hänellä oli huono hygienia ja risaiset haisevat likaiset halvat vaatteet, vaikka omaisuutta oli monta miljoonaa euroa hänellä ja äidilläkin omaa itse ansaittua ra
MUTTA OLIVAT O N N E L I S I A vdduako se sinulle kuuluu miten haluavat ELÄÄ. Elämöi siellä omassas pirtissä mitä tykkäät ja jos joku sitäkin jaksaa katsoa pitkään tollaista pirttihirmua !
Tätäkin palstaa ylläpitää joku "tutkija" feministi h-o-o-r-a moden kanssa, muuten tää olisi jo katkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin palstaa ylläpitää joku "tutkija" feministi h-o-o-r-a moden kanssa, muuten tää olisi jo katkaistu.
Ja tutkimukseen "epä" sopivasti tulleet kommentit poistetaan jotta saadaan "sopiva" tutkimustulos jota joku piipertäjä pitää "oikeana" mielipiteenä.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni ei koskaan tehnyt mitään keittiössä eikä siivonnut, hänellä oli huono hygienia ja risaiset haisevat likaiset halvat vaatteet, vaikka omaisuutta oli monta miljoonaa euroa hänellä ja äidilläkin omaa itse ansaittua ra
Suhteet saattavat olla ulkopuolisen silmin omituisia. Meillä isä oli siisti ja osas hoitaa kotia ja lapsia. Mutta ero tuli. Isä oli sarjapettäjä. Hassua oli, et me lapset ja äiti tiedettiin tää jo ennen eroa, ne kaikki naiset eivät.
Eronkin jälkeen isä ja äiti viettivät aikaa yhdessä. Äidin mielestä isä oli älykkäin hänen tapaama mies koskaan. Oli myös humaani ja empaattinen. Isä arvosti äitiäni yli kaiken. Ei vaan kestänyt äidin älykkyyttä ja omin sanoin: vahvuutta.
Siinä minulla esikuvat miehestä ja naisesta😅 Eivät kyl ajatelleet, mitkä paineet jättivät jälkeläisilleen🤣
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna menee rikki 5000:n viestin raja, jossa suomalaiset naiset paljastavat rivien välistä, etteivät olekaan niin kovia tekemään kotitöitä, mitä palstalle kirjoittelu koko päivän klo 7-23 välisenä aikana antaisi ymmärtää.
Sehän ei ole ketjun aihe. Aihe on se, kun toinen ei tee mitään. Ap: ta et voi haukkua laiskaksi mistään, kun vuosikausia teki yksin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni ei koskaan tehnyt mitään keittiössä eikä siivonnut, hänellä oli huono hygienia ja risaiset haisevat likaiset halvat vaatteet, vaikka omaisuutta oli monta miljoonaa eu
Miten on elämöintiä, kun kertoo faktat?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mikä on sun ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Harjaa sinä ihan rauhassa hammasharjalla kaakelisaumoja, kun olet niin kova tekemään kotitöitä. Kai pesit tänään tiskikoneenkin ja teit kahvinkeittimelle kalkinpoiston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjaa sinä ihan rauhassa hammasharjalla kaakelisaumoja, kun olet niin kova tekemään kotitöitä. Kai pesit tänään tiskikoneenkin ja teit kahvinkeittimelle kalkinpoiston?
En nyt ihan niin pikkutarkka sentään ole, mutta olen tänään siivoillut ja puhdistan sellaisiakin juttuja, mitä vaimo ei yleensä tee. Mukava yllättää vaimokin, kun tulee huomenna kotiin tyttöjen mökkireissulta.