Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8339)

Vierailija
4601/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kehtaisi tulla tänne haukkumaan kumppania kuten teillä on tapana. Jos en itse selviytyisi kotitöistä, palkkaisin apuvoimia.

Selvennäpä nyt vähän. Kumpi sitä apuvoimaa palkkaa, sekö joka joutuu tekemään yksin kun toinen ei viitsi, vai se joka ei viitsi? Ja kuka maksaa?

Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Yritä vielä kerran.

Vierailija
4602/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kehtaisi tulla tänne haukkumaan kumppania kuten teillä on tapana. Jos en itse selviytyisi kotitöistä, palkkaisin apuvoimia.

Selvennäpä nyt vähän. Kumpi sitä apuvoimaa palkkaa, sekö joka joutuu tekemään yksin kun toinen ei viitsi, vai se joka ei viitsi? Ja kuka maksaa?

Ei ole. Sinulla lienee vaikeuksia kirjoittaa ymmärrettävästi. Kumpi sen apuvoiman palkkaa, ja kumpi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sinulla lienee vaikeuksia kirjoittaa ymmärrettävästi. Kumpi sen apuvoiman palkkaa, ja kumpi maksaa?

Et siis ymmärrä mitä tämä tarkoittaa?

"Jos en itse selviytyisi kotitöistä, palkkaisin apuvoimia."

Vierailija
4604/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska se voi tarkoittaa ihan kumpaa tahansa osapuolta. Sitä, joka joutuu tekemään kaiken eikä selviydy siitä, tai sitä, joka ei selviydy eli ei tee mitään. Osaat kai selventää, kumpaa tarkoitit.

Vierailija
4605/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi etteivät nämä laiskat, kotitöistä selviytymättömät puolisot älyä palkata apuvoimia. Ap:n mieskin olisi tällä ehkä voinut pelastaa liittonsa.

Vierailija
4606/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Puolassa

https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81%C4%85cko

https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81%C4%85cko,_West_Pomeranian_Voivodes…

Łącko (Polish pronunciation: [wɔntskɔ]; formerly German: Lanzig) is a village in the administrative district of Gmina Postomino, within Sławno County, West Pomeranian Voivodeship, in north-western Poland.[1] It lies approximately 8 kilometres (5 mi) west of Postomino, 18 km (11 mi) north of Sławno, and 181 km (112 mi) north-east of the regional capital Szczecin.

Vierailija
4607/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Puolassa

https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81%C4%85cko

https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81%C4%85cko,_West_Pomeranian_Voivodes…

Łącko (Polish pronunciation: [wɔntskɔ]; formerly German: Lanzig) is a village in the administrative district of Gmina Postomino, within Sławno County, West Pomeranian Voivodeship, in north-western Poland.[1] It lies approximately 8 kilometres (5 mi) west of Postomino, 18 km (11 mi) north of Sławno, and 181 km (112 mi) north-east of the regional capital Szczecin.

Kuka? Ap, ap:n mies, ihmeellinen aasiatar?

Vierailija
4608/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska se voi tarkoittaa ihan kumpaa tahansa osapuolta. Sitä, joka joutuu

Jaksuhalit sulle, että osaisit kirjoittaa ymmärrettävästi ja ymmärtäisit lukemaasi🥰

Vierailija
4609/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli tarkoittaa siis sitä, että se joka joutuu yksin tekemään kaikki kotityöt toisen laiskotellessa, joutuu myös palkkaamaan ja maksamaan sen apuvoiman. Koska ei ehdi/halua tehdä kaikkia kotitöitä yksin ja miestähän ei tietenkään voi vaatia tekemään mitään tai maksamaan mitään. 

Vierailija
4610/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuukautta ajattelitte vielä lässyttää ja jättää kaikki kotityöt miesten harteille?

Vierailija
4611/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos miehiä ei kotityöt nappaa. Kuka helvetti jaksaisi kuunnella tuollaista natkutusta mitä tässäkin on ollut.

Natkutusta ei tartte kuunnnella. Voi joko osallistua, tai lähteä kävelemään.

Vierailija
4612/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut melkein koko ketjun läpi ja täytyy sanoa että viihdyttävää on.

Yhtään en myöskään ihmettele että juuri näiden naisten puolisot ovat noin kyvyttömiä ja uusavuttomia. Niin paljon paistaa läpi se perussuomalaisuus ja junttius myös naisista nuo miehet on juuri sitä mitä saatte ja tilaatte, parempaan ette pysty eikä ne fiksut miehet kiinnostu tämän tyyppisistä henkilöistä.

Joo, vakka kantensa valitsee ja sitä rataa... Onneksi oma puoliso on eri tasoa 👌

Keistä naisista nyt puhut? Mistä päättelet puolueen? Todella onituinen kommentti, jos lähes ketjun oot lukenut.

Luulenpa sun olevan tää yks ja sama, joka tykkää täällä "herätellä" kommentoijia.

Ehkä p

Vaihteeksi sotket asioita. Ne kommentit kertoo miehistä, ei niiden miesten vaimojen älykkyydestä. 

Vierailija
4613/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos miehiä ei kotityöt nappaa. Kuka helvetti jaksaisi kuunnella tuollaista natkutusta mitä tässäkin on ollut.

Parempi vaihtoehto on valita tarkkaan nainen joka ei natkuta. Suomessa harvinaisia, mutta ulkomailla ovat sivistyneempiä.

Vierailija
4614/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaihtoehto on valita tarkkaan nainen joka ei natkuta. Suomessa harvinaisia, mutta ulkomailla ovat sivistyneempiä.

Laita siis deitti-ilmoon, että teethän yksin kaikki kotityöt aina iloisena, minä en aio tehdä mitään. 

Vierailija
4615/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kuukautta ajattelitte vielä lässyttää ja jättää kaikki kotityöt miesten harteille?

Sinäkin olet jo tosi pitkään notkunut palstalla aamusta iltaan ja jättänyt sen pikkuisen ja hennon vaimosi selviytymään yksin kaikista askareista. Kuinka monta kuukautta ajattelit vielä jatkaa suomalaisten naisten haukkumista ja vaimosi orjuuttamista?

Vierailija
4616/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Kohta 4500 kommenttia, joista suurin osa miesten mollaamista ja muuta mäkätystä/kaakatusta. Edelleen tuntuu hyvältä ratkaisulta, että vaimo on ulkomaalainen, joka ei mäkätä mistään ja hänen kanssa on mukava jakaa kotitöitä kummankin jaksamisen ja ehtimisen mukaan. Sekään tosin ei tunnu sopivan palstamäkättäjille, vaan näiden mielestä vaimo on orja ja minä laiskamato.

On se jännä, et ketjussa, jossa aiheena on laiska puoliso, puhutaan laiskoista puolisoista. Kyllä pitäisi aina vaan kehua ja ylistää. Teki mitä teki tai siis jättää tekemättä. 

Mietippä sitä, jos sun aasianihme joku päivää jättääkin kaiken sinun tehtäväksi? Ihan noin teoriassa mieti. Silloin saattai sinunkin julkitulo olla vähän eri sävyinen.

En mä kehtaisi tulla tänne haukkumaan kumppania kuten teillä on tapana. Jos en itse selviytyisi kotitöistä, palkkaisin apuvoimia.

Miksi et palkkaa apua sille vaimollesi, joka ne teidän perheen työt joutuu yksin tekemään? Jossittelet vaan.

Vierailija
4617/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet jo tosi pitkään notkunut palstalla aamusta iltaan ja jättänyt sen pikkuisen ja hennon vaimosi selviytymään yksin kaikista askareista. Kuinka monta kuukautta ajattelit vielä jatkaa suomalaisten naisten haukkumista ja vaimosi orjuuttamista?

Mikä meni noin ihon alle?

Vierailija
4618/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta vaimon alapään kuvailu ei nolota yhtään?"

Mikäs juttu tää on? Oletko juovuksissa?

Minäkin muistan se jutun. Oli kyllä kuvottavaa, miten yksityiskohtaisesti tyyppi kehtasi julkisella palstalla yksityiskohtaisesti kuvailla vaimonsa alapäätä ja sen toimintoja. Ja siinä ohessa haukkua suomalaisia naisia, todella vähä-älyisen kuvan antoi kyllä itsestään. Sinäkö se siis olit? Sen aasialaisnaisen mies?

Vierailija
4619/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meni noin ihon alle?

Mitä horiset? Oliko sulla jotain ihon alla kun kirjoitit oman versiosi, vai mistä moinen aivopieru?

Vierailija
4620/8339 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta vaimon alapään kuvailu ei nolota yhtään?"

Mikäs juttu tää on? Oletko juovuksissa?

Minäkin muistan se jutun. Oli kyllä kuvottavaa, miten yksityiskohtaisesti tyyppi kehtasi julkisella palstalla yksityiskohtaisesti kuvailla vaimonsa alapäätä ja sen toimintoja. Ja siinä ohessa haukkua suomalaisia naisia, todella vähä-älyisen kuvan antoi kyllä itsestään. Sinäkö se siis olit? Sen aasialaisnaisen mies?

Mitä kaikkee se sit kerto? Mulla menny ihan ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi