Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"PS. miten tämä juttu on mennyt näihin thaikku-ym vaimoihin?"
Näyttää vahvasti siltä, että kun naiset eivät saakaan miehiä tekemään kaikkia kotitöitä, näillä on salainen haave tilata postimyyntikuvastosta aasialainen nainen alistettavaksi kotitöihin.
Niin miehet niistä alistettavista naisista haaveilevat, kun ovat liian laiskoja tekemään sen puolikkaansa kotitöistä. Onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia lusmuja eivätkä yritä alistaa ketään, fiksujakin löytyy.
Voinet varmaan näyttää kommentteja, joissa miehet ilmaisevat haluavansa alistettavan naisen itselleen?
Jokainen kommentti, jossa miehelle kotitöiden 50/50 jako ei käy vaan naista vaaditaan tekemään enemmän mitä typerimmillä tekosyillä. Jokainen kommentti jossa länsimaisia naisia haukutaan aasialaisnaisten "palvelualttiuden" varjolla ja vuoksi, miehen palveleminen on siinä se naisesta haluttava hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"PS. miten tämä juttu on mennyt näihin thaikku-ym vaimoihin?"
Näyttää vahvasti siltä, että kun naiset eivät saakaan miehiä tekemään kaikkia kotitöitä, näillä on salainen haave tilata postimyyntikuvastosta aasialainen nainen alistettavaksi kotitöihin.
Niin miehet niistä alistettavista naisista haaveilevat, kun ovat liian laiskoja tekemään sen puolikkaansa kotitöistä. Onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia lusmuja eivätkä yritä alistaa ketään, fiksujakin löytyy.
Voinet varmaan näyttää kommentteja, joissa miehet ilmaisevat haluavansa alistettavan naisen itselleen?
Etköhän sä itse tiedä vallan hyvin, mitä olet tänne kirjoitellut. Täällä ei kuule sellainen palvelu pelaa, että istut vain ahterillas ja nainen etsii valmiiksi. Ehkä vaimos etsii sulle valmiiksi, kun käsket.
Vierailija kirjoitti:
Miehen taas pitäisi kyetä kotitöihin ilman eri ilmoitusta siitä, mitä, milloin ja miten pitäisi tehdä.
Mistä tällaisia miehiä mahtaa löytyä?
Satukirjoista.
"Jokainen kommentti, jossa miehelle kotitöiden 50/50 jako ei käy vaan naista vaaditaan tekemään enemmän mitä typerimmillä tekosyillä. Jokainen kommentti jossa länsimaisia naisia haukutaan aasialaisnaisten "palvelualttiuden" varjolla ja vuoksi, miehen palveleminen on siinä se naisesta haluttava hyöty."
Voitko kopioida niitä kommentteja tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen taas pitäisi kyetä kotitöihin ilman eri ilmoitusta siitä, mitä, milloin ja miten pitäisi tehdä.
Mistä tällaisia miehiä mahtaa löytyä?
Satukirjoista.
Aijjaa. Mulla on sitten ollut ihan satumainen onni, kun oon löytänyt miehen, jolla on normaali järjenjuoksu eikä perusarki ole hänelle millään lailla vaikeeta saati ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen kommentti, jossa miehelle kotitöiden 50/50 jako ei käy vaan naista vaaditaan tekemään enemmän mitä typerimmillä tekosyillä. Jokainen kommentti jossa länsimaisia naisia haukutaan aasialaisnaisten "palvelualttiuden" varjolla ja vuoksi, miehen palveleminen on siinä se naisesta haluttava hyöty."
Voitko kopioida niitä kommentteja tähän?
Oletko jollain lailla vammainen vai miksi et itse osaa selata ketjua ja lukea?
"Kivat sulle. Mun ukkoni jos olisit niin olisit ollut jo monta vuotta siellä mökillä pysyvästi ulkoruokinnassa. Mitähän iloa sinusta olisi edes ollut, aivot ja pili samaa kokoa, miniä."
Olipas siinä taas aikuismainen vastaus.
"Oletko jollain lailla vammainen vai miksi et itse osaa selata ketjua ja lukea?"
Olen aivan normaali. Oletko sinä sitten vammainen, jos et osaa kopioida noita oletettuja kommentteja? Pahaa pelkään, ettei sellaisia edes ole.
Vierailija kirjoitti:
"Oletko jollain lailla vammainen vai miksi et itse osaa selata ketjua ja lukea?"
Olen aivan normaali. Oletko sinä sitten vammainen, jos et osaa kopioida noita oletettuja kommentteja? Pahaa pelkään, ettei sellaisia edes ole.
Pahaa pelkään että lukutaitosi on varsin heikolla tolalla.
Miksi kukaan haluaisi kopioida ne naisvihaviestit tänne uudelleen? Eikö riitä, että olet jo spämminyt niitä sadoin kappalein tähän ketjuun?
"Pahaa pelkään että lukutaitosi on varsin heikolla tolalla.
Miksi kukaan haluaisi kopioida ne naisvihaviestit tänne uudelleen? Eikö riitä, että olet jo spämminyt niitä sadoin kappalein tähän ketjuun?"
Yksikin viesti riittäisi todisteeksi. Ole ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi kopioida ne naisvihaviestit tänne uudelleen? Eikö riitä, että olet jo spämminyt niitä sadoin kappalein tähän ketjuun?"
Viimeisin viesti 4120 sivulla 206. Sisällön saat käydä itse katsomassa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Kopioipa itse yksi ja kerro, oletko viestin kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Olisi lopultakin kiva kuulla edes yksi perustelu sille, miksi naisen kuuluu tehdä enemmän yhteisiä taloustöitä sellaisissakin perheissä, joissa molemmat käyvät töissä eikä mitään ns. miesten töitä ole. Naisia on kyllä haukuttu laiskoiksi, mutta perusteluja mielipiteelle ei ole löytynyt vielä ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin viesti 4120 sivulla 206. Sisällön saat käydä itse katsomassa. -eri
Tämä siis: "Mitä väliä sillä on? Sehän on nainen."
Tuo taitaa olla naisen kommentti.
"Kopioipa itse yksi ja kerro, oletko viestin kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Olisi lopultakin kiva kuulla edes yksi perustelu sille, miksi naisen kuuluu tehdä enemmän yhteisiä taloustöitä sellaisissakin perheissä, joissa molemmat käyvät töissä eikä mitään ns. miesten töitä ole. Naisia on kyllä haukuttu laiskoiksi, mutta perusteluja mielipiteelle ei ole löytynyt vielä ensimmäistäkään."
Ole ystävällinen ja etsi sellainen todistettavasti miehen kirjoittama viesti, jossa tämä vaatii naisen tekevän enemmän kotitöitä.
"No joo, tahallani kärjistin, mutta sillä tavalla keskustelua syntyy helpommin. Naiset voivat ajatella, että silloin, kun mies tekee tasan puolet kotitöistä, suhde on tasavertainen. Minusta se ei ole tasavertainen, jos vaimo silti vaatii miestä tekemään puolet ruuanlaitosta, kauppareissuista, tiskaamisesta, pyykinpesusta ja siivoamisesta, vaikka pari asuu omakotitalossa ja mies hoitaa kaikkea muuta mihin nainen ei osallistu. Silloinkaan ei voida puhua tasavertaisuudesta, jos naisen työ on kevyttä ja miehen työ fyysisesti raskasta."
#sovinismi
Tää palsta on kyllä hyväksi parisuhteelleni. Joka kerta kun käyn kurkkaamassa tätä vouhkaamista laiskoista suomalaisista naisista ja miesten oikeudesta lojua palveltavana perheen yhteisessä kodissa, muistan olla kiitollinen omasta ihanasta miehestäni. Hän näyttää lapsille hyvän miehen ja isän mallia. En usko, että pojastamme tulee tuollaista laiskaa ja avutonta miesvauvaa kuin moni ketjussa kirjoittanut tyyppi näyttää olevan, enkä usko, että tyttäremme koskaan alistuu moisen niljakkeen riistettäväksi ja poljettavaksi. Kyllä isillä on ihan hirveän suuri merkitys lasten ja nuorten elämässä myös esikuvana ja miehen mallina.
Ohis
Myrskyluodon Maijassa samoja teemoja, kuin mistä täällä höpistään (paitsi alapääpesut). On se ollut rajua, naisen asema. Se vaan, et tapahtui 1800-luvulla. Ihan käsittämätöntä, että samat jutut jatkuu aina vaan...
Vierailija kirjoitti:
"Kopioipa itse yksi ja kerro, oletko viestin kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Olisi lopultakin kiva kuulla edes yksi perustelu sille, miksi naisen kuuluu tehdä enemmän yhteisiä taloustöitä sellaisissakin perheissä, joissa molemmat käyvät töissä eikä mitään ns. miesten töitä ole. Naisia on kyllä haukuttu laiskoiksi, mutta perusteluja mielipiteelle ei ole löytynyt vielä ensimmäistäkään."
Ole ystävällinen ja etsi sellainen todistettavasti miehen kirjoittama viesti, jossa tämä vaatii naisen tekevän enemmän kotitöitä.
Nytkö väität, että ne viestit ovat naisten kirjoittamia? Että esim. tuo aasialaisista vouhottava tyyppi on nainen? Hänen näppikseltään on tullut aika lailla kuraa naisten niskaan. Mutta että itse olisi nainen? Jaa-a. Aika kaukaa haettua.
Mutta niin, mitä mieltä sinä olet kotitöiden jakamisesta?
Tämä palsta on erityisesti miehille hyväksi. Täällä näkee konkreettisesti, miten helposti naiset lietsovat itsensä valtavaan joukkopsykoosiin ja alkavat taistella miehiä vastaan. Ensin täytyy tietysti muutaman keksiä jotain mitä miehet muka ovat sanoneet, tehneet tai ajatelleet. Sitten soppa onkin valmis ja vouhkaaminen alkakoon.
Kivat sulle. Mun ukkoni jos olisit niin olisit ollut jo monta vuotta siellä mökillä pysyvästi ulkoruokinnassa. Mitähän iloa sinusta olisi edes ollut, aivot ja pili samaa kokoa, miniä.