Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
2841/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spessu ei petä. Ensin karkaa murjottamaan, piilosta roiskii pari onelineria ja lopulta palaa pompöösinä takaisin reimuitsemaan. Hentaimies on kyllä tälle kova haastaja netin ärsyimpien mulkeroiden listalla, kannattaa olla tarkkana, palli heiluu. Ihan pyörittelemättäkin.

Vierailija
2842/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aina niin ennalta-arvattavaa. Ensin petteri karkaa murjottamaan, roiskii loukkaantuneena piilosta pari onelineria ja lopulta palaa pompöösinä takaisin riemuitsemaan omasta erinomaisuudestaan. Hentaimies on kyllä tälle kova haastaja netin ärsyimpien mulkeroiden listalla, kannattaa olla tarkkana, palli heiluu. Ihan pyörittelemättäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuplat. No, eka ja toka edit.

Vierailija
2844/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aasialaisnaishullu on täällä ketjussa :D

Tää sen lore on kyllä paras mitä oon hetkeen lukenut! 

Sitä on paljon. Ei se aina kovin loogista ole, mutta sitä riittää. Tämänkertainen on kyllä loistosettiä, erityisesti se vaimon työmatka ja case imurointi. Kuinka vähän sitä voikaan olla avuksi, kun oikein yrittää. :D

Vierailija
2845/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla halvat huvit sanotaan...

Vierailija
2846/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on paljon. Ei se aina kovin loogista ole, mutta sitä riittää. Tämänkertainen on kyllä loistosettiä, erityisesti se vaimon työmatka ja case imurointi. Kuinka vähän sitä voikaan olla avuksi, kun oikein yrittää. :D

Joo, olen lukenut näitä nyt läpi ja taas on saanut nauraa. Harmi, että on mennyt puhumaan itsensä niin monta kertaa ristiin ja muutenkin mokaillut roolissa pysymisen kanssa, ettei näitä voi hyvällä tahdollakaan uskoa. Ovat nämä silti viihdyttäviä. Hentaimies on tylsä, kun on aina niin kierroksilla. Toki se Japanin matka oli ihan hauska side quest.

Vierailija
2847/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen lukenut näitä nyt läpi ja taas on saanut nauraa. Harmi, että on mennyt puhumaan itsensä niin monta kertaa ristiin ja muutenkin mokaillut roolissa pysymisen kanssa, ettei näitä voi hyvällä tahdollakaan uskoa. Ovat nämä silti viihdyttäviä. Hentaimies on tylsä, kun on aina niin kierroksilla. Toki se Japanin matka oli ihan hauska side quest.

Hentai on kyllä hyvin malttanut olla allekirjoittelematta viestejään tämä side questinsa aikana, propsit siitä. 

Vierailija
2848/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hentai on kyllä hyvin malttanut olla allekirjoitt

Mutta tyyli ei petä, kirjoittajan tunnistaa ilman nimimerkkiäkin.

Vierailija
2849/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

"Osaatko vieläkään kertoa, miksi kahden aikuisen ihmisen liitossa vain toisen kuuluu tehdä talouden yhteisiä töitä? Miksi ne kevyet kotityöt ovat ylivoimaisen vaikeita ja raskaita silloin, kun itse pitäisi niitä tehdä? Puoliso on laiska, jos ei tee kaikkea - mutta mikäs sinä itse olet, kun et mitään?"

Miksi tivaat tuota minulta?

Miksi et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Jääkö ne työt sulla tekemättä, koska ovat sulle liian vaikeita? Et taida tarvita puolisoa vaan henkilökohtaisen avustajan - tai ehkäpä jokin laitospaikka olisi sopivampi?"

Olen tässä jo jonkin aikaa vallan hölmistyneenä miettinyt, että mitähän tuohon hölmöilyyn nyt osaisi vastata, ettei palstamammoilta repeä aortat riekaleiksi.

Eli homma on edennyt niin, että mammat kuvittelevat minun olevan täysin kelvoton laiskimus ja että vaimo tekisi meillä kaikki kotityöt. Tuo harhakäsitys varmaan syntyi siitä, kun kerroin, että tietenkin autan kaunista ja ihanaa vaimoani aina kun ehdin ja jaksan. Käytännössä siis olen monesti kykenemätön auttamaan, koska saatan olla työmatkoilla 3-5 päivää. Etänä kotitöitä ei vielä kai pystytä suorittamaan. Se jaksaminen taas tarkoitti sitä, että joskus työrupeama on ollut niin raskas, että jos palaan kotiin myöhään perjantai-iltana, seuraava päivä saattaa mennä nukkuessa univelkaa pois. Unissaankaan ei edes mammojen miehet kykene kotitöitä tekemään, en ainakaan usko. 

Sitten kun olen levännyt tarpeeksi, tai pidän muutaman päivän vapaata, teen aivan samoja kotihommia kuin vaimonikin, eli siivoilua, ruuanlaittoa, tiskit koneeseen, pyykinpesua jne. Lisäksi tietysti vielä talon viimeistelyä ja kaikkea muuta miesten töitä.

Täytyy antaa teille rakkaat mammat myös kiitoksen sana. Ette tälläkään kertaa pettäneet minua. Arvasin, että jos pitkitän oman osuuteni kertomista, mammat ovat lähteneet harhaisine kuvitelmineen kovasti laukalle ja mikäs sen hauskempaa luettavaa, kun ensin itse keksitään miehelle vikoja ja sitten aletaan haukkumaan niiden varjolla. :D

Aika vaikea keksiä motiivia sille, että tulet haukkumaan suomalaisia naisia laiskoiksi, jos he eivät yksin tee kaikkia kotitöitä, ja kehumaan aasialaista vaimoasi ahkeraksi, vaikka hänkään ei tee kaikkea yksin vaan tekee tasan sen, mitä jokainen suomalainenkin nainen tekee (ellei puolisona ole ap:n miehen kaltainen vetelys, jolloin naisen on tehtävä kaikki).

Rehellisesti sanottuna et vaikuta ihan henkisesti terveeltä ja tasapainoiselta ihmiseltä. Toivottavasti vaimollasi on kuitenkin kaikki hyvin ja hän on turvassa (jos hän nyt oikeasti on olemassa eikä pelkästään trollausmielessä luotu palstahahmo).

- ohis

Vierailija
2850/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Mutta tyyli ei petä, kirjoittajan tunnistaa ilman nimimerkkiäkin.

Jeep, maneerinsa kullakin. Jää nähtäväksi kasvaako hentai saappaisiinsa, keväällä on aikamoinen homma koittaa olla hyväntuulinen ja virkistynyt pitkän japsienreissun jälkeen. Siellähän tinder laulaa ja naiset heittäytyvät jalkoihin. Oltaisiin ansaittu jatkokertomusta.

Vierailija
2851/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hentai on kyllä hyvin malttanut olla allekirjoitt

Kyllähän se on ihan tasaisesti kommentoinut, mutta jättänyt "hämäykseksi" nimimerkkinsä ja anime-maneerinsa pois. Sitten kun sitä on servattu, kommentoi aina muka jonain muuna "miksi kiusaatte lomamatkalla olevaa nuorta miestä" :D

Vierailija
2852/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika vaikea keksiä motiivia sille, että tulet haukkumaan suomalaisia naisia laiskoiksi"

Kyllä se nyt on silkkaa laiskuutta märistä nykypäivän tehtävistä kotona. En ole sanonut, että naisen pitäisi perheessä tehdä kaikki, vana palstan hörhöt tahtoo keksiä kaikenlaista omasta päästään.

Vierailija
2853/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spessu ei petä. Ensin karkaa murjottamaan, piilosta roiskii pari onelineria ja lopulta palaa pompöösinä takaisin reimuitsemaan. Hentaimies on kyllä tälle kova haastaja netin ärsyimpien mulkeroiden listalla, kannattaa olla tarkkana, palli heiluu. Ihan pyörittelemättäkin.

Ohhoh, mikäs tää tällainen hentaimies on? Käyn palstalla harvakseltaan, niin jäänyt kokonaan huomaamatta. Tähän ketjuun eksyn joululomalla ja jäin seurailemaan, josko ap laittaisi tilannepäivitystä, niin huomasin että tämä aasialaisen ihmenaisen vanha ja laiska siippa täällä taas roiskimassa kuolapalloja ympäriinsä. 🙄

Vierailija
2854/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näiden asialleen vihkiytyneiden pitäisi pitää jotain mindmappia siitä, mitä on aiemmin suoltanut. Tavallaan se on lukijoiden pettämistä, kun vaimon kotimaa ja lasten iät vaihtelevat, mutta toisaalta se on olennainen osa viihdettä, ei sitten kuitenkaan tarvitse pettyä. Ja huuhaakantoihinkin pitäisi löytyä peruste eikä hiljaisuutta, niin ihan aidoillakin hörhöillä on. 

Vierailija
2855/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika vaikea keksiä motiivia sille, että tulet haukkumaan suomalaisia naisia laiskoiksi"

Kyllä se nyt on silkkaa laiskuutta märistä nykypäivän tehtävistä kotona. En ole sanonut, että naisen pitäisi perheessä tehdä kaikki, vana palstan hörhöt tahtoo keksiä kaikenlaista omasta päästään.

Niin, kyllähän se on aika vaikea tajuta, mistä tämä ketju kertoo, jos on luetun ymmärtämisen kanssa haasteita. Tuo ap:n avausteksti kun kuitenkin on useamman rivin mittainen eikä sanojakaan ole tavutettu, niin varmaan on sulle vaikeeta. Jaxuhalit, kyllä se siitä alkaa sujua, kun ahkerasti vain jaksat harjoitella!

Vierailija
2856/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne vasta märiseekin. Ne keksii vaikka mitä "tutkittuja" teorioita miksi miesten ei pidä tehdä kotitöitä. Ihan samoin on tutkittu, että jokaisen sinkkumiehen siistin kodin takana on miehen äiti, joka käy siivoamassa poikansa asunnon. Jollain naisilla on epäterve suhde poikiinsa.

Vierailija
2857/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, mikäs tää tällainen hentaimies on? Käyn palstalla harvakseltaan, niin jäänyt kokonaan huomaamatta. Tähän ketjuun eksyn joululomalla ja jäin seurailemaan, josko ap laittaisi tilannepäivitystä, niin huomasin että tämä aasialaisen ihmenaisen vanha ja laiska siippa täällä taas roiskimassa kuolapalloja ympäriinsä. 🙄

Hentai kirjoittelee nimimerkillä M28, paitsi nyt, kun pitää olla Japanissa helmikuun loppuun saakka. Samankaltaista settiä suomalaisten naisten kamaluudesta ja aasialaisten ihanuudesta, mutta passiivisaggressiivisilla hymiöillä koristeltuna. Tällä on sellainen olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja menen omia teitäni -yritys, ja sittenhän sekin on taas täällä tätien kanssa viihtymässä :D

Kuolapalloilta ja Suomen linnuilta värikuvina on vielä toistaiseksi vältytty.

Vierailija
2858/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näiden asialleen vihkiytyneiden pit

Oon ihan samaa mieltä. Ärsyttävää kun rakennetaan hahmo, mutta sitten ei pysytä sen oman hahmon perässä. Tää aasialaisvaimohullukin servasi itse itsensä kun oli kahdessa ketjussa yhtä aikaa ja sitten sekoitti roolinsa. On siis sama tyyppi joka esiintyy muissa ketjuissa tyyppinä joka aloittaa aina viestinsä "näin koulutettuna ja hyvätuloisena miehenä".

Vierailija
2859/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu ei petä. Ensin karkaa murjottam

Hentai kirjoittelee nimimerkillä M28, paitsi nyt, kun pitää olla Japanissa helmikuun loppuun saakka. Samankaltaista settiä suomalaisten naisten kamaluudesta ja aasialaisten ihanuudesta, mutta passiivisaggressiivisilla 

hymiöillä koristeltuna. Tällä on sellainen olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja menen omia teitäni -yritys, ja sittenhän sekin on taas täällä tätien kanssa viihtymässä :D

Kuolapalloilta ja Suomen linnuilta värikuvina on vielä toistaiseksi vältytty.

Joo vähän jo aattelin että onko tää vain joku halpa jäljitelmä kun ei oo pahemmin eritteet olleet framilla, vaimon intiimejä ruumiinosia ei ole kuvailtu yksityiskohtaisesti ja linnuistakin vasta kana on tainnut saada maininnan tai pari. Mutta mutta.. Jos ei se vaimo kohta ilmesty ihmettelemään asiaa jos toistakin, niin ei taida sittenkään tää olla aito tapaus?

Vierailija
2860/8334 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu ei petä. Ensin karkaa murjottam

Hentai kirjoittelee nimimerkillä M28, paitsi nyt, kun pitää olla Japanissa helmikuun loppuun saakka. Samankaltaista settiä suomalaisten naisten kamaluudesta ja aasialaisten ihanuudesta, mutta passiivisaggressiivisilla 

hymiöillä koristeltuna. Tällä on sellainen olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja menen omia teitäni -yritys, ja sittenhän sekin on taas täällä tätien kanssa viiht

Joo vähän jo aattelin että onko tää vain joku halpa jäljitelmä kun ei oo pahemmin eritteet olleet framilla, vaimon intiimejä ruumiinosia ei ole kuvailtu yksityiskohtaisesti ja linnuistakin vasta kana on tainnut saada maininnan tai pari. Mutta mutta.. Jos ei se vaimo kohta ilmesty ihmettelemään asiaa jos toistakin, niin ei taida sittenkään tää olla aito tapaus?

Aivan :D Vaimon heräily päikkäreiltä on nyt liian myöhäistä, olisiko se järjestämässä iloisia illanistujaisia ystävättärille? Toisaalta kokovartalohieronnan ja hellän rakastelunkin aika lähenee, etten tiedä ehtiikö vaimo enää tänään pyöritellä päätään suomalaisille harpyijoille (toinen lintu mainittu).  - Tämä siistimpi versio on kyllä lukijaystävällisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi