Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?
Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, harteikas ja rinnaton?
Miten ihmeessä olet edes päässyt tilanteeseen, jossa joudut imettämään?
Onko sinulla muka ollut mies?
Täällä samanlainen nainen. Mies pyysi treffeille, alettiin seurustella, muutettiin yhteen ja saatiin lapsi. Ihan normaalisti tuo kuvio menee riippumatta vartalon mallista. Miksi kysyt tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen pienirintainen, nyt yli 60 v. Koskaan, ikinä, kukaan mies ei ole moittinut rintojani.ja edelleenkin vientiä on liikaakin. Olen pienikokoinen muutenkin. En koskaan laittaisi irtopalloja ihoni alle. Kun vielä vanhenee ja ehkä mahakin jossain vaiheessa kasvaa, niin isojen rintojen kanssa sitte on kuin potkupallo. Ainahan silikonit voi poistaa, mutta useita leikkauksia ihan vain huvin vuoksi -ei kiitos!
Todellisuudessa isommat rinnat nimenomaan tasapainottaa ulkonäköä, jos maha kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samanlainen nainen. Mies pyysi treffeille, alettiin seurustella, muutettiin yhteen ja saatiin lapsi. Ihan normaalisti tuo kuvio menee riippumatta vartalon mallista. Miksi kysyt tyhmiä?
En kysele, vaan hämmästelen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hämmästele rauhassa. Usko tai älä, on myös olemassa miehiä, jotka valitsevat naisensa muilla perusteilla kuin ulkonäkö edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hämmästele rauhassa. Usko tai älä, on myös olemassa miehiä, jotka valitsevat naisensa muilla perusteilla kuin ulkonäkö edellä.
Näköjään sitten on.
Itse ainakin valitsin näyttävän ja fiksun, sekä kaiken lisäksi todella mukavan naisen.
Mutta ihan faktahan se on, että ulkonäköön kiinnittää huomiota ensiksi, kun aletaan seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sitten on.
Itse ainakin valitsin näyttävän ja fiksun, sekä kaiken lisäksi todella mukavan naisen.
Mutta i
Itse et taida olla kovin fiksu, kun arvotat ulkonäön perusteella toiset parisuhdekelvottomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sitten on.
Itse ainakin valitsin näyttävän ja fiksun, sekä kaike
Älä ammu viestintuojaa.
Turhaan minua kohti hyökkäät, sanoin vaan ääneen sen, mitä muut eivät uskaltaneet sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sitten on.
Itse
Etkö ihan oikeasti ole koskaan nähnyt rumakroppaisen naisen löytäneen parisuhdetta ja se on sinulle, ja mielestäsi kaikille muillekin, suuri hämmästelyn aihe?
Mulla on A-kupin rinnat. Kun laitan käteni nyrkkiin ja asetan sen rintani alle, niin ihan saman kokoinen on rintani kuin nyrkkini. Vaikka olen lihonut teini-iän 50 kilosta 75 kiloon, rinnat ovat tällaiset, eivät ole kasvaneet. Olen jopa ollut kaksi kertaa raskaana, eipä rinnat suurene ei. Olen vielä lisäksi harteikas ja leveä, joten vielä idiootimmalta näyttää nyrkin kokoiset rinnat.
En ymmärrä, mikä vaikuttaa rintojen kokoon siis? Miksi minulla aikoinaan kasvoi lantio todella leveäksi, mutta rinnat eivät? Lantion ympärys on mulla todella leveä, useimmiten leveämpi kuin muilla samaa kokoa olevilla eli BMI on sellainen 25.
Olen jo yli nelikymppinen ja koko on A 85. .Tällaista kokoa ei marketeissa ole, vaan pitää tilata netistä.
Silikonit mielestäni.
Rinnaton nyt ei vaan ole mitenkään hyvännäköistä, vaikka sitä joku täällä koittaa puolustellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kehoon asennettu vierasesine ole ikinä paras vaihtoehto.
Täytteissä on riskinsä eikä ne edes kestä loputtomasti.
tuntoaisti vai ei tuntoaistia. ei mielestäni vaikea valinta.
Pienet rinnat ovat paremmat, kuin ei rintoja lainkaan sekä myös parempi, kuin isot riinnat.
Pienet rinnat ovat parhaat ja uskallan tämän sanoa vaikka kohta täällä minua syytetään, että haluan lapsia.
Silikoneista pitävä mies! Haluaisitko vastaavasti, että jyrpäsi vaihtuisi silikoniseen, hienoon ja mittavaan mutta täysin tuntoaistittomaan pötköön?
Mieluummin ei rintoja kuin silikonit.
M
Se on ihan oma päätöksesi. Itselläni on melko olemattomat tissit, mutta en lähtisi silareihin. Tykkään näistä tämmöisinä enkä haluaisi vierasesinettä ihon alle. Ne joutuu vielä jossain kohtaa uusimaan. Mutta en tuomitse jos joku haluaa ottaa silarit, jos itsetunto ja kehonkuva kärsii liikaa. Onhan ne onnistuneina ihan esteettiset. Valitse klinikka tarkkaan ettet tule huijatuksi tai riskeeraa terveyttäsi, jos silareihin päädyt. Itsekin korjaisin naamaa, jos vain olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki.
Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö.
Sitten ap hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Vierasesineiden tunkeminen kehoon ei ole normaalia.
Oletko koskaan käyttänyt seksileluja?
think bigger.
ei aloittaja voi sellaiseksi muuttua, mutta aloittajan mies voi vaihtaa aloittajan sellaisten omistavaan naiseen