Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?

Vierailija
21.10.2023 |

Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä. 

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö. 

Sitten ap hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Vierasesineiden tunkeminen kehoon ei ole normaalia.

Ideanahan on just se, ettei sitä vierasesinettä tarvitse enää työnnellä kehoon.

Vierailija
122/163 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin silarit kolmekymppisenä juuri samassa tilanteessa, ettei omia rintoja ollut enää ollenkaan. Eli siis EI ollut pieniä rintoja, pelkkää nahkaa oli. En ole katunut. En myöskään aio uusia näitä. Ovat nyt olleet 15 vuotta, eikä ulkonäkö ole muuttunut miksikään. Jossain vaiheessa joutaa pois, kun ulkonäkö rapistuu muutenkin. Ovat tehtävänsä sitten tehneet. Sain vielä silloin kolmikymppisenä kokea olevani ns normaali b-kupin rinnoilla. Mies ei ole silareita vierastanut vaan hyvin ovat kelvanneet. Itse tein kuitenkin päätöksen, olisin kelvannut miehelleni ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täällä kohtalotoveri. Pitkään kärsin asiasta, mutta kolmannen lapsen syntymän jälkeen (tyttö) päätin, että haluan antaa lapsilleni terveen mallin itsensä hyväksymisestä. Asian kanssa voi siis oppia elämään. Nyt olen 40v. ja sinut asian kanssa. En enää mieti silikoneja.

Tämä monella tapaa. Se, että olevinaan "vaatteet eivät istu", on täydellisen typerä ajatus. Kuinkakohan huippumallia ja missiä on, joilla ei ole oikeastaan mitään ja vaatteet istuvat täydellisesti? 

Ap:n erittäin huono itsetunto on se vaarallisin asia ja enpä tiedä paranisiko se tissien myötä? En usko, sillä kohta hän on löytänyt toisen ikävän asian itsestään, sitten kolmannen ja loppua ei näy.

Itsetunnon tervehdyttäminen olisi siis ratkaisu asiaan, se auttaisi koko elämässä ja ihan kaikissa asioissa, varsinkin lapsen elämään se olisi huomattavan valtava juttu, sillä nyt

Olen samaa mieltä, että ap:n ongelma on pään sisällä, ei rinnoissa. Se ongelma ei hoidu silikoneilla. 

Vierailija
124/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnaton nainen on ok. Harva mies on saanut rinnatonta naista. Joillakin toki oli vähän vilkkaanpi teini-ikä.

Vierailija
125/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö. 

Miehelle ap on kelvannut hyvin lautanakin, joten eiköhän ap:n ulkonäkö ole ihan normaali. Ja jos suhde nyt kaatuu tuohon rinnattomuuteen, niin se kaatuu sen takia, että ap:lla on pakkomielle. 

Vierailija
126/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tisut on parhaat. Vielä jos kunnon nännykät, niin ou jea. T. M47

Vierailija
127/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä silareita. Hyhhyh.

Vierailija
128/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän eilen, että arvostakaa rintojanne, viestini on poistettu. Aika loukkaavaa. En viitsi enää sitä omaa kohtaloani edes tähän lisätä, eettei poistoon mene tämäkin.

Vierailija
129/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän kommentti vasta tulleesta MOT-jaksosta suomalaisiin kauneusleikkauksiin liittyen on hävinnyt? Siinä tuli mielenkiintoisesti ilmi, että suomessa kauneuskirurgiaa harjoittavalla "kirurgilla" ei tarvi olla kirurgin koulutusta, koska lainsäädäntö ei sitä vaadi. Ja oli myös juttua useammista henkilöistä, jotka oli maksaneet leikkauksesta, mutteivät olleet leikkausta saaneet, eivätkä rahoja takaisin. Ihan aiheeseen liittyvä katselusuositus siis, kun täälläkin näkyi kommentteja siittä, että suomessa nuo olis turvallisia. Varmasti voi olla, mutta ilmeisesti voi myös olla olematta.

Vierailija
130/163 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin kohtalontoveri?

Vierailija
131/163 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne silarit ehkä kantsis nyt ottaa. Ehkä samalla vaivalla kunnon kuppikoko kerralla?

Vierailija
132/163 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa kun on vähän ylipainoa ja silti pienet tissit... 160/80 ja 85aa. Arvatkaa vaan kuinka noloa on kysellä kaupassa 85aa rintsikoita... Pahin oli kun sellanen nätti isotissinen myyjä vähän naurahti hämillään (ei tarkoituksella varmaan nolannut) ja sanoi että no lasten puolella on pieniä kuppeja... ai niin no ei kyl 85... Vttu että hävetti!!

Vierailija
133/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa kun on vähän ylipainoa ja silti pienet tissit... 160/80 ja 85aa. Arvatkaa vaan kuinka noloa on kysellä kaupassa 85aa rintsikoita... Pahin oli kun sellanen nätti isotissinen myyjä vähän naurahti hämillään (ei tarkoituksella varmaan nolannut) ja sanoi että no lasten puolella on pieniä kuppeja... ai niin no ei kyl 85... Vttu että hävetti!!

Sama. Sopivia rintaliivejä ei löydy mistään.

Vierailija
134/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan rintoja

Vierailija
135/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen iso tissi

Ehdottomasti samaa mieltä.

Mitkään muut ei kelpaa.

Vierailija
136/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha, kaksi todella huonoa vaihtoehtoa.

Mutta jos noista pitäisi valita, niin kyllä se olisi silikonit.

Rinnaton nainen on sama, kuin (kirjaimellisesti) munaton mies.

Vierailija
137/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas ja rinnaton?

Miten ihmeessä olet edes päässyt tilanteeseen, jossa joudut imettämään?

Onko sinulla muka ollut mies?

Vierailija
138/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehoon asennettu vierasesine ole ikinä paras vaihtoehto.

Ei olekaan paras, mutta noista kahdesta kyllä paljon parempi.

Vierailija
139/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat omat.

Harteikkaan naisen pitäisi ottaa isot silarit, koska pienet silarit näyttäisi leveässä kropassa oudolta. Kuin limet rintakehällä. 

Vierailija
140/163 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemattomat omat.

Harteikkaan naisen pitäisi ottaa isot silarit, koska pienet silarit näyttäisi leveässä kropassa oudolta. Kuin limet rintakehällä. 

Lantion ja rinnan tulee myös olla tasapainossa. Ei siis kapealanteiselle isoja silikoneja.