Minä kuulun tuohon henkisesti kypsempään miesporukkaan ketä käy välillä palstalla
Mutta mä en ole koskaan täällä kauaa koska mä en viihdy täällä. Mä näen tän palstan todella negatiivisena paikkana mikä on täyteen alhaisessa tietoisuudessa eläviä demoneita suoraan sanoen, eikä mua oo koskaan kiinnostanu jutella mistään julkkiksista tai lehtien artikkeleista tai mistään muustakaan aiheista mistä puhuminen ei koskaan johda yhtään mihinkään, politiikka on yks kanssa.
Mä kaipaan kypsää ja syvällistä keskustelua, tai jotain mielenkiintoista mikä laittaa yläkerran ajattelemaan. Aiheita mitkä haastaa normeja ja käsityksiä erilaisista asioista
Mun mielestä te kaikki ootte liikaa "kiinni" tämän yhteiskunnan kahleissa, teiltä tavallaan puuttuu sellanen kyky tai edes halu keskustella oikeasti, sen takia te tykkäätte yhden sanan kommenteista ja tiktokeistanne yms
Eli mä olen se kuka aina hyppää hetkeksi hämmentämään ja sitten poistuu
Kuha sanoin :D
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mihin näiden keskustelujen sitten tulisi johtaa? Ei kai vaan mihinkään mullistuksiin?
Vallankumoukseen ja proletatiaatin diktatuuriin tietenkin.
Meitä pistäytyjiä on täällä paljon. Asiallisia ja asiallisia keskusteluja työelämässä käyviä, jotka sit hölöttää höpöjä täällä. Nollauskolo netissä.
Kypsä mies ja "ketä" eivät oikein sovi yhteen.
Äärioikeisto on spämminy näitä eri variaation "sinä olet viallinen jos käyt ja osallistut täälä" tyylisiä ketjuja kun ne on menettäny totaalisesti kontrollin siitä mitä täälä puhutaan.
Natsîlle ottaa koville että on vielä joku paikka missä saa sanoa avoimesti mitä ajatelee.
Minulla on lahjaksi saamani Kuha-paita. 🐟
Ap on pikkuhönössä näin lauantai-iltana.
'Te kaikki'. Eiköhän täällä jatkuvasti pistäydy oikeita ajattelevia ihmisiä, mutta olemme todenneet, ettei kannata liikoja panostaa keskusteluun, kun ääliökommentoijat yleensä kuitenkin pilaavat keskustelut nopeasti. Ei viitsi lyödä päätä seinään. Sääli ettei oikein taida olla toimivaa anonyymia keskustelupalstaa.
Mihin näiden keskustelujen sitten tulisi johtaa? Ei kai vaan mihinkään mullistuksiin?