Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Näiden kommenttien perusteella ei ole mikään ihme, että te tavalliset, kilttimiehet jäätte yksin.
Outoa jos ei normaali kokoinen nainen kiinnostaisi miehiä.
Itse olen huomannut,ettei lyhyiden,lähinnä pygmejä muistuttavien "tätien" kanssa voi keskustella taikka lähentyä syvällisemmin koska heillä menee aika lähinnä itsensä kasassa pitämiseen.
175/50 on aivan liian laiha mun makuun.
Kyllä se vaan lähtökohtaisesti niin menee, että 175 cm pituinen nainen vaan on liian pitkä suunnilleen 90-95% kaikista miehistä. Pienelle prosentille pitkä nainen on ok, mutta muille ei ja useimmiten myös ne pitkät miehet haluavat itseään reilusti lyhyemmän naisen.
Kärjistetysti: pitkä nainen miesten silmissä on yhtä kiinnostava, kuin lyhyt mies naisten silmissä.
Vierailija wrote:
175/50 olet kyllä tosi hoikka. Itse olen 164/51 ja hoikka itsekin. Saan miesten huomiota, tiedä sitten että mikä merkitys siinä on hoikkuudella.
😍
Ei kelpaa hoikat naiset tälle miehelle, ne kierretään kaukaa. Sopivampi on ei kauhea 'läski' kuin laiheliini.
Vierailija wrote:
Kyllä se vaan lähtökohtaisesti niin menee, että 175 cm pituinen nainen vaan on liian pitkä suunnilleen 90-95% kaikista miehistä. Pienelle prosentille pitkä nainen on ok, mutta muille ei ja useimmiten myös ne pitkät miehet haluavat itseään reilusti lyhyemmän naisen.
Kärjistetysti: pitkä nainen miesten silmissä on yhtä kiinnostava, kuin lyhyt mies naisten silmissä.
Älä hupata kun et tiedä. Olen 191 pituinen,enkä todellakaan halua mitään teletappi naista joka huutelee polvenkorkeudelta. Pitäis polvistua ,että vois edes suukon antaa.. ei kristus. Jätän ihan suosiolla sellaiset teille miehenpätkille.
Lyhyissä ja pulleroissa naisissa on se hyväpuoli,ettei ne pääse baaritiskille istuskelemaan kun eivät kykene kiipeämään baarituolin päälle. Siihen hyvät puolet sitten loppuikin. Sorry.
Oisko niin, kaikkien lihavuudesta huolissaan olevien harmiksi, että se elopaino ei kumminkaan ole se ratkaiseva tekijä seuran saannissa
Vierailija wrote:
Sen takia missit ja mallit on niin valtavan epäsuosittuja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sen takia missit ja mallit on niin valtavan epäsuosittuja.
Missejä ja malleja onkin todella paljon... kyllä pitää lyhyiden miesten tyytyä niihin.
Oi-voi tätä ulkonäkökeskeistä palstaa ja kommentteja.
Minulla on hiukan ylipainoa ja silti aivan ihana mies. Miehen toivomuksesta minulla on myös lyhyet hiukset (lue: polkkatukka). Enkä käytä paljon meikkiä. Minulla ei ole silikonia eikä botoxia eikä edes rakennekynsiä, ei ripsien pidennyksiä, ankkahuulista nyt puhumattakaan. Enkä käytä korkokenkiä kuin aivan poikkeustilanteessa.
Ympärilläni pyörii muitakin miehiä kuin oma rakkaani, tosin minulla ei ole mitään aikomusta edes flirttailla heidän kanssaan.
Ilmeisesti kaunis hymy, iloinen luonne ja ystävällisyys sekä keskustelutaito riittävät miehille.
Vierailija wrote:
Tuo ei pidä paikkaansa. Ja tästä on ihan tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies on, sitä todennäköisemmin hänelle on ok häntä pidempi nainen. Esimerkiksi 170cm pituisille miehille nasen unelmapituus on keskimäärin max 175cm. Pitkille miehille tai keskipituisille miehillä ei keskimäärin käy yhtä hyvin heitä pidempi nainen, mutta silloin naisen tulisi olla yli 180cm.
175cm naisen ongelma yleensä on siinä että hän katselee vain pitkiä miehiä. Ikävä kyllä naisille tuo menee niin päin että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja itseä lyhyempi mies ei käy minkään pituisille naisille.Näin ollen kaikenpituiset naiset kisaavat samoista pitkistä miehistä. Ainoa mikä muuttuu on perustelu. Perustelu on eri, mutta lopputulos on sama: pitkä mies sopisi juuri minulle.
Vierailija wrote:
Ja höpön löpön. Te naiset ette ole tähän päivään mennessä päässeet yksimielisyyteen siitä kummat ovat suositumpia, pitkät vai lyhyet naiset.
Kummatkohan mahtavat olla suositumpia, pitkät vai lyhyet miehet?
Vierailija wrote:
Viittaan vielä siihen tutkimukseen.
Pituus alkaa laskemaan potenaitaalisten miesten määrää olennaisesti, kun nainen on 180cm tai yli. Ja silloinkin on paljon miehiä jotka nimeonomaan pitävät pitkistä naisista, joten asia ei ole ongelma.
Miehillä suosio alkaa laskemaan kun miehen pituus alittaa 186cm, ja on laskenut todella radikaalisti kun mies on 172cm. Tätä lyhyemmät miehet ovat sitten erittäin epäsuosittuja. Ja toisin kuin naisten tapauksessa, ei ole naisia jotka erityisesti pitäisivät lyhyistä miehistä. En ole koskaan kuullut naisen sanovan "lyhyys on hottia". Lyhyys voi olla ok, mutta se ei ole miehessä koskaan jotain positiivista.
180cm nainen on 15cm keskivertoa pidempi, kun taas 172cm mies on vain 7cm keskivertoa lyhyempi.
Mua lähestyy miehet, jotka eivät ole lähelläkään mun tasoa. Esim viimeksi joku 20v vanhempi alkkis. Olen itse raitis, hoikka ja sporttinen. Ei niin mitään kiinnostusta tuollaisiin otuksiin!
Vierailija wrote:
Luuletko ap tosiaan että BMI on jotenkin oleellisin asia miehille kun naista valitsevat? Jos BMI on jotakuinkin kohtuullinen, niin ne on aivan muuta asiat jotka ratkaisevat.
Mikä on kohtuullinen bmi? Mitä jos naisella bmi on 33?
Naisessa EI ole tärkeintä hoikkuus, vaan luonteen miellyttävyys ja yhteinen sävel, sekä korkea libido.
Negatiivinen tunnevalittajavaikeilija voi olla kylän kuumin kropaltaan, mutta ei sellaista montaa viikkoa kestä.
Ehkä tuossa pituusjutussa on hieman perää. Itse olen 170 cm, mutta joillekin miehille olen se pitkä nainen, liian pitkä ja he suosivat lyhyempiä. Olen miettinyt, että olisin suositumpi vaikka 165 cm pitkänä, kapeammilla hartioilla, pienemmillä rinnoilla (olen roteva, isorintainen nainen), pienemmillä käsillä ja koon 38 jaloilla (jalan koko on 41). Mutta luustolleni ja pituudelleni en voi mitään, ajan hukkaa murehtia niitä. En ole koskaan ollut suosittu, vaikka nuorena olin jopa kaunis kasvoiltani. Ihan yksin ei minun aiemmin ole tarvinnut olla, jos en ole sitä halunnut. Nyt on vaikeampaa, kun olen keski-ikäinen.
Toki on miehiä, jotka eivät etsi sitä pientä naista, mutta aika moni etsii.
Olet seksikäs panisin heti.