Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
61/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö anaaliseksistä? Jos tykkäät, niin ehkä miehillä joita olet tavannut on liian iso ja tehneet riskiarvion kanssasi, että parempi jättää väliin ettei tarvitse myöhemmin kuormittaa terveydenhuoltoa ja maksella siitä aiheutuneita kustannuksia? Jos et, niin ehkä olet tavannut heteromiehiä, jotka eivät myöskään omaa pedofiliataipumusta? 🩷🩷🩷

Vierailija
62/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama on ruma eli liian miehekkäät kasvonpiirteet niin silloin ei nainen kelpaa seurustelusuhteeseen mutta seksiin kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet aivan liian laiha. Sitä paitsi tuota mantraa hokevat lihavat naiset. Heidän ei tarvitsisi muuta kuin laihduttaa normaalipainoisiksi.

Suomalaiset miehet voisivat laihduttaa. Heistä enemmistö on läskejä. Järkyttävän näköisiä möhömahaäijiä vyöryy päivittäin kaduilla.

Miehet vielä lihoo semmosiksi plussapalloiksi. Se pallo ei oo mikään söpö dad bod. Teille on miehet valehdeltu. 

Vierailija
64/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehetkään pelkkiä lihakimpaleita etsi. Pitää olla kiinnostava, ja kouluttautuneet ja menestyvät hakevat vertaisiaan.

Vierailija
65/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ei ei.

Kun mies haluaa hoikan ja naapurintyttömäinen naisen, niin se tosiasiassa tarkoittaa hoikkaa, siroa mutta muodokasta naista, jolla on sporttinen, kiinteä kroppa, isot silmät, ja hyvä iho, pitkät ja tuuheat kiiltävät hiukset. Kauniit piirteet. Naisellinen pukeutuminen. Hymyilevä, iloinen, avoin ja kiltti luonne. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja leipoo. Pitää kodin siistinä muttei ole siivoushullu. Keskittyy lemmikkien ja matkustelun sijaan mieheen ja antaa myös miehen viettää vapaa-aikaa kavereitten kesken kaljotellen. 

Niin ja unohdin myös tärkeän asian. Naisen tulee olla himokas ja halukas ja kokeilunhaluinen mutta siveä muulloin kuin miehen itsensä kanssa. Ei seksuaalista menneisyyttä. 

Lort tomiehet kokevat että heillä on varaa vaatia siveitä naisia vaikka itse antavat k u l l i a monille naisille...

Katsokaas pojat kun se l o r t t o u s ei riipu sukupuolesta

Vierailija
66/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.

Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.

Höpöhöpö

Tämä tarina on valitettavasti tosi.

Luuletko, että joku uskoo...?

Vierailija
67/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralistimiehet haluavat rusinat pullasta eli naisen pitää olla samaan aikaan siveä ja kiltti madonna mutta sängyssä kiimainen ja kyltymätön paha tyttö 😁

Vierailija
68/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet aivan liian laiha. Sitä paitsi tuota mantraa hokevat lihavat naiset. Heidän ei tarvitsisi muuta kuin laihduttaa normaalipainoisiksi.

Suomalaiset miehet voisivat laihduttaa. Heistä enemmistö on läskejä. Järkyttävän näköisiä möhömahaäijiä vyöryy päivittäin kaduilla.

Mitäs nyt tehdään kun naisissa on enemmän läskejä kuin miehissä?

Vierailija
69/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaksinaismoralistimiehet haluavat rusinat pullasta eli naisen pitää olla samaan aikaan siveä ja kiltti madonna mutta sängyssä kiimainen ja kyltymätön paha tyttö 😁

Ai sama juttu kun naiset haluavat pahan pojan josta kuoriutuu sormia napsauttamalla herkkä perheenisä?

Vierailija
70/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.

Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.

Höpöhöpö

Tämä tarina on valitettavasti tosi.

Luuletko, että joku uskoo...?

Kannattais uskoa. Yksin joutuu kotona istumaan jälleen. Yhdelle miehelle ehdotin, että tulisi kylään, mutta hän ei vaivautunut edes vastaamaan mitään. Viestin kyllä on lukenut. Tällasta tää on.

Vierailija
71/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa mäkään. Oon jo luovuttanut. 

N26

Vierailija
72/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ap todella laiha... voiko moni pelätä että sinulla joku syömishäiriö? 

Vierailija
73/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla ei luultavasti ole tarpeeksi ongelmia. Sorry sarkasmi, mutta ongelmaiset ihmiset vetää toisiaan puoleensa. Ja koske ongelmaisia on paljon niin ne vehtaa paljolti keskenään ja vaistoaa jo kaukaa, että ton kanssa synkkaa. Tietyssä iässä kaikki enempi ongelmattomat on jo pariutuneet, eikä nuo ongelmaiset kiinnostu sinusta.

Itsellä oli just tämä kuvio. Mitä ongelmaisempi oli, sitä enempi oli seuraa ja kiinnostusta, paitsi sitten kun lähestyin katuojaa ja alkoi näkyä päälle. Mutta kun vähitellen selvitin ongelmani (kuten rahattomuus, mieli sekaisin, huono asenne elämään), ei ole ollut kiinnostusta. 

Nyt ap unohdat kokonaan tuon, että miehet ei muka olisi kiinnostuneita. Paskankos väliä! Et kai sinä tarvitse kuin sen yhden kiinnostuneen?. Se tulee kun olet aidosti sitä mieltä, että olet upea nainen. Olen melko varma, että olet. Keskity uraan, ja verkostoidu hyvin. Käy käytöskurssit ja vaikka tanssikurssi. Hommaa sieltä itsetunto, jolla loistat muualla elämässä. Jossain vaiheessa sinua ei enää vaivaa, että joku taneli tavallinen ei ole sinusta kiinnostunut, kun tajuat että ei se ollut sinun maailmasi edes. Kuulut parempiin piireihin, jossa naistakin arvioidaan taitojen eikä vain ulkonäön pohjalta.

Olet sitä paitsi säästynyt monelta ikävältä jutulta. Narsisteilta ja ikäviltä tyypeiltä, jotka saalistaa naisia vaan halventaakseen meitä. Minulla on yksi ystävä ollut jo vuosia, joka on sellainen "miehille kelpaava". Paljon psykologisia ongelmia ja yksi oikea psykoosi. Kauheasti kokenut seksuaalista häirintää jo melkein lapsesta lähtien. Traumat siitä. Nyt on sairaseläkkeellä, sai päänsä kuntoon, kun löysi miehen, jota ei tarvitse vaihtaa. Mutta kroppa prakasi.

Vierailija
74/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen 168cm ja 110kg, aina on miesseuraa ollut. Eikä vain panoja vaan ihan pitkiä parisuhteitakin ja olen ollut naimisissa. Tai no edelleen naimisissa, mutta asumuserossa. Painoa olen kyllä pudottamassa ja sitä on jo pudonnutkin, että ihan turha tulla nillittämään.

Miehet tykkää salaa plusnaisista, mutta netissä aina käskevät naisia laihduttamaan. Ja miehet sanoo että naiset ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
75/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Istut baarissa nurkassa ja tuijotat v*ttuuntuneena jokaista miestä joka ei ole geneettinen huippuyksilö karismaattisella luonteella ja täydellisen valkoisella pepsodent-hymyllä varustettuna.

Vaihtoehtoisesti et ole kasvoista nätti ja pukeudut säkkiin.

Vierailija
76/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi pallomahaset naiset raskaana vai muuten vaan hyvässä lihassa?

Vierailija
77/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap tosiaan että BMI on jotenkin oleellisin asia miehille kun naista valitsevat? Jos BMI on jotakuinkin kohtuullinen, niin ne on aivan muuta asiat jotka ratkaisevat.

Vierailija
78/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ja unohdin myös tärkeän asian. Naisen tulee olla himokas ja halukas ja kokeilunhaluinen mutta siveä muulloin kuin miehen itsensä kanssa"

Unohdit myös toisen tärkeän asian. Nimittäin sen, että te naisethan haluatte juuri tuollaisen miehen.

Vai haluatteko te miehen joka on himokas muidenkin naisten kanssa? Miehen joka on käynyt painamassa puolta kylää?

Tai kenties haluttoman miehen joka ei koskaan halua kokeilla mitään? Lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla kerran vuodessa?

Vierailija
79/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/50 olet kyllä tosi hoikka. Itse olen 164/51 ja hoikka itsekin. Saan miesten huomiota, tiedä sitten että mikä merkitys siinä on hoikkuudella. 

Vierailija
80/335 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Istut baarissa nurkassa ja tuijotat v*ttuuntuneena jokaista miestä joka ei ole geneettinen huippuyksilö karismaattisella luonteella ja täydellisen valkoisella pepsodent-hymyllä varustettuna.

Vaihtoehtoisesti et ole kasvoista nätti ja pukeudut säkkiin.

En. Mies jota yritin mun luo viimeksi houkutella on ihan tavallinen perusduunari. Pakit on tullut myös mm. itseäni lyhyemmältä opiskelijalta. Joku mussa on vikana, mutta kukaan ei ole vielä uskaltanut kertoa, että mikä.