Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
241/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.

Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.

Muuten voisi uskoa, mutta tuo 65-mitta paljasti provoksi,

Vierailija
242/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hassua kuinka naiset ketjussa kiistelevät siitä kelpaako pitkä nainen vai ei, ja miehillä on 50/50 halutaanko pitkä vai lyhyt.

Sen sijaan naiset ovat yksimielisiä siitä että miehissä pituus on komeutta ja lyhyys ei ole. Jokuselle voi kelvata lyhytkin, mutta yksikään ei pidä lyhyyttä plussana.

Minä en pidä pituutta komeutena. Mä olen seurustellut melko lyhyiden miesten kanssa. N. 165-172cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hoikka nainen. Mulle on sanottu suoraan, että voisi mua panna jos peittäisin naamani, niin oletan että naama on se ongelma.

Vierailija
244/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei faktojen kertominen ole haukkumista.

Elämän realiteetteja tuo on kaikki ja mustasta ei tule valkoista,ei edes harmaata, vaikka totuuden yrittäisikin peittää tai häivyttää.

Tottakai kaikilla on omat kriteerinsä ja saa ollakin ,mutta yleisesti ottaen suuremmassa mittakaavassa tarkasteltuna nuo yh äidit asettuvat pääsääntöisesti kaikkien kriteerien alapuolelle. Eikä siinä ole mitään pahaa,sillä he ovat itse osansa ja paikkansa valinneet.

En näe pahana asiana sitäkään jos joku mies joka ei muuten kelpaa parisuhde markkinoilla,eikä näin ollen saa mahdollisuutta perustaa ja tuottaa omaa perhettä,tyytyy valmiiksi tehtyyn perheeseen paremman puutteessa.

Se on hänen valintansa,ei ehkä se mieluisin,mutta ainoa keino saada perhe ympärilleen ja myös ainoa mahdollisuus päästä lisääntymään itsekin.

Minusta,henkilökohtaisesti tuo on vain hyvä asia ja näin tapahtuessa nuo kaksi reppanaa löytävät,jos nyt ei onnea, mutta tyhjyyden poistavan parisuhteen nyt kuitenkin"

Mietin, että taidat olla melko nuori? On kuitenkin aika normaalia 30-40v. ikäisellä, että niitä lapsia edellisestä liitosta on.

Ja se ei ole "reppanuutta", vaan tavallisen elämän elämistä, että on oltu naimisissa ja lapsia saatu. En sitten tiedä, mikä sinulla on se varmaan tae, ettet itse joku päivä ole eronnut yh-/vuoroviikkoisä, jos lapsia aiot hankkia.

Ja puolet avioliitoista päättyy eroon. Valitettavasti tällä hetkellä kaikki tuntemani ydinperheet ovat sellaisia, joissa yhdessä kitkutellaan enää niiden lasten ja yhteisen talolainan takia. 

Ja muuten, kenenkään ei tarvitse seurustella erovanhemman kanssa jos ei halua. Mutta mistä kumpuaa tarve haukkua näitä, on taas jotain ihan muuta.

Vierailija
245/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotoimintaa???

Vierailija
246/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lainaukset ei toimi. Mutta siitä ystävättärestäni joka sai parissa päivässä yli 1000 tykkäystä Tinderissä:

Minä sain parissa päivässä 60 tykkäystä, siinä missä hän sai yli 1000 tykkäystä. Miehet aloittavat kilpaa keskusteluja hänelle, minulle ei juuri kukaan lähetä edes avausviestiä. Häntä pyydetään jatkuvasti treffeille Tinderissä, minua ei ole tähän mennessä vielä kukaan pyytänyt. 

Eli kyllä tässä on käynyt aika selvästi ilmi "nokkimisjärjestys" :D toki ei tämä mikään yllätys ollut, totuus on se että hän näyttää hyvältä, minä en. 

Voi nyyh, "vain" 60 tykkäystä parissa päivässä, eikä kukaan edes vaivaudu aloittamaan keskustelua. Siistinä, hyväkuntoisena tavismiehenä sain hyvänä kuukautena ehkä 6 tykkäystä, eikä yksikään vaivautunut aloittamaan keskustelua, ja jos itse avasin keskustelun, niin ehkä 1/3 vaivautui jotain vastaamaan.

Vierailija
247/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko EHKÄ laihduttaa? Olet kuitenkin jäätävä laarditankkeri.

Vierailija
248/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lainaukset ei toimi. Mutta siitä ystävättärestäni joka sai parissa päivässä yli 1000 tykkäystä Tinderissä:

Minä sain parissa päivässä 60 tykkäystä, siinä missä hän sai yli 1000 tykkäystä. Miehet aloittavat kilpaa keskusteluja hänelle, minulle ei juuri kukaan lähetä edes avausviestiä. Häntä pyydetään jatkuvasti treffeille Tinderissä, minua ei ole tähän mennessä vielä kukaan pyytänyt. 

Eli kyllä tässä on käynyt aika selvästi ilmi "nokkimisjärjestys" :D toki ei tämä mikään yllätys ollut, totuus on se että hän näyttää hyvältä, minä en. 

Voi nyyh, "vain" 60 tykkäystä parissa päivässä, eikä kukaan edes vaivaudu aloittamaan keskustelua. Siistinä, hyväkuntoisena tavismiehenä sain hyvänä kuukautena ehkä 6 tykkäystä, eikä yksikään vaivautunut aloittamaan keskustelua, ja jos itse avasin keskustelun, niin ehkä 1/3 vaivaut

Vai niin. Minä sain 8000 enkä löytänyt mitään järkevää.

Vierailija
249/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä oon 170cm, 88kg ja vientiä olisi vaikka kuinka paljon.

Ei vain kiinnosta, kun olen naimisissakin ollut jo melkein 20 vuotta.

Silti vieläkin saa hätistellä ukkoja pois kintereiltä.

Hymyile ja ole iloinen, ehkä se johtuu siitä.

Sä olet harmiton tavis, jota iskiessä ei ole mitään menetettävää. 

Mistä tiiät mikä hottis toi nainen voi olla!! 

T. Eri mutta suunnilleen samoissa mitoissa ja sama "ongelma"

Vierailija
250/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi nyyh, "vain" 60 tykkäystä parissa päivässä, eikä kukaan edes vaivaudu aloittamaan keskustelua. Siistinä, hyväkuntoisena tavismiehenä sain hyvänä kuukautena ehkä 6 tykkäystä, eikä yksikään vaivautunut aloittamaan keskustelua, ja jos itse avasin keskustelun, niin ehkä 1/3 vaivaut

Voi nyyh, kun naisten ja miesten kysyntä ei ole samalla tasolla. Tinderissä on tuhottomasti enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
251/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Erona vaan, ettei niillä tykkäyksillä tee yhtään mitään, jos ovat niiltä jotka vetävät kaikki oikealle ja mätseistä sitten katsovat mitä tuli.

On minullakin deittisovelluksessa n. 1100 tykkäystä, 72 supertykkäystä ja 5 mätsiä (näistä kaksi takaisintykkäystä supertykkäyksistä).

Mätseistä 3 ei ole puhunut sanaakaan, 1 ghostasi kun ehdotin tapaamista ja 1 "zombasi", eli ghostasi ja palasi yhtäkkiä muina miehinä linjoille.

Ja näissä puhutaan taas ihan normaaleista miehistä, joita tulee esim. Prismassa vastaan. Joten jätetään pois jo ne top1-top10 puheet.

Vierailija
252/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen 173 cm nainen ja koskaan en ole ajatellut, ettei lyhyeen mieheen voisi ihastua. En ole kuitenkaan koskaan yhdellekään alle 175 cm miehelle kelvannut. Ihan turhaa lyhyiden miesten valittaa kun eivät itse edes näe pitkiä naisia. 

Näkevät, mutta tietävät että 99% todennäköisyydellä tulee pakit.

Jos mies on kiinnostunut se tekee aloitteen. Minusta ei kukaan ole ollut tarpeeksi kiinnostunut. 

Vierailija
253/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hassua kuinka naiset ketjussa kiistelevät siitä kelpaako pitkä nainen vai ei, ja miehillä on 50/50 halutaanko pitkä vai lyhyt.

Sen sijaan naiset ovat yksimielisiä siitä että miehissä pituus on komeutta ja lyhyys ei ole. Jokuselle voi kelvata lyhytkin, mutta yksikään ei pidä lyhyyttä plussana.

Minä en pidä pituutta komeutena. Mä olen seurustellut melko lyhyiden miesten kanssa. N. 165-172cm.

Ja anna kun arvaan: olet itse 155cm

Vierailija
254/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erona vaan, ettei niillä tykkäyksillä tee yhtään mitään, jos ovat niiltä jotka vetävät kaikki oikealle ja mätseistä sitten katsovat mitä tuli.

On minullakin deittisovelluksessa n. 1100 tykkäystä, 72 supertykkäystä ja 5 mätsiä (näistä kaksi takaisintykkäystä supertykkäyksistä).

Mätseistä 3 ei ole puhunut sanaakaan, 1 ghostasi kun ehdotin tapaamista ja 1 "zombasi", eli ghostasi ja palasi yhtäkkiä muina miehinä linjoille.

Ja näissä puhutaan taas ihan normaaleista miehistä, joita tulee esim. Prismassa vastaan. Joten jätetään pois jo ne top1-top10 puheet."

Lainaustoimintoa ei selvästikään kannata käyttää.

1. Se ei toimi

2. Idioottimainen moderointi blokkaa viestejä jotka menevät ilman toisen viestin lainaamista läpi

Sitten asiaan.

Ei unohdeta top-puheita. Se komistus jonka naiset tunnistavat selkeästi komeaksi, ei ole top10% tai edes top1% mies. Enemmänkin top 0,1% mies.

Top 10% mies on naisten silmissä tavismies, mutta juuri sinä satuit tykkäämään siitä miehestä. Jos katsottaisiin valitsemiesi miesten matchisaalista, voin taat että he olivat suositummasta päästä. Ei ihan miesmalleja, mutta selkeästi komean ja miehekkään näköisiä.

Vierailija
255/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja anna kun arvaan: olet itse 155cm

Olen eri, ja olen itse 167cm, mutta mitä väliä sillä on vaikka tuo kirjoittaja olisi 155cm? Pointti oli kuitenkin se, että lyhyet miehet olivat hänelle ihan varteenotettava vaihtoehto, eli ei ollut vaatimusta siitä, että miehen pitäisi olla pitkä. Nytkö sitten tämäkään ei kelpaa, jos nainen itse on lyhyt???

Vierailija
256/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä mitään yhteistä?

Pelkkä alipaino ei ratkaise yhtään mitään.

Vierailija
257/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kasvata hiuksesi pitkiksi. Opettele meikkaamaan. Pukeudu naisellisiin vaatteisiin. Käy baareissa viikonloppuisin. Älä ole liian vaativa.

Eiköhän jokaisen ole parasta olla ihan oma itsensä, jotta löytää sellaisen, jolle kelpaa omana itsenään. Kuka hullu jaksaa esittää jotain muuta kuin on, vielä vuosikymmenien ajan?

Ei sekään ole hyvä, että seurustelun ajan kulkee ensin kukkamekossa, pitkät hiukset laitettuna ja naama tällingissä, jos sitten naimisiinmenon jälkeen leikkaa hiukset lyhyiksi, lopettaa meikkaamisen ja vaihtaa mekot farkkuihin.

Ei kaikki miehet halua kauhean tällättyä naista! 

Vierailija
258/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että pääsyy miksi enemmistö ei mieti tasoja on siinä, että keskitasoisissa on monennäköisiä ihmisiä. Se avaa oven makuasioille, useimmille on saatavilla joitain naisellisia/miehekkäitä ulkonäöllisiä ominaisuuksia.

Itse tiedän selkeästi 20+ vuoden kokemuksen perusteella milloin ei ole mahdollisuuksia: Jos nainen on mitä tahansa seuraavista:

- normaalipainoinen tai hoikka, kuten minäkin

- liikunnallinen, kuten minäkin

- jotain muuta vartalotyyppiä kuin pyöreä ilman "kurveja"

- nättikasvoinen

- pitkä

- atleettinen/roteva/vahva

- hyvässä ammatissa

- korkeakoulutettu

- varakas

- hauska, seikkailullinen, tms. Kiinnostunut jostain muusta kuin kotielämästä jossa nainen kokkaa ja mies rakentaa

- vela, kuten minäkin

Kun on ulkonäön ja miehekkyyden osalta siellä normaalitason alapäässä, variaatioita ei enää juuri ole. Sinne jää ihmiset jotka haluaisivat jotain tasokkaampaa kuin mitä itse ovat. Kuten minä. Minultakin puuttuu se yksi miehekäs ominaisuus kuten pituus, rotevuus, hyvällä tavalla dominoiva ja maskuliininen ote, tms.

Luonteella ei ole muilta osin merkitystä. Jos ulkonäkö ja maskuliinisuus/feminiinisyys ei riitä, ei silloin aleta katsomaan olisiko toisen kanssa kiva puhua tuntikausia filosofiasta tai tunteista. Romanttis-seksuaalinen kiinnostus puuttuu.

Osa listan ominaisuuksista ei toki ole ns. feminiinisiä ominaisuuksia, mutta ne ovat (lainatakseni pikkukakkosta) mies verrattuna naiseen-ominaisuuksia, joista naiset ovat miehiä tarkempia. Mies ei siis saa alittaa naista ominaisuuksissa joita yleisesti arvostetaan miehissä.

Tämä on vain hyväksyttävä. Minä en velana ala perheenisäksi rakentamaan pientä tupaa ja perunamaata naisen kanssa josta en ole ollenkaan kiinnostunut seksuaalisesti tai luonteenkaan osalta. Eivätkä tuntikausien keskustelut aamuyöhön kiinnostavien naisten kanssa muuta sitä tosiasiaa, että he kokevat minuun vain "kaverikemiaa".

Vierailija
259/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitää täysin paikkansa. Jos tasoissa on olennaista eroa, ei parisuhdetta synny.

Tasothan löytyvät sillä että jokainen yrittää saada parasta mihin on mahdollisuuksia. Ja sori vaan, mutta ei niissä halutuissa ominaisuuksissa ole paljoakaan eroa. Jos kysyt keneltä tahansa naiselta mikä on hänen miehensä paras ulkonäöllinen ominaisuus, niin kyllä se on siltä samalta stereotypioiden listalta. Se ei ole lyhyys, kapea leuka, pakeneva hiusraja tai sirot ranteet.

Vierailija
260/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan miehet tuntevat sinut jo ja tietävät sinkuksi, niin kyllä niitä alkaa kiinnostaa. Ikävä kyllä, et voi olettaa kaikkia naistenmiehiksi jotka lähestyvät tuntemattomia.

Itselleni on jopa vaikeaa lähestyä naista siinä hetkessä joka on selvästi kiinnostunut koska olen jo tekemässä tai miettimässä jotakin muuta.

Jos et usko niin käy vaikka ulkona kävelyllä yksin niin kyllä huomaat että miehet kattelee.