Minkä kokoiset tissit on isot(koko)
ja onko sinulla sellaiset. Saatko niillä myös huomiota?
Kommentit (51)
Vierailija wrote:
No mulla on 80 DD tai 75 E
saan nännin suuhuni. Nämä on just sellaiset mitkä sopii käteen mutta hieman tursuaa yli.
tykkään. En haluaisi pienenmpiä enkä isompiakaan.
Imetkö useinkin nännejäsi?
Vierailija wrote:
75C kuppi koko on sopiva , siitä ylös alkaa oleevähän isot
Näin suht pienikokoisena naisena tuo 75C olisi mun unelmakoko. Sääli etten voi saavuttaa ilman leikkausta.
95E ja keräävät kehuja ja katseita. Esittelen niitä mielelläni.
Sopivat on semmoiset joiden väliin saa kullin kätevästi piiloon. Vähän pitäisi siis löytyä kokoa niillä.
Vierailija wrote:
95E ja keräävät kehuja ja katseita. Esittelen niitä mielelläni.
Onko isot nännipihatkin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin suht pienikokoisena naisena tuo 75C olisi mun unelmakoko. Sääli etten voi saavuttaa ilman leikkausta.
ei tarvi , jokainen sopii sellaisina kun ne on
Kaikki C kokoa isommat on varsin rumia,olkoot sitten minkälaisessa vartalossa kiinni. Mutta tärkeintä on hyvä bärsse 🍑😍
Vierailija wrote:
Kaikki C kokoa isommat on varsin rumia,olkoot sitten minkälaisessa vartalossa kiinni. Mutta tärkeintä on hyvä bärsse 🍑😍
Kuinka jaksat katsella naisen pärstää, vai kuljetko aina perässä.
Vierailija wrote:
Mulla on ( . ) ( . ) isot!
t. tissi-Liisa
🤭
Vaimolla on 65H-I ja mielestäni ne ovat suuret, mutta silti melko maltilliset. Ne näyttävät ilman vaatteita kyllä todella suurilta hänen siroon kroppaansa nähden, mutta vaatteet päällä eivät ole kovin huomiota herättävät. Yksi tissi menee kahteen käteen ja pursuaa hieman yli, mutta ei se silti vielä mikään jättiutare ole. Hieman pyöreämmillä naisilla tissit ovat tilavuudeltaan monesti noita isompia.