Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoiset tissit on isot(koko)

Vierailija
20.10.2023 |

ja onko sinulla sellaiset. Saatko niillä myös huomiota?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ja siitä isommat parhaimmat....

Vierailija
22/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni liivin kuppi kävisi myös lakkina niin on jo isohkot....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska olen akateeminen keski-ikäinen mieshenkilö, mutta haluaisin tutustua naiseen, joka olisi oikein todella hyvin rintava. Mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat olisi tällä kedon viehkeällä kukkaselle, niin sitä kauniimpana häntä pitäisin! Jään odottelemaan tuollaista naisjumalatarta kainon toiveikkaana.

Vierailija
24/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minkä kokoisilla tisseillä pystyy nuoleen omia nännejä?

AA jos omistaa ET:n kaulan

Vierailija
25/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 149 cm pitkä ja siro nainen. Kokoa 34-36. Rinnanympärykseni on 120-128 cm, DD-kupin kiinteät rinnat. Nämä ei roiku yhtään vaan ovat pystyt ja kiinteät. Ja kyllä etenkin uimahallissa miehet tuijottaa, mikä on ärsyttävää. Sama rannalla bikineissä. 

Vierailija
26/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 65F eteenpäin on isoja utareita.

Vierailija
27/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa isot tissinne olla vaan esillä....

Vierailija
28/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä D ja on sopivan kokoiset, joskus on sanottu jopa isoiksi. Eihän ne nyt kauhean isot ole, sopivat.

Vierailija
29/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen 149 cm pitkä ja siro nainen. Kokoa 34-36. Rinnanympärykseni on 120-128 cm, DD-kupin kiinteät rinnat. Nämä ei roiku yhtään vaan ovat pystyt ja kiinteät. Ja kyllä etenkin uimahallissa miehet tuijottaa, mikä on ärsyttävää. Sama rannalla bikineissä. 

No et ole.

Rinnanympärys ei ensinnäkään noilla mitoilla voi olla noin iso. Etkä mahdu kokoon 36, et edes kokoon 46 noilla tisseillä.

Vierailija
30/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minkä kokoisilla tisseillä pystyy nuoleen omia nännejä?

AA jos omistaa ET:n kaulan

Tai Gene Simmonsin kielen.

Vierailija
31/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä etenkin uimahallissa miehet tuijottaa, mikä on ärsyttävää. Sama rannalla bikineissä. 

Ne eivät tuijota niinkään tissejäsi kuin sitä että kellut pinnalla kuin korkki jos nuo mitat pitävät paikkansa.

Siro 149cm nainen jolla 128cm rinnanympärys joo-o.

Vierailija
32/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien arvostettuna asiantuntijana voin kertoa, että ei ole mitään absoluuttista rajaa, minkä voisi kirjaimin/numeroin asettaa isotissisyyden raja-arvoksi.

Tissillisen muut ominaisuudet, kuten paino, pituus, leveys ja vartalonmuodot asettaa jokaiselle oman visuaalisen kokemuksen jonka perusteella voi muodostaa oman mielipiteensä tissien pienuudesta tai suuruudesta.

Nuorena poikana seurustelin naisen kanssa, joka oli hoikka ~50kg ja tissit olivat kuin taikinakulhot, niin niitä pidin suurina. Samainen naishenkilö on sukunsa naispuoleisten henkilöiden tavoin sukurasitteena lihonut kaksinkertaiseen elopainoon, jonka jälkeen ne taikinakulhot eivät näytä muuttuneessa ulkoisessa olemuksessa enää suurille. Siskonsa taas oli jo nuorena isokokoisempi ja kävi jatkuvien niska-hartiaseudun kipujen vuoksi pienennyttämässä rintansa, ei ulkopuolisen silmiin edes näyttänyt suuririntaiselta vaikka oma kokemuksensa oli varmasti päinvastainen.

Nykyinen puoliso taas pitää itseään pienirintaisena, vaikka minun silmiini tissit ovat suurehkot kantajansa muuhun olemukseen nähden. Kaverin vaimo taas pitää itseään suuririntaisena, vaikka ulkoiseen olemukseen nähden minusta hänen rintansa ovat isokouraisen hylkeenpyytäjän lapaset, pitkät mutta tyhjät.

Jokaisella meistä on mahdollisuus tehdä omat päätelmänsä omista ja muiden tisseistä, ja hyvä niin.

Vierailija
33/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 80 DD tai 75 E

saan nännin suuhuni. Nämä on just sellaiset mitkä sopii käteen mutta hieman tursuaa yli.

tykkään. En haluaisi pienenmpiä enkä isompiakaan.

Vierailija
34/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

saan nännin suuhuni. Nämä on just sellaiset mitkä sopii käteen mutta hieman tursuaa yli.

Onko isot ja tummat nännipihat?

Vierailija
35/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutut sen kuin paranee. Ellei pygmillä ole kahden metrin rinnanympärystä niin sitten 80DD mahtuu just ja just kouraan.

Vierailija
36/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

mäkin saan nännini suuhun, onnistuu koska mun roikkuu niin paljon

Vierailija
37/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isohkot. Pukeudun peittävästi ja olen opetellut kävelemään niin ettei ne hytky yhtään. En halua huomiota.

Vierailija
38/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koon 36 rinnanympärysmitta on 84cm, ei todellakaan 128cm..

Ja jos rinnat on kokoa DD, niin sillon ympärys rintojen alapuoleltakin on yli 110cm.

Noin pihalla olevaa tekstiä voi tulla vaan mieheltä

Vierailija
39/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja jos rinnat on kokoa DD, niin sillon ympärys rintojen alapuoleltakin on yli 110cm.

Mieheksi veikkaan minäkin, koska he tykkäävät mitata penistään (osa ainakin) enkä ole ikinä tavannut naista, joka olisi mittaillut rinnanympärystään omatoimisesti. En minäkään sitä tiedä, tiedän vain olevani 80F kokoa.

Vierailija
40/51 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mieheksi veikkaan minäkin, koska he tykkäävät mitata penistään (osa ainakin) enkä ole ikinä tavannut naista, joka olisi mittaillut rinnanympärystään omatoimisesti. En minäkään sitä tiedä, tiedän vain olevani 80F kokoa.

Kyllä mä naisen tiedän rinnanympärykseni. Samoin tiedän lantion ja vyötärön mitat suunnilleen.

Mutta tuon DD-kuppiviestin mitat ei täsmää yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi