Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä kadottanut omat työvaatteeni. Lainaan aikoajoin toisten omia.

Vierailija
20.10.2023 |

Jos esim jonkun toisen hanskat lojuvat pöydällä niin lainaan niitä.

Välillä lainaan myös toisten työtakkeja jos löydän sellaisen jostain.

Tänään oli tilanne, että aamulla huomasin, että olen taas hukannut myös ne lainaamani vaatteet sekä omani.

Nyt 6 ihmistä sanoo, että heiltä on kadonnut varusteita.

Ja lopputulos on se, että minulta on kadonnut varusteet kokonaan.

Apua.

Kukaan ei vielä epäile minua, mutta en ymmärrä, että kuinka onnistun kadottamaan kaiken, omat varusteeni olen kadottanut jo aikoja sitten, olen lainaillut luvatta toisten joita olen löytänyt ja nyt olen kadottanut nekin.

Voinko joutua korvaamaan jos jään kiinni?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä .

Vierailija
2/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lainat luvatta toisten omia, koska omasi on hukassa?

Olet törkeä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kadottanut"?

Kai ne vaatteet sieltä tiloista löytyy kuitenkin? Vai lähdetkö työvaatteiden kanssa pois työpaikalta ja unohdat jonnekin puistonpenkille?

Nyt tiedät, että sinulla on ongelma, niin voit myös alkaa asiaa ratkomaan. 

p.s. oletko käynyt ADHD-testeissä?

Vierailija
4/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä voi olla nepsy kait. Minut on todettu persoonallisuushäiriöiseksi ja narsistiseksi.

Ap

Vierailija
5/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En enkä voi olla nepsy kait. Minut on todettu persoonallisuushäiriöiseksi ja narsistiseksi.

Ap

Miten se muka pois sulkee neurologiset haasteet? Ei mitenkään.

Vierailija
6/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä tarkoittaa "kadottanut"?

Kai ne vaatteet sieltä tiloista löytyy kuitenkin? Vai lähdetkö työvaatteiden kanssa pois työpaikalta ja unohdat jonnekin puistonpenkille?

Nyt tiedät, että sinulla on ongelma, niin voit myös alkaa asiaa ratkomaan. 

p.s. oletko käynyt ADHD-testeissä?

En ymmärrä.

Ei löydy yhtäkään vaatekappaletta työpaikan sisältä, vaikka en ole vienyt niitä mihinkään.

Vierailija
7/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskojen katoamisen ymmärrän tavallaan, mutta miten muut työvaatteet voi kadottaa? Ei kai niitä riisuta kesken päivän. 

Vierailija
8/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Miten se muka pois sulkee neurologiset haasteet? Ei mitenkään.

Ap kuulostaa niin ongelmatapaukselta, että varmaan löytyy kaikki mahdolliset.

Vierailija
9/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että olet ne omasi itse kadottanut? Onhan joku voinut varastaa ne?

Vierailija
10/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hanskojen katoamisen ymmärrän tavallaan, mutta miten muut työvaatteet voi kadottaa? Ei kai niitä riisuta kesken päivän. 

Kyllä tauolla. 

Ap

Vierailija
11/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap

Voi sulla olla ihan vaan väärä diagnoosikin. Impulsiivisuus voi tuntua narsistiselta käytökseltä, vaikka oikeesti on vaan impulsiivisuutta: et ehdi miettiä tekojesi seurauksia ennen tekemistä. Tai voi olla sekä persoonallisuushäiriö että nepsy-diagnoosi. En kyllä mitenkään näe miten persoonallisuushäiriö ja narsismi sais kadottamaan omia tavaroita?

Vierailija
12/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshittiä.

Vierailija
13/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä tauolla. 

Ap

Eikö teillä ole pukukaappeja, mihin jätetään vaatteet työpäivän päätyttyä ja taukojen ajaksi? 

Vierailija
14/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on hyvä aika liittyä tuohon ryhmään jolta on kadonnut varusteita. Valita että sulta on viety kaikki 😁

Vierailija
15/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerran sattui niin, että työskentelin erään ihmisen kanssa.

En tajua miten tämä on mahdollista, mutta huomasin yhtäkkiä, että meidän työhanskat olivat vaihtuneet päittäin.

En kuitenkaan kehdannut sanoa mitään, kun arvasin, että tuo liittyi jotenkin minuun.

Päivän lopuksi kaveri valitti, että hänen hanskanssa olivat kadonneet kokonaan.

Poistuttuani työpäivän lopuksi tajusin, että nyt minulla oli jo meidän molempien hanskat taskussa.

Seuraavana päivänä totesin, että olin kadottanut meidän molempien hanskat ja lainasin aamulla salaa taukotilasta jonkun kolmannen hanskat.

Joka sitten jäi ilman.

Tuolla tavalla kierre alkoi.

Ap

Vierailija
16/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että jonkun työvaatteita lojuu työpaikalla siellä täällä, eikä kukaan ihmettele. 

Vierailija
17/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tajua miten tämä on mahdollista, mutta huomasin yhtäkkiä, että meidän työhanskat olivat vaihtuneet päittäin.

En kuitenkaan kehdannut sanoa mitään, kun arvasin, että tuo liittyi jotenkin minuun.

Poistuttuani työpäivän lopuksi tajusin, että nyt minulla oli jo meidän molempien hanskat taskussa.

Seuraavana päivänä totesin, että olin kadottanut meidän molempien hanskat ja lainasin aamulla salaa taukotilasta jonkun kolmannen hanskat.

Joka sitten jäi ilman.

Ap

Olet jo lahjakas.

Vierailija
18/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin tapaus saanut töitä. 

Vierailija
19/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joka sitten jäi ilman.

Ap

🤣🫢

Vierailija
20/31 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä joku varastaa ja olet niin hömelö että luulet että onnistut hukkaamaan kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme