Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Seksiä vanhemman naisen kanssa

Vierailija
20.10.2023 |

20 vuotiaat miehet himoitsevat kiimaisia 50 vuotiaita naisia.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/faf36b5b-1ae9-4c21-8562-b5a4cfc4a879

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko sulle tuosta sissimarkkinoinnista?

Vierailija
2/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suotta ;) sitä kun on opittu tyydyttämään mies jo monien vuosien ajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikä suotta ;) sitä kun on opittu tyydyttämään mies jo monien vuosien ajan :)

Paitsi ne milffit joita ainoastaan nussitaan ja jotka eivät itse kaluun koske.

Vierailija
4/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla ihan lain määräämä pakko tuollainen puolen vuoden harjoittelujakso.

Itse aikanaan 19 vuotiaana märkäkorvana sain lähes vuoden oppia ja opastusta 52 vuotiaalta upealta naiselta. Olen häntä vuosikymmenten varrella mielessäni kiittänyt moneen kertaan.

Tässä maassa olisi paljon onnellisempia naisia ja liittoja, jos tuollainen 'oppikoulu' olisi pakollinen.

Vierailija
5/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on että 20v miehet himoitsevat 50v mammaa eikö mitään 20v minua.

T. 50v mamma

Vierailija
6/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä näin on että 20v miehet himoitsevat 50v mammaa eikö mitään 20v minua.

T. 50v mamma

Misua! 

Vierailija
7/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Parikymppisenä kiinnosti ~ nelikymppiset, nyt itse nelikymppisenä kiinnostaa ~kuusikymppiset.

Vierailija
8/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan 50-vuotias leskirouva pyysi minulta kainosti hieronnan, tarkemmin sanottuna alastonhieronnan, ei intiimilalueilta kumminkaan, ja sen päälle toiveen saada pidellä kädessään mulkkua. Sitä sanaa hän käytti, oli muutenkin avoin ja suora, kertoili eroottisista mieltymyksistään ja seikkailuista miehensä kanssa. Niin antoisa oli sessia molemminpuolisesti, että se myös uusittiin. Takaapäin sain silloin pillua hieroa, mutta panemaan en päässyt.

Vierailija
9/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä tuli kyllä huomattua, kun jäin sinkuksi 45-vuotiaana. Onneksi löysin sisältäni pienen puuman. 😎

Vierailija
10/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v kun jostain syystä ajauduin 44v naisen kanssa pikku humalassa samaan sänkyyn. Tuon ikäisenä mulkku seisoi kun rautakanki, pystyi tulemaan monta kertaa yössä. Hommaa jatkui 3 vuotta kun pääsimme alkuun. Nainen oli muodokas isorintainen mutta ei läski, ja antoi nuorellemiehelle sellaista kyytiä että oksat pois. Opetti kaiken klitoriksen hyväilyn, kuinka nuollaan pimppiä, mistä nainen tykkää. Yleensä perjantain ja lauantain välinen yö oli kun naida ryskytettiin. En ole koskaan saanut sellaista kyytiä keneltäkään naiselta koskaan enää. Nyt ikää kohta 50v ja muistelen usein vielä tätä kokemusta kulli pystyssä.

Vierailija
11/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella itseäni petipuuhiin 20v. pojan kanssa. Itse olen 44v. Mulla on seksisuhde 60v. miehen kanssa ja olen aina pitänyt vanhemmista miehistä.

Vierailija
12/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olin 16v kun jostain syystä ajauduin 44v naisen kanssa pikku humalassa samaan sänkyyn. Tuon ikäisenä mulkku seisoi kun rautakanki, pystyi tulemaan monta kertaa yössä. Hommaa jatkui 3 vuotta kun pääsimme alkuun. Nainen oli muodokas isorintainen mutta ei läski, ja antoi nuorellemiehelle sellaista kyytiä että oksat pois. Opetti kaiken klitoriksen hyväilyn, kuinka nuollaan pimppiä, mistä nainen tykkää. Yleensä perjantain ja lauantain välinen yö oli kun naida ryskytettiin. En ole koskaan saanut sellaista kyytiä keneltäkään naiselta koskaan enää. Nyt ikää kohta 50v ja muistelen usein vielä tätä kokemusta kulli pystyssä.

No eihän sulla enää edes seiso

Vierailija
13/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne 20v poikaset kyllä mitään siellä makuuhuoneessa osaa tehdä oikein, mutta intoa ja kiimaa löytyy senkin edestä. Tuhannen sonnin voimalla vaan juntataan menemään puuman pillua.

Ja siemenetkin lentää melkoisella paineella, pitää olla varovainen ettei sotke makuuhuoneen seiniä tai kalusteita. Pilluun tai suuhun on turvallisinta ottaa. 

Vierailija
14/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo vielä 50 mut hyvältä vaikuttaa jos sillonki nuoret miehet vielä haluaa. Mut ne on ainaki vielä innoissaan, oon 37 pian. No en oo päästänyt montaa nuorta kokkia silti pukille. Kyllä vanhemmalta saa parempaa ainaki näillä kokemuksilla. Oon ollu 19v kans ja si >25< tossa siis ympärillä. Yks 27v tuli jo reisille ei ehtinyt edes sisään oli niin intona ja kiihottunu musta.

Vierailija
15/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, itse olen aina nauttinut  kun nuorimies on oikeen takonut munaansa takaapäin minuun. Pikku ohjauksella ovat aika äkkiä oivaltaneet miten mennään. Kuukausi sitten hinkui 19v kaveri mukaani kapakasta, ja ajattelin antaa mennä vaan nyt. Yö oli aivan mahtava, iso ja paksu muna. Aamulla tiesin saaneeni, kun oli nuorimies oikeen antaumuksella pannut takaa minua. N46.

Vierailija
16/20 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sattunut kestäviä mukaan. Mun kanssa on sattunut ne ketkä kestää 2min. Ei paljon ehdi antaumuksella painaa. Seki ois kiva kokea kyllä, kestävä nuorimies kuka ois musta yhtä intona ku nää aiemmat..

Vierailija
17/20 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jos vanhempi nainen viekoittelee minut, niin niillä on aina rempseän kokoinen pimpsa.

Huoletta on saanut painaa ja paikat ovat valmiiksi liukkaat omista tai kaupan liukkareista.

Vierailija
18/20 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kukin tyylillään, itse olen aina nauttinut  kun nuorimies on oikeen takonut munaansa takaapäin minuun. Pikku ohjauksella ovat aika äkkiä oivaltaneet miten mennään. Kuukausi sitten hinkui 19v kaveri mukaani kapakasta, ja ajattelin antaa mennä vaan nyt. Yö oli aivan mahtava, iso ja paksu muna. Aamulla tiesin saaneeni, kun oli nuorimies oikeen antaumuksella pannut takaa minua. N46.

Näin meille kertoo fantasioitaan Niilo46v :D

Vierailija
19/20 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten toisinkinpäin on ihan jee?

Vierailija
20/20 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "vasta" 43 ja en tiedä, jotenkin puistattaa ajatus parikymppisestä. Tosin sama juttu myös toiseen suuntaan olevalla ikäerolla. Olen varmaan outo, mutta kaikki partnerit on olleet max kolme vuotta vanhempia tai nuorempia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi