Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuisia odottajia?

29.12.2006 |

Joko tänne on syyskuisia ilmottautunut, en löytänyt pinoa...

Perustin jo listankin syyskuisille, jos on olemassa jo toinenkin lista, niin voin lakkauttaa tämän..

http://groups.yahoo.com/group/SyyskuunSissit2007/

Kolmatta odotellaan ja la:ksi näyttäs tulevan 5.9

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuusta on yritetty enemmän ja vähemmän :)

Rv ei tällä hetkellä ole vasta kuin n 5 mutta toivotaan että kaikki menee parhain päin:)

Vierailija
42/64 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko hehkuttaa! Kahden vuoden yritys takana, lukemattomia pettymyksiä matkan varrella, ja olin jo ihan varma että biologinen kello sanoi stop.

Jouluna 3,5 v. sanoi että haluaisi meille kotiin vauvan, ja nyt uuden vuoden päivänä testasin plussaa+++ Itku pääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

redgreen:

Jouluna 3,5 v. sanoi että haluaisi meille kotiin vauvan, ja nyt uuden vuoden päivänä testasin plussaa+++ Itku pääsi!

Voi miten ihanaa, itku tuli silmään täälläkin :' )

(.)

Hieman pahoinvointia pukkaa, tai pikemminkin sellasta etovaa oloa, joka on hetkittäin pahempi ja hetkittäin parempi.

Mahanpohjaa ja selkää juilii ikävästi, koko ajan on sellanen olo, että kesken menee justiinsa.. Edellisestä raskaudesta en kyllä tällaista muista (joskin siitä on aikaa 3 vuotta ja kotona oli silloin vajaa vuosikas esikoinen, ettei juuri muutakaan tuosta ajasta mieleen tule..)

Pelottaa kuitenkin, takana on kaksi onnistunutta raskautta, niin voiko sama tuuri jatkua vielä kolmannenkin kohdalla..

Vierailija
44/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika näyttäisi olevan 04/09, tulossa olisi siis kakkonen.

Esikoinen täyttää maaliskuussa 2v, joten ihan kiva ikäero tulee.

Saatiin joululoman aikan kaveriltani mukaan oksennustauti.

Koko perhe siitä sai kärsiä mutta onneksi jo valo tunnelin päässä näkyy. Harmitti hirveästi ettei hän siitä voinut etukäteen sanoa, niin olisimme jättäneet kyläilyn väliin. Minkäs teet.

Iloista odotusaikaa kaikille!

Can rv.6

Vierailija
45/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Mahdunko mukaan? :)

Ollaan uusioperhe jossa lapsia 3. Omani on 11.11.02 syntynyt typykkä ja lisäksi on ihanat 06.11.98 sekä 20.06.96 syntyneet tytöt miehen puolelta jotka asuvat kanssamme. Nyt meille ilmestyi jouluyllätys, todellinen yllätys!! Meidän piti tammi-helmikuussa mennä tutkimuksiin vuoden tuloksettoman yrittämisen jäljiltä, mutta ei tarvitsekkaan :) Toivottavasti kantaa loppuun saakka...

LA laskurin mukaan olisi 3.9. tai 4.9., mutta 16.1. saadaan varmuutta.

Vierailija
46/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä hieman varovasti tulen mukaan syyskuisiin. Viikko sitte testasin tosi haamuviivan ja tänään sit jo vahvemman plussan. Lakettu aika 8.9 näillä näkymin. Meillä reilu kaks vuotias poika, joka myös syyskuun lapsi. Kovasti onnea kaikille syyskuisille!

-syysmassukka-

Vierailija
47/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pitäiskö meidän perustaa ihan oma pino kun samaa päivää täällä on niin monella ;-) Ei sentään, heittäähän ne kuitenkin.

Meille olis eka tulossa, toivottavasti. Erinäisten kaverien kokemuksista viisaastuneena en kuitenkaan vielä hypi kattoon kun tuntuu keskenmeno olevan kuitenkin aika yleistä. Joka vessareissulla pelottaa että vuotaako jo... No, plussa tuli jo viikko sitten ja vahvistunut on, öklöttää koko ajan ja vatsaan koskee, niin että toistaiseksihan tää näyttää ihan lupaavalta!

Onnittelut kaikille plussista!

Vierailija
48/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Minäkin perustin listan, kun en löytänyt tätä sinun perustamaasi (etsin vain syysmammat07 tai syysmammat2007 nimisiä listoja), eli jos sinun listallasi on jo porukkaa, niin perutaan se toinen...:) Minun perustamani lista on siis tämä:

http://groups.yahoo.com/group/syysmammat07/

t. sparven la 070907, marrasmamma02, syysmamma04 :)

Satsa81:

Joko tänne on syyskuisia ilmottautunut, en löytänyt pinoa...

Perustin jo listankin syyskuisille, jos on olemassa jo toinenkin lista, niin voin lakkauttaa tämän..

http://groups.yahoo.com/group/SyyskuunSissit2007/

Kolmatta odotellaan ja la:ksi näyttäs tulevan 5.9

Vierailija
49/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että ei syyskuunsissit-listalla ole vielä porukkaa, joten äänestetäänkö listasta? Kumpi nimi tuntuu paremmalta syyskuunsissit vai syysmammat07?

Syysmammat07 on suljettu lista, eli mukaan pääsee vain moden kautta, databaset on perustettu listalaisten esittelyille ja lasketuille ajoille. Syyskuunsissit näytti vielä olevan avoin, mutta se varmaan suljetaan jossain vaiheessa, eikö?

t. sparven

Vierailija
50/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tein kyllä listasta suljetun, eli listalle liittyminen kulkee moden kautta.

Vierailija
51/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaan ongelmaan törmäsin tuossa syysmammat-listallakin, eli pääsin lukemaan viestin, vaikka en jäsen olekaan..

Vierailija
52/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkopuoliset eivät näitä näe.

Tappelua en halua aiheesta aloittaa, mutta ehdottaisin, että pitäydytään tässä sissilistassa, kun siellä on jo peräti 2 jäsentä :D

Vierailija
53/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, poistan tuon toisen listan. Syyskuunsissit on ihan hauska nimi, vaikka ehkä vähän vaikea sellaisille, jotka eivät ole olleet tässä porukassa aikaisemmin mukana.

Vierailija
54/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin, että aika usein nuo postituslistat on nimetty kuumeilu/odotuspinon mukaan, ainakin ne, joissa itse mukana olen :)

Kolmosen yrityksen alussa roikuin silloisessa maaliskuisten pinossa kahden kierron verran ja taisinpa vielä huhti-toukokuussakin kirjoitella, mutta pinosta tipahtaminen sattui aina niin kovaa, että päätin pysytellä poissa sieltä ja nyt taas hyppäsin mukaan, kun en täältä odotuspuolelta omaa pinoa vielä löytänyt.

Osaako joku tehdä tuon tuollaisen esittelyt/la:t/synnärit-pinon, joita muillakin kuukausilla on? Ja haluaako joku sellaista ruveta tekemään?

Vierailija
55/64 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille muillekkin tulevan kesän hikoiljoille=)

Siis on jo sitäkin ehtinyt tässä jo miettimään että koko kesä isolla pötsillä.

Täällä siis yksi syyskuun odottaja messiin. Vielä ei osaa ajatella että raskaana tässä oikeesti ollaan. Jos tää ei ole lääkäreiden, labrojen yms jotain aikasta aprillipilaa niin pakko alkaa uskomaan..

Joku kysy vuodosta niin mulla on ollu viikkotolkulla jo vuoto joka tosin jo loppu mut raskaushormoonit on noussu normaalisti! Olen siis ollut sairaalassa syynäyksessä muun ihan kirjavan taustani vuoksi koko alku raskauden joka ei tähän vuotoon liity sinänsä.

Edellisen tulokkaan ulos pieramisesta reilu 6kk aikaa, joten aika tuoreessa muistissa! Ainakin on mukavan tilava maha valmiina uudelle tulokkaalle. Niinkun mummokin sano että " nythän se toinen pittää pyöräyttää kun tuo maha näyttää tuossa valmiina roikkuvan" . Ihanaa, kiitos mummo=)

Stressitöntä alkuodotusta kaikille.

onsu ja rv n.5

Vierailija
56/64 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen ihmisten suusta se totuus kuullaan.. ;)

Minä kyselin siitä vuodosta. Se taitaa olla aika yleistä alkuraskaudessa. Ja nyt kun oikein pinnistelin muistiani niin muistan tuhrutelleeni tällä tavoin myös jommasta kummasta aikaisemmasta lapsesta.. =) En muista kyllä että kummasta..

Mitäköhän " dementiahormonia" raskaana oleva nainen tuottaa? Olen huomannut jokaisella kerralla että minusta tulee ihan horopää! :D Ja ikävä kyllä synnytyksen jälkeen tämä jatkuu IMETYSdementiana.. Hmph. Täytyy heittää taas haikeat hyvästit " normaalille" minälleni ja alkaa sopeutua tuleviin muutoksiin! =)

Vierailija
57/64 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huippu sarja. Ajattelin kun big brother loppu et me myydään telkkari, mitä sieltä nyt enää töllää!? Mut nyt onkin alkanu ihan helmejä esim Twin Peaks..huh. Taas se vaan osasi yllättää kauheudellaa. Mies ihmetteli kotiin tullessa yöllä et onko nyt joku -nostetaan sähkölaskua- yö kun kaikki lamput päällä mitä talosta löytyy... =)

Sillon kun edellistä odotin niin vuotoa oli usein ja aina kun oltiin " sillain" niin kamalat kipukrampit ja vuoto päälle. En sillon tiennyt olevani pieniin päin (huom apteekin testi näytti negaa 2vk menkkojen myöhästymisen jälkeen!!!!), ajattelin aina et nyt ne menkat sit tulee. Et kai se vuoto on aika yleistä. Jos mä olisin tienny raskaudesta, olisin kyl soittanut poliisit, palokunnan, medihelin, ambulanssit ja ehkä armeijankin vielä viemään mut laitokselle...

Ja siis raskaus tosiaan imee aivot!?? Tai joku nystyrä sielt kuihtuu. Just hyvä esimerkki, kun eilen huomasin mikroon laittaessani pojan pulloa et ei hitto mä olin siihen laittanu glökit!???? Olis ollu ilme näkemisen arvonen kun korvikettahan tuo vielä vaan juo=) heh.

Kaikki ketä vaan tuntee niin on tällä hetkellä sairaassa lensussa! Ihan järkky epis menossa! Omakin pojankloppi kolme päivää korkeessa kuumeessa, mies ja kaikki kaverit ihan houru kunnossa. Et pysykää terveenä, syödään paljon satsumoja ja vauvakin saa kasvuenergiaa.

onsu ja " pähkinä"

Vierailija
58/64 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipparallaa! täällä kanssa syysvauvaa odotellaan, 4.9 on la, tuntuu että uskaltaakohan sitä vielä riemuita.. mutta ainakin vähän heittää kuperkeikkaa.. esikko on 2v. ja uutta pakerrettiin jonnin aikaa..

Vierailija
59/64 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA 4.9.07 ja kolmas lapsi tulossa!

Vierailija
60/64 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea kaikille syyskuun odottajille! Toivottavasti odotus menee kaikilla hyvin ja palkintona nyytti syksyllä!!

ON: ei oikeastaan mitään raskausoireita vielä havaittavissa, paitsi ainainen väsymys. Töissä vaan pitäisi jaksaa ja illat esikoisen kanssa touhuta. Neuvolaankaan en vielä ole soittanut, ensi viikolla ajattelin sen tehdä. Ei ne taida aikaa kuitenkaan antaa kun vasta rv8 tienoille..

Mä ajattelin pysyä täällä vauva-lehden sivuilla vaan enkä kirjautua lainkaan tuonne toiseen suljettuun ryhmään. Aika ei riitä molempiin ja mitä olen muiden kuukausien pinoja silmäillyt niin aktiivista kirjoittelua täälläkin riittää.

Mitä mieltä olette, pitäisikö meille syyskuun odottajille joku nimi pikkuhiljaa keksiä? Ja perustaa esittelypino, löytyykö innokkaita ylläpitäjiä? Itselläni ei valitettavasti aika riitä..

jondeliini, rv5+1 tai jotain sinne päin..