Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuisia odottajia?

29.12.2006 |

Joko tänne on syyskuisia ilmottautunut, en löytänyt pinoa...

Perustin jo listankin syyskuisille, jos on olemassa jo toinenkin lista, niin voin lakkauttaa tämän..

http://groups.yahoo.com/group/SyyskuunSissit2007/

Kolmatta odotellaan ja la:ksi näyttäs tulevan 5.9

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen laskettu aika on 15.9.07. Taitaa tuosta vielä muuttua kun kierrot on olleet vähän mitä sattuu. Esikoinen täyttää huomenna 1-vuotta. Minulla oli jo ennen testin tekemistä tunne että nyt ollaan raskaana. Pieniä oireita on olemassa mm. nipistelyjä mahassa, palelua ja iltaheikotusta. Samanlaisia oireita minulla oli esikoisestakin. Alkuraskauden ultraan tekisi mieli mennä, jotenkin tuntuu siltä että se rauhoittaisi mieltä, kun mielessä vaanii keskenmenon uhka. Takana yksi keskenmeno 12/04.

Unelma ja muru rv4+? ja mussukka päivää vaille 1v

Vierailija
22/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lääkärikeskuksessa on Hiilesmaa Vilho ja suosittelen kyllä. Ottaa ma vastaan iltaisin.

Itse ole hänelle menossa viikon päästä.

Nyt rv 6+1.

Esikoista odottaessa en muista että olisi ollut näin outoa oloa :)

eilen palelin kuin mikäkin mutta iho kuuma.

Rinnat on niin kipeät! ei mielestäni esikoista odottaessa näin pahat ollut.

Menkkamaisia kipuja on ollut nyt kolmena päivänä. Onneksi ei nyt koko ajan vaan ohimenevästi hetkittäin.

Kai se kuuluu asiaan.

En ollut tällainen hysteerikko esikoisen aikana.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko, että nimi jatkuu tuolta kuumeilupuolelta peräisin olevana SyyskuunSisseinä, kun tuo postituslista yahoossa kulkee samalla nimellä?

Vaikka ei sillä lopunperin väliä ole, jos joku paremman nimen keksii :)

dumle:

[color=purple]

[b]Heitänpä heti sellaisen ehdotuksen ilmaan[/b], että jos ei muita halukkaita " listaemoja" ole - niin minäkin voisin meille listan väsätä.

Vauvakuume puolella olen ollut muutaman kerran listan päivittäjänä, niin jotenkin pitäisi olla muistissa tuo touhu ;)

Tässä tällä erää tarinointia :)

Ja sitten (.)

Kuvottaa ja väsyttää, mutta siltikin tuntemukset on lähinnä epäuskoisia, että voiko tämä mennä hyvin... Mieli tekisi mennä alkuraskauden ultraan yksityiselle, mutta ei taida olla varaa :(

Neuvolaan on vielä reilu 2 viikkoa aikaa, eli tasan rv8 on mulla eka aika ja sitten on vuorossa np-ultra, ihan onnesta soikeena oon, kun ekaa kertaa sellanen tarjotaan.. ennen oli vaan rakenneultra.

Satsa 5+5

Vierailija
24/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai liittyykö vilu raskauteen? Mua on palellut iltaisin, niin että varpaat ovat menneet ihan valkoisksi. Selitys taisi löytyä :) Muita oireita en ole vielä tunnistanut.

Vierailija
25/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen palellut monta päivää ihan älyttömästi. Toissapäivänä miehen kanssa ihmeteltiin olisko kuume nousemassa kun oli niin kylmä mutta kuitenkin iho oli todella lämmin. Muistelisin kyllä itsekin että aikaisemmissa raskauksissa olisi ollut sama :) Hyvä merkki että jotain tuntuu.

Asuskelen Vantaalla,mutta loistavien liikenneyhteyksien päässä Helsingin keskustasta joten pääsen aika hyvin mihin tahansa. Täytyy pitää mielessä tuo lääkärikeskus, kiitos paljon :)

Vierailija
26/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelee vähän väliä,kävi tuossa mielessä oisko kuumetta mut luin sit että vilunväristykset,kuumeen tunne ja palelu kuuluvat asiaan. Tuntuu että rinnat ois yön aikana taas kasvanu..:) Menkkamaisia kipuja on ollu silloin tällöin,ja nyt " uutena" hiukan tympeää kipua alaselässä,kuin menkkojen aikaan.Muilla?

Vierailija
27/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color= EE7621]^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[/color]

[color= FFB90F][size=4][b] ◊☉◊ Syyskuun Sissit 2007 ◊☉◊ [/b][/color][/size]

[color=EE7621]^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[/color]

[color=8B814C]SyysSissien juna puksuttaa raiteet kolisten täyttä vauhtia eteenpäin ja matkalaisia otetaan kyytiin! Tervetulleita ovat kaikki, joilla on laskettuaika Syyskuussa 2007!

Matkamme käy pitkin mutkittelevia raiteita, odotuksen ihanuuden ja inhottavuudenkin lomassa, aina määränpäähän asti - Kunnes on aika saada oma pienoinen nyytti maailmaan!

Oikein ihanaa ja turvallista odotusta ihan jokaiselle meille :D

[b][color=8B5A2B]Astu mukaan junaan kopioimalla alla olevat kohdat ja täyttämällä ne omilla tiedoillasi:[/b][/color]

Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Monesko lapsi:

Laskettuaika:

[b][colorFFA500]Syyskuun Sissien lasketutajat ovat:[/b][/color]

2.9

3.9

4.9

5.9

6.9

7.9

8.9

9.9

10.9

11.9

12.9

13.9

14.9

15.9

16.9

17.9

18.9

19.9

20.9

21.9

22.9

23.9

24.9

25.9

26.9

27.9

28.9

29.9

30.9

Vierailija
28/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3[color=EE7621]^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[/color][/size]

[color=EE7621][size=4][b] ◊☉◊ Syyskuun Sissit 2007 ◊☉◊ [/b][/color][/size]

[size=3][color=EE7621]^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[/color][/size]

[b][color=808000]SyysSissien juna puksuttaa raiteet kolisten täyttä vauhtia eteenpäin ja matkalaisia otetaan kyytiin! Tervetulleita ovat kaikki, joilla on laskettuaika Syyskuussa 2007!

Matkamme käy pitkin mutkittelevia raiteita, odotuksen ihanuuden ja inhottavuudenkin lomassa, aina määränpäähän asti - Kunnes on aika saada oma pienoinen nyytti maailmaan!

Oikein ihanaa ja turvallista odotusta ihan jokaiselle meille :D[/b][/color]

[color=8B5A2B]Astu mukaan junaan kopioimalla alla olevat kohdat ja täyttämällä ne omilla tiedoillasi:[/color]

Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Monesko lapsi:

Laskettuaika:

[b][colorFFA500]Syyskuun Sissien lasketutajat ovat:[/b][/color]

2.9

3.9

4.9

5.9

6.9

7.9

8.9

9.9

10.9

11.9

12.9

13.9

14.9

15.9

16.9

17.9

18.9

19.9

20.9

21.9

22.9

23.9

24.9

25.9

26.9

27.9

28.9

29.9

30.9

Vierailija
29/64 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][size=3][color=EE7621]^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[/color][/size][/b]

[color=EE7621][size=4][b] ◊☉◊ Syyskuun Sissit 2007 ◊☉◊ [/b][/color][/size]

[b][color=808000]SyysSissien juna puksuttaa raiteet kolisten täyttä vauhtia eteenpäin ja matkalaisia otetaan kyytiin! Tervetulleita ovat kaikki, joilla on laskettuaika Syyskuussa 2007!

Oikein ihanaa ja turvallista odotusta ihan jokaiselle meille :D[/b][/color]

[color=8B5A2B]Astu mukaan junaan kopioimalla alla olevat kohdat ja täyttämällä ne omilla tiedoillasi:[/color]

[colorEE9A00]=Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Monesko lapsi:

Laskettuaika:[/color]

[b][color=FFA500]Syyskuun Sissien lasketutajat ovat:[/b][/color]

[color=8B5A2B]2.9

3.9

4.9

5.9

6.9

7.9

8.9

9.9

10.9

11.9

12.9

13.9

14.9

15.9

16.9

17.9

18.9

19.9

20.9

21.9

22.9

23.9

24.9

25.9

26.9

27.9

28.9

29.9

30.9

Vierailija
30/64 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika 7.9. ja toista odotellaan. Esikoinen syntynyt 2/05. Vähän on vielä epätodellinen olo, kun puoli vuotta tätä pikkukakkosta yritettiin ja kauemminkin jo toivottiin.

Hirveä nälkä vaivaa. Edellisessä raskaudessa mulla oli raskausdiabetes lievänä ja nyt olen päättänyt aloittaa lähes sokerittoman ruokavalion heti alkuun, jos tuolta välttyisi tässä raskaudessa. Olen toivoton herkkusuu, mutta nyt maistuu suolainen kunnon ruoka tosi hyvin.

Oikein hyvää odotusaikaa kaikille!

Vierailija
31/64 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, että ikiä ja asuinpaikkakuntaa kyseltiin. Olemme mieheni kanssa molemmat 33 vuotiaita ja asumme Turussa.

Vierailija
32/64 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun palsta kasvaa ja saatiin oma emokin=)

Tänään meillä puhuttiin aamulla norjaa vessanpytylle. Nyt on sit korkattu tämä ihanan ihana megainhoöklökuvotus. Ruoka ei mene enään alas, kahvi maistuu kuralle mut onneksi on pelastuksena laku ja salmiakki! Edellisen kanssa oli sama juttu: mitään ei pystyny syömään et ison kaatissäkin voimin kestin yöt töissä. Jossakin vaiheessa keskiraskaudessa maistoin et miltä se kahvi maistuikaan ja hyväähän se olikin ja aamukahvi taas pelasti päivän! Mummo kerto et ennen vanhaa kahvia ei vältetty odotuksen aikana ja pienille lapsillekin kahvia ollaan annettu. Ja yskänlääkkeenä oli konjakki.. itsekin olen vauvana kuulema saanut, et se selittääkin paljon...=)

Eilen tuli nyyhkytysohjelmaa neloselta, se kohdusta syntymään- jutska. Voi luoja miten mä paruin!

Mites joko muut ailahtelee itkusta nauruun ja kaikkea siltä väliltä?!

Mulla helpotti menkka- ja muut vatsakivut vastalahjana viissiin tähän oksetukseen. Mut parempi ehkä näin.

Meillä neuvola alkaa viikolla 8, itselläni 2 vk:n päästä.

Jos ei nyt tuo raskausdementia (mikä jo tuolla mainittiin) paina niin oliko tosi monella aika pitkääkin yritystä takana.. Onko joku joka olis hedelmöityshoidoissa ja miks?

Itselläni takana neljän vuoden yritys (tai oli mieskin siinä vähän mukana) ja kaiken maailman pilleriä ja leikkausta, mut nut TOINEN SPONTAANI raskaus!!! Taustana endometrioosi.

Hei ja siitä vilusta, pakko nyt mainita et itsekin KÄRSIN siitä. Se on niin ärsyttävää. Viime yönä nukuin nakuna kun niin kuuma, aamulla olin napapiirillä, päivällä etelässä ja niin edespäin. Ruumiinlämpö on noussut 1,5 astetta!! Et ei ihme kun palelee.

Neuvolakuulumisia odotellen lippu korkeella ja saappaat tukevasti jalassa arvoisat kesän hikoilijat.

Onsu ja viikot saan tietoon ens viikolla ultrassa=)

Vierailija
33/64 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA olis 18.9 (molempien ensimmäinen, ä ja i 24v.), huhtikuusta -06 saakka odoteltu!

Huomasin sellaisen asian, että minä, joka rrrrakastan kahvia, alan yökkäilemään jo pelkän kahvin tuoksun voimasta! Apuva...

Lisäksi paleltaa, koskee mahaan, etoo ja itkettää ihan mielettömästi.

Mut kunhan vaan pienokainen todellakin olis tuolla masussa ja kaikki menis hyvin.

Parinkymmenen minsan päästä pääsis soittamaan neuvolaan :)

Vierailija
34/64 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tulossa ja yllätys, yllätys, myös la 5.9! esikoinen täytti just kaksi vuotta ja vihdoin näyttää et toinenkin tulee maailmaan!!!

Vierailija
35/64 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille olisi tulossa kolmas, on tyttö pian 4v ja poika 2,5v

Vierailija
36/64 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin syntyy kipakoita tätärällejä..

ainakin mun tyttöni on sitä.. hänellä onkin hieno synttäripäivä ja vuosi ;) 5.9.95

Vierailija
37/64 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän epäröin vielä tänne kirjoittaa kun matka syyskuuhun on kuitenkin vielä tosi pitkä, mutta uskaltauduin nyt kuitenkin..

Ja näyttäisi siltä, että la olisi myös 5.9!

Esikko on nyt 1.5v ja tätä toista muutama kk yritettiin.

Vierailija
38/64 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 5.9.05 syntynyt poika.

Oikein paljon onnea plussista!!!

Nyt lopetan teidän porukan häiriköinnin ;)

Onnipapunen rv 21+4 ja " iivari" 1v4kk

Vierailija
39/64 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyisi lisää syyskuisia =D

Vierailija
40/64 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika näyttäisi olevan 070907. Meille tulossa kolmas lapsi (jos Luoja suo..). Ennestään meillä on 2- ja 5-vuotiaat tytöt.

Hiukkasen kyllä epäilyttää hehkuttaa raskautta vielä, kun syyskuuhun on tooodella pitkä matka.. Mutta täytyy päästä kysymään teiltä, että onko muilla ollut vuotoa ja silti testi näyttänyt plussaa?

Itselläni tihkutti muutaman päivän tummaa vuotoa ja olin jo varma et menee kesken. Mut silti raskausoireet jatkuvat vain ja testikin oli tänä aamuna ihan selkeää plussaa. Eli kai siellä joku on vielä kyydissä? =)

Ai niin, onnellista ja vauvarikasta uutta vuotta kaikille! ;)

-M