Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mitä tarjoilla 5v. tytön synttäreillä!

12.09.2007 |

Lokakuussa pitäisi järjestää lapselleni 5v. synttärit ja ensimmäistä kertaa vietetään kaverisynttärit. Teemana: prinsessa. Olisi kiva saada vinkkejä mitä kaverisynttäreillä voisi tarjota esim. pitää olla suolaista ym.? Koristeluvinkkejä ja leikkejä olisi kiva myös saada.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi vastaavat kekkerit marraskuussa. Löysin Dansukkerin sivuilta kivoja vinkkejä:

http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=265

Tyttöseni innostui kovasti noista kutsuista, kruunuista, rannekoruista ja namitötteröistä. Nämä ajattelin toteuttaa:

- kutsut tyttöseni saa koristella haluamallaan tavalla

- kruunut leikkaan valmiiksi ja lapset saavat itse ne koristella

- rannekoruihin lapset saa pujotella helmiä tms, mitä ostan ison paketillisen

- namitötteröt teen valmiiksi jokaiselle.

Tarjoiluiksi tyttöseni haluaa suolaisia coctailtikkuja (kirsikkatomaatti-lihapulla, tuorekurkku-nakki, viinirypäle-juusto), paria lajia keksejä, mansikkatäytekakku ja nameja, siis noissa tötteröissä. Juomaksi paria eri mehua. Ja yksi ohjelmanumero on popcorn-kone :)

Aikuisille teen varmaankin suolaisen piirakan keksien ja kakun lisäksi.

Olin vuosi sitten kauhistunut, kun olin järjestänyt 4vee kaverisynttärit enkä ollut ohjelmaa sen tarkemmin suunnitellut, koska mielestäni tämän ikäisille lapsille riittää herkuttelu ja leikkiminen. Kun tyttöseni meni muutamien päikkärikaverien synttäreille, siellä olikin ongintaa, temppurataa jne. Tyttöseni mielestä oli kivaa, mutta surkutteli sitä ettei ollut tarpeeksi aikaa leikkiä. Tämän kerroin siltä varalta, että ei lapsille tarvitse olla niin paljoa ohjelmaa, vaan leikkiin on hyvä varata aikaa.

Onnistuneita prinsessakemuja!

Vierailija
2/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja vinkeistä!

Hyviä synttärijuhlia myös teille, kun on ajankohtaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla