En osta sähköautoa koska.....
A. Haluan avustaa valtiota 1.5e jokaisesta bensalitrasta.
B. Haluan työllistää autohuoltoja.
C. en halua lisätä sähköpulaa.
D. Tuntuu että sähköautot vanhenee teknisesti jo 2 vuodessa 50%.
E. Löydän 50 000e parempaa käyttöä.
Kommentit (448)
Vierailija wrote:
Ja Irti Huumeista ry:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa yli kolme vuotta. Niinhän se oli?
Niinhän se oli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vuosittaiset ajokilometrit puolittuivat, kun ostimme asunnon lähempää työpaikkaa. Huolto-ohjelmaan kuulumaton huolto autolle on teetetty viimeksi 2002.
Tepolla on taas uusi mielikuvitustyöpaikka 😂
Miksi et mene juttelemaan sen "tepon" kanssa Muusikoiden.nettiin? Eikö rohkeus sinulla vaan riitä? Vai jatkuuko se häiriköinnin takia saamasi banni edelleenkin?
Tepon vainoaja on selkeästi vakavasti häiriintynyt narsisti, joten hän tulee vainoamaan Teppoa elämänsä loppuun asti.
Lista narsistin käytösmalleista:
Mahtailevuus
Huomiohakuisuus
Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä
Väkivaltainen
Empatian puute
Lapsellisuus
Suuruuskuvitelmat
Manipuloivuus
Epärehellisyys
Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä
Impulsiivisuus
Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)
Hovin kokoaminen
Mustamaalaaminen
Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat
Mitätöinti
Stalkkeroiminen
Empatiakyvyttömyys tai alhainen sellainen
Valehteleminen
Mustasukkaisuus
Harha-ajatukset
Kuvittelu lain yläpuolella olemisesta
.
Listan avulla on helppo tunnistaa narsistinen käytös. Mitä useampi seikka osuu yhteen käytöksen kanssa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä kyseessä on narsisti.
Vierailija wrote:
D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.
Miksi ihmeessä heittäisin autoon monta kymmentä tuhatta?
F olen teppo ja mieheni seppo ajaa sähköautoll
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.
Mihin pyrit Teppoa vainoamalla? Koetko olevasi psyykkisesti terve, aikuinen ihminen? Käytöksesi ei terveen ihmisen touhulta vaikuta.
oishan se ollut liian vaikeaa vaihtaa bensatankki vetysäiliöön ja ajella polttomoottorilla saasteettomasti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi et mene juttelemaan sen "tepon" kanssa Muusikoiden.nettiin? Eikö rohkeus sinulla vaan riitä? Vai jatkuuko se häiriköinnin takia saamasi banni edelleenkin?
Vierailija wrote:
oishan se ollut liian vaikeaa vaihtaa bensatankki vetysäiliöön ja ajella polttomoottorilla saasteettomasti.
teppo vaihtaa bensatankin vetytankkiin ja tankkaa vetyä 😂😂
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Teppo ja Seppo ovat olleet rekisteröidyssä parisuhteessa 15 vuotta ja Teppo ja saa Sepolta mukavat kyydit sähköautolla
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Polttomoottori toimii hienosti vedyllä. Ei ole teknisesti vaikea toteuttaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Polttomoottori toimii hienosti vedyllä. Ei ole teknisesti vaikea toteuttaa.
Näin se on.
Vierailija wrote:
Teppo ja Seppo ovat olleet rekisteröidyssä parisuhteessa 15 vuotta ja Teppo ja saa Sepolta mukavat kyydit sähköautolla
Vaikutat aika häiriintyneeltä.
Joops. Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääke- ja maatalouskasvi. Siitä saa tehtyä biopolttoaineita ja paperia myös. Jos Suomen kesantopellot kylvettäisiin öljyhamppua täyteen, olisimme suurelta osin omavarainen polttoaineiden suhteen. Siitä ei tietysti öljy-yhtiöt pitäisi.
Tietämättömien ja kateellisten tyhjätaskujen ulinaa koko ketju taas täynnä =D
Vierailija wrote:
F koska olen kannabispsykoosissa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
F koska olen kannabispsykoosissa
G koska kannabispsykoosi aiheuttaa Suomessa lähes kaikki skitsofreniaan sairastumiset
Vierailija wrote:
G koska kannabispsykoosi aiheuttaa Suomessa lähes kaikki skitsofreniaan sairastumiset
HUS:n lääkärin mukaan kannabispsykoosi on hyvin harvinainen. Suurin osa psykooseista johtuu alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä. Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.
Teppo valitettavasti mies ei voi saa lasta miehen kanssa, joten sinun pitäisi vaihtaa Seppo naiseen saadaksesi lapsia
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
HUS:n lääkärin mukaan kannabispsykoosi on hyvin harvinainen. Suurin osa psykooseista johtuu alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä. Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi.
New Jerseyn terveysaseman ylilääkärin mukaan lähes jokainen kannabiskokeilu johtaa kannabispsykoosiin