Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta sähköautoa koska.....

Vierailija
15.10.2023 |

A. Haluan avustaa valtiota 1.5e jokaisesta bensalitrasta.

B. Haluan työllistää autohuoltoja.

C. en halua lisätä sähköpulaa.

D. Tuntuu että sähköautot vanhenee teknisesti jo 2 vuodessa 50%.

E. Löydän 50 000e parempaa käyttöä.

Kommentit (448)

Vierailija
441/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Teppo valitettavasti mies ei voi saa lasta miehen kanssa, joten sinun pitäisi vaihtaa Seppo naiseen saadaksesi lapsia

En edelleenkään yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli väkivaltaisuutesi takia vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.

Vierailija
442/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

G koska kannabispsykoosi aiheuttaa Suomessa lähes kaikki skitsofreniaan sairastumiset

HUS:n lääkärin mukaan kannabispsykoosi on hyvin harvinainen. Suurin osa psykooseista johtuu alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä. Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi.

New Jerseyn terveysaseman ylilääkärin mukaan lähes jokainen kannabiskokeilu johtaa kannabispsykoosiin

Miksi valehtelet ihan koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.

Miksi ihmeessä heittäisin autoon monta kymmentä tuhatta?

F olen teppo ja mieheni seppo ajaa sähköautoll

Teppo ja Seppo ovat olleet rekisteröidyssä parisuhteessa 15 vuotta ja Teppo ja saa Sepolta mukavat kyydit sähköautolla 

En yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.

Teppo valitettavasti mies ei voi saa lasta miehen kanssa, joten sinun pitäisi vaihtaa Seppo naiseen saadaksesi lapsia

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Vierailija
444/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

G koska kannabispsykoosi aiheuttaa Suomessa lähes kaikki skitsofreniaan sairastumiset

HUS:n lääkärin mukaan kannabispsykoosi on hyvin harvinainen. Suurin osa psykooseista johtuu alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä. Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi.

New Jerseyn terveysaseman ylilääkärin mukaan lähes jokainen kannabiskokeilu johtaa kannabispsykoosiin

Miksi valehtelet ihan koko ajan?

Kunnia narkkareille!

Vierailija
445/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Lisäksi alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä. Alkoholi aiheuttaa myös erektio-ongelmia ja runsaasti alkoholia käyttävillä miehille kasvaa rinnat koska alkoholi tuhoaa kivekset eikä miessukuhormonia enää tule riittävästi.

Raskaudenaikaisen alkoholinkäytön johdosta Suomessa syntyy vuosittain yli 600 FAS-lasta, joista monet ovat vakavasti kehitysvammaisia ja vaativat loppuelämän mittaista laitoshoitoa, koska alkoholi on tuhonnut aivot peruuttamattomasti jo ennen syntymää.

Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa, ja alkoholin arvioidaan olevan osallisena noin kymmenessä prosentissa maamme syöpätapauksia. Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.

Suomessa menetetään vuosittain ennenaikaisia ehkäistävissä olevia elinvuosia 3900 jokaista 100 000 asukasta kohden. Määrä vastaa vajaata sataa neljäkymmenvuotista työuraa. Menetys bruttokansantuotteelle on neljännes Suomen valtion vuosittaisesta budjetista. Kansakuntana menetämme vähän alle 13 miljardia vuodessa.

Vierailija
446/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.

Miksi ihmeessä heittäisin autoon monta kymmentä tuhatta?

F olen teppo ja mieheni seppo ajaa sähköautoll

Teppo ja Seppo ovat olleet rekisteröidyssä parisuhteessa 15 vuotta ja Teppo ja saa Sepolta mukavat kyydit sähköautolla 

En yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.

Ja sinunkin olisi kannattanut jättää lapset tekemättä kun et kerran kyennyt lapsiasi kasvattamaan. Riehuit nyrkit pystyssä kännissä vähän liikaa ja lopuksi syyttelit ongelmista kaikkea muuta paitsi itseäsi.

Vierailija
447/448 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumevalistuksen synty Suomessa - Mielenterveysongelmainen alkoholisti pahoinpitelee poikansa mielisairaaksi ja syyttää lopulta huumeita kaikesta ja perustaa yhdistyksen, ja huijaa vero- ja lahjoitusvaroja "huumevalistukseen" kunnes saa itse kenkää perustamastaan järjestöstä.

Vierailija
448/448 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.

Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.

Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en

https://www.duodecimlehti.fi/duo80438

"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."