Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osta sähköautoa koska.....

Vierailija
15.10.2023 |

A. Haluan avustaa valtiota 1.5e jokaisesta bensalitrasta.

B. Haluan työllistää autohuoltoja.

C. en halua lisätä sähköpulaa.

D. Tuntuu että sähköautot vanhenee teknisesti jo 2 vuodessa 50%.

E. Löydän 50 000e parempaa käyttöä.

Kommentit (448)

Vierailija
401/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse olen ollut sitä mieltä, että kannabis on melko haitaton päihde, mutta Tepon sähköautohoureet ovat muuttaneet mielipidettäni.

Mitkä houreet? Teppohan on samaa mieltä kansainvälisen IT-firman konsultin kanssa siitä, että rauhassa kannattaa odotella tekniikan kehittymistä.

Kansainvälisen it-firman konsultti on tepon mies seppo 

Ja Teppo on siis maailman parhaita improvisaatiorumpaleita, jota olet kateellisena vainonnut ja mustamaalannut jo yli 20 vuotta. Mihin pyrit?

https://www.drummerworld.com/forums/index.php?threads/some-improvisatio…

Vierailija
402/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse olen ollut sitä mieltä, että kannabis on melko haitaton päihde, mutta Tepon sähköautohoureet ovat muuttaneet mielipidettäni.

Mitkä houreet? Teppohan on samaa mieltä kansainvälisen IT-firman konsultin kanssa siitä, että rauhassa kannattaa odotella tekniikan kehittymistä.

Ja Irti Huumeista ry:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa yli kolme vuotta. Niinhän se oli?

Teppohan oli vankilassa hieman pidempään kuin poika oli teltassa. Niinhän se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja Teppo on siis maailman parhaita improvisaatiorumpaleita, jota olet kateellisena vainonnut ja mustamaalannut jo yli 20 vuotta. Mihin pyrit?

Melkoinen improvisaatiovirtuoosi. Näyttää olevan motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.

Vierailija
404/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sähköautoa koska autoni seisoo kadunvarressa ja yleensä eri paikassa joka yö. Kuten satojen muidenkin.

Vaikea ladata.

Vierailija
405/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja Irti Huumeista ry:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa yli kolme vuotta. Niinhän se oli?

Teppohan oli vankilassa hieman pidempään kuin poika oli teltassa. Niinhän se oli?

Tiedät siis sen, että Irti Huumeista ry:n perustajan poika asui useita vuosia ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa?

Vierailija
406/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tepon isähän oli väkivaltainen ja päihdeongelmainen narsisti joka pahoinpiteli kaikki läheisiään fyysisesti ja psyykkisesti.

Vierailija
407/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tiedät siis

Tiedät siis, että teppo oli huumerikoksesta vankilassa yli kolme vuotta

Vierailija
408/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En osta sähköautoa koska autoni seisoo kadunvarressa ja yleensä eri paikassa joka yö. Kuten satojen muidenkin.

Vaikea ladata.

Mitä seppo sanoo, kun olet joka yö eri miehen luona?

Vierailija
409/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kylläpäs on taitava improvisaation saralla. Suomen parhaita.

Vierailija
410/448 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tepon aika kömpiä sepon lämpimään kainaloon unelmoimaan huomisen trollauksesta 💝

Vierailija
411/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Akkutekniikka ei enää parane? Se on parantunut joka vuosi tähän asti. Sitä tutkitaan yliopistoissa, yrityksissä ja tutkimuslaitoksissa ympäri maailman, tutkimukseen upotetaan miljardeja vuosittain. Mutta sinä tiedät, että nyt on saavutettu se ehdoton huippu, jonka yli ei päästä? Pitäisikö sun käydä kertomassa tuo vähän laajemminkin kuin tällä palstalla, että tutkijat älyävät lopettaa turhan työn.

Vierailija
412/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sähköautoa nyt, koska tekniikka kehittyy niin kovaa vauhtia, että nyky (sähkö)autojen arvo romahtaa uusien tekniikoiden tullessa markkinoille. Saman tehoinen ja kantamalla varustettu auto kyetään tekemään lähivuosina paljon edullisemmin.

Vierailija
413/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittaiset ajokilometrit puolittuivat, kun ostimme asunnon lähempää työpaikkaa. Huolto-ohjelmaan kuulumaton huolto autolle on teetetty viimeksi 2002.

Vierailija
414/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En osta sähköautoa nyt, koska tekniikka kehittyy niin kovaa vauhtia, että nyky (sähkö)autojen arvo romahtaa uusien tekniikoiden tullessa markkinoille. Saman tehoinen ja kantamalla varustettu auto kyetään tekemään lähivuosina paljon edullisemmin.

En polta kannabista nyt, koska kannabispsykoosi kehittyy niin kovaa vauhtia, että nyky narkkareiden pää romahtaa psykoosilääkkeiden tullessa markkinoille. 

Vierailija
415/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vuosittaiset ajokilometrit puolittuivat, kun ostimme asunnon lähempää työpaikkaa. Huolto-ohjelmaan kuulumaton huolto autolle on teetetty viimeksi 2002.

Tepolla on taas uusi mielikuvitustyöpaikka 😂

Vierailija
416/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kerroit aiemmin, että olet vainonnut ja mustamaalannut Teppoa jo yli 20 vuotta. Mihin pyrit? Osaatko itsekään kertoa? Koetko itse olevasi psyykkisesti terve, aikuinen ihminen?

Vierailija
417/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.En osta koska minulla ei tule olemaan koskaan niin paljon ylimääräistä rahaa. 2. Eikä olisi varaa käyttää sitä huollossa jos minulla olisi sellainen. 3. Se hajoaisi ensimmäisinä viikkoina koska asun harvaanasutulla alueella jossa soratiet on monttuja ja uria täynnä, ei täällä pärjää edes uusilla polttomoottoriautoilla joissa ei ole maavaraa, ne on tehty sileille asfalteille.

Vierailija
418/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi et mene juttelemaan sen "tepon" kanssa Muusikoiden.nettiin? Eikö rohkeus sinulla vaan riitä? Vai jatkuuko se häiriköinnin takia saamasi banni edelleenkin?

Vierailija
419/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.

Miksi ihmeessä heittäisin autoon monta kymmentä tuhatta?

Vierailija
420/448 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

D ja E, ajan alle 5000 km/vuosi ja erittäin halpa ajopeli alla, huollot tehdään itse myös koska puoliso on alalla.

Miksi ihmeessä heittäisin autoon monta kymmentä tuhatta?

Mullakin pienet kilometrit, ei järkeä ostaa kallista autoa. Sen lisäksi sitten sekin, että ympäristöystävällisin ajoneuvo on se jonka ajat loppuun.