Kuudennet treffit, eikä mitään merkkejä seksistä.
Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v, minä 39 v. Todella mukava, sporttinen ja maanläheinen itsenäinen nainen. Ollaan treffailtu kuusi kertaa lenkkeillen, syöden, kahvitellen jne.. Meillä juttu luistaa hienosti ja on ollut hauskaa. Olen jossain määrin ihastunut, vaikka en etsikään varsinaisesti parisuhdetta. Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy".
Vaikka puhuttu on paljon, "meistä" ei kuitenkaan juuri mitään. Toisien treffien jälkeen todettiin olevamme treenikavereita, mutta ollaan kuitekin tehty ja puhuttu paljon muutakin sen jälkeen ja edelleen suunniteltu treeni/illallispaikkoja. Olen kertonut ihastukseni häneen. Ollaan halailtu, mutta muuten seksuaalinen jännite tuntuu häneltä puuttuvan. Kerran kävimme olemassa hetken asunnollani, istuimme jutellen sohvan eri päädyissä. Kerran puolivahingossa sanoin jonkun kaksimielisyyden ja se meni häneltä ohi, ei kommentoinut mitenkään. Minullekin on tärkeintä vain saada olla hänen seurassaan, mutta toisaalta jalkovälissäkin polttelisi.
Ja miksikö en ole kysynyt suoraan? Edellinen suhde lähti liikkeelle seksistä ja myöhemmin kumppani kertoi, ettei oikeasti olisi halunnutkaan heti seksiä. En halua pilata tätä juttua mitenkään, koska siinä on muuten niin hyvä olla. Kokemuksia? Mielipiteitä?
Kommentit (138)
Ehkä hän odottaa, että teet aloitteen. Jos on saanut siipeensä, niin ei halua olla aloitteen tekijä. Tai ajattelee seksiä, mutta luulee, että sinä et halua. Mitä jos seuraavan kerran menet sohvassa viereen, ja kiedot käden harteille. Jos kiemurtelee vaivsutuneesti, niin selkeä ei. Jos katseet mukavasti kohtaa, niin pieni suudelma..
Tai katsotte jotain elokuvaa,valaistusta himmeämmäksi. Istutte lähekkäin ja siitähän se menee omalla painolla jos tunnelma on oikea ja molemmat haluaa samaa. Kyllä sen huomaa,haluaako miten paljon läheisyyttä. Tai ensin riittää pussailut ja läheisyys ja seksi vasta myöhemmin?
Vierailija wrote:
AP tässä!
Hyvin olette päässeet kiinni siihen, millainen juttumme on. Olen kertonut hänelle ihastumisesta, vastaavasti hän ei ole kertonut mitään tuntemuksistaan minua kohtaan. Hänellä on taustalla pitkä parisuhde, joten siitä peilaten mitään villiä seikkailusuhdetta en odottanutkaan. En hämmästele sitä, ettemme ole päätyneet vielä sänkyyn, vaan sitä, ettei ilmassa ole ollut mitään seksuaalisia merkkejä.
Toki voi olla ettei hän ole seksuaalisesti aktiivinen tai hänelle seksi kuuluu osaksi vasta vakiintunutta suhdetta. Eihän kaikki ihmiset ole seikkailijoita. Minulle tilanne on vain uusi, koska aiemissa suhteissa seksuaalinen molemminpuolinen kipinä on ollut alusta alkaen.
En tiedä onko hän treffaillut muita tai hakeeko hän seksin muualta. Se tuntuu jotenkin hänen luonteeseen epäsopivalta, ennemmin uskon pidättyväisyyteen.
Tiedostan senkin, että olen ollut ehkä liiankin kohtelias ja en ole näyttäytynyt s
Hyvä, jos meistä on ollut apua. Sustakin oli mulle apua. Nyt mä tiedän, että on ehkä muitakin miehiä, jotka pystyvät kirjoittamaan enemmän kuin kolme lausetta. Sun tekstistä huomaa, että olet älykäs ja sivistynyt mies.
En voi puhua kenenkään toisen puolesta, mutta naisena tykkään aavistuksen ujoista miehistä, mutta jos mitään merkkiä fyysisyyteen ei ole, niin mielenkiinto loppuu kyllä aika pian. Tulee tunne, etten ole tarpeeksi kaunis tai muuten haluttava.
Sä löydät kyllä seksiä. Älä jää "välitilaan" jossa olet tavallaan varattu, mutta ilman seksiä tai hellyyttä. Tai mitä lähdit etsimään. Kulje silmät auki ja arvosta itseäsi.
Vierailija wrote:
Tai katsotte jotain elokuvaa,valaistusta himmeämmäksi. Istutte lähekkäin ja siitähän se menee omalla painolla jos tunnelma on oikea ja molemmat haluaa samaa. Kyllä sen huomaa,haluaako miten paljon läheisyyttä. Tai ensin riittää pussailut ja läheisyys ja seksi vasta myöhemmin?
Muista myös kääntää termarit tappiin, niin mammalla tulee kuuma ja pusakka lähtee päältä helpommin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hän haluaa tutustua rauhassa, mikä on ymmärrettävää. Jos olisin tuo nainen, niin se että mies ei esim. haluaisi tarjota ruokia ravintolassa laskisi seksuaalista kiinnostustani. Eli jos kaipaat intiimiä toimintaa, niin käyttäydy kuin herrasmies. Onnea teille söpöläisille!
Ei nyt enää eletä -50 lukua! Tuolle tuollaiselle rahastamiselle on ihan olemassa oma sana.
Nii aivan. Ei sinun toki tarvitse tarjota, mutta ei naisenkaan tarvitse harrastaa seksiä. Tuo nainen saattaa käyttää monta tuntia laittautumiseen, ja sinä et halua näyttää arvostustasi tarjoamalla. Eli tässä nainen panostaa paljon enemmän.
Aloittaja mainitsee "maanläheisyyden" ja "sporttisuuden", joten tuskin hän tuntikausia tälläytyy lenkille. Jotkut ihmiset ehkä eivät meikkaa tuntitolkulla.
No huonosti on alkanut, itsellä seksiä oli ekoilla treffeillä. Käytiin syömässä ja ehdotin lounaan jälkeen että käydäänkö "päiväkahveilla" asunnollani ja hän ymmärsi vinkin ja niin sitä käytiin päiväkahvipanolla kesken työpäivän ruokatunnilla.
Toisen Tinder kumppanin kanssa naitiin toisilla treffeillä ja se toinen treffikerta olikin sovittu pelkästään naintia varten.
Tosin molempien kanssa etsimme siis fbw kumppania, eli ei nyt oltu eikä ollakkaan mitään puolisoita etsiskelemässä.
Vierailija wrote:
No huonosti on alkanut, itsellä seksiä oli ekoilla treffeillä. Käytiin syömässä ja ehdotin lounaan jälkeen että käydäänkö "päiväkahveilla" asunnollani ja hän ymmärsi vinkin ja niin sitä käytiin päiväkahvipanolla kesken työpäivän ruokatunnilla.
Toisen Tinder kumppanin kanssa naitiin toisilla treffeillä ja se toinen treffikerta olikin sovittu pelkästään naintia varten.
Tosin molempien kanssa etsimme siis fbw kumppania, eli ei nyt oltu eikä ollakkaan mitään puolisoita etsiskelemässä.
Mikäs siinä, jos haluaa jokaisen ehdokkaan kanssa panna.
Vierailija wrote:
En usko, että edistyy sänkyyn asti, jos mitään estettä ei ole muuten. Se tapahtuu niin itsestään, jos kahden ihmisen välillä on vetoa. Poislukien tilanne jossa on jotakin esteitä. Toinen on varattu, naapuri, työkaveri tms.
Oletkohan vaan aina antanut sen toisen panna asiat tapahtumaan.
Jos haluat homman menevän seksuaaliseksi niin eikun vaan ehdottamaan. Voit tehdä sen myös hellästi silmiin tuijottamalla, mutta tuossa vaiheessa olisi jo hyvä puhuakin.
Jos lenkkikaveri ei ole se mitä olet itse etsimässä, et menetä mitään yrittämällä. Muista myös että sulla on aivan yhtä suuri oikeus määrittää teidän jutun suuntaa kuin vastapuolella. Ei kannata jäädä kunnioittamaan hänen oletettua siveyttään.
Toki jos hän on täysin passiivinen pieniin flirtteihin yms., niin voinet myös vaan todeta sen kieltäytymisenä. Sanonpa vaan etten ole koskaan tavannut ketään joka etsisi Tinderistä täysin platonista kaveria.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En usko, että edistyy sänkyyn asti, jos mitään estettä ei ole muuten. Se tapahtuu niin itsestään, jos kahden ihmisen välillä on vetoa. Poislukien tilanne jossa on jotakin esteitä. Toinen on varattu, naapuri, työkaveri tms.
"Jos kahden ihmisen välillä on vetoa" ei tarkoita, että paneskelee holtittomasti kaikkea mikä liikkuu.
Kyllähän ihmiset yleensä kuitenkin suutelevat ja puhuvat kiihkeitä, vaikka eivät heti tavattuaan ryntäsi sänkyyn.
On todella hankala siirtyä seksiin jos istutaan sohvan molemmissa päissä ja keskustelu on jotain diipadaapaa.
Toiset treffit pitäisi kyllä alkaa jo halailulla ja päättyä ainakin poskipusuu ja halliin, jos värinää on sen tietää kyllä kuudennella tapaamisella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Jos kahden ihmisen välillä on vetoa" ei tarkoita, että paneskelee holtittomasti kaikkea mikä liikkuu.
Kyllähän ihmiset yleensä kuitenkin suutelevat ja puhuvat kiihkeitä, vaikka eivät heti tavattuaan ryntäsi sänkyyn.
On todella hankala siirtyä seksiin jos istutaan sohvan molemmissa päissä ja keskustelu on jotain diipadaapaa.
En ihan ymmärtänyt miten kommentti liittyi lainaukseen.
Vierailija wrote:
AP tässä!
Hyvin olette päässeet kiinni siihen, millainen juttumme on. Olen kertonut hänelle ihastumisesta, vastaavasti hän ei ole kertonut mitään tuntemuksistaan minua kohtaan. Hänellä on taustalla pitkä parisuhde, joten siitä peilaten mitään villiä seikkailusuhdetta en odottanutkaan. En hämmästele sitä, ettemme ole päätyneet vielä sänkyyn, vaan sitä, ettei ilmassa ole ollut mitään seksuaalisia merkkejä.
Toki voi olla ettei hän ole seksuaalisesti aktiivinen tai hänelle seksi kuuluu osaksi vasta vakiintunutta suhdetta. Eihän kaikki ihmiset ole seikkailijoita. Minulle tilanne on vain uusi, koska aiemissa suhteissa seksuaalinen molemminpuolinen kipinä on ollut alusta alkaen.
En tiedä onko hän treffaillut muita tai hakeeko hän seksin muualta. Se tuntuu jotenkin hänen luonteeseen epäsopivalta, ennemmin uskon pidättyväisyyteen.
Tiedostan senkin, että olen ollut ehkä liiankin kohtelias ja en ole näyttäytynyt s
Hakeeko hän siis vain laastarisuhdetta ja olkapäätä, jolle puhua niitä näitä?
Vierailija wrote:
Toiset treffit pitäisi kyllä alkaa jo halailulla ja päättyä ainakin poskipusuu ja halliin, jos värinää on sen tietää kyllä kuudennella tapaamisella.
Riippuu vähän treffeistä. Jos pyytää kaverin ulos, niin voi vähän kestää hakea että millä jalalla ollaan liikkeellä. Mutta Tinderissä joo vähintään toisilla.
Ap:n tilanteessa vaan kun hänellä on "värinää", niin voisi ottaa asian suoraan esiin.
No,edistyykö se juttu?
T: utelias
Olen käynyt aikoinaan kymmenillä treffeillä ja sopinut jo etukäteen että "nähdään ilman ostopakkoa" jossain huoltoaseman kahvilla. On sovittu etukäteen pelisäännöistä - on sitten ollut tarkoitus minkälaiseen suhteeseen hyvänsä.
Yleensä se olen minä, joka ei kiinnostu miehestä ja olen sen sitten sanonut nätisti. Tyyliin: "sä olet ihan huipputyyppi, mutta mä en jostain syystä tunne sellaista vetoa, mitä pitäisi jos jatketaan".
Jos olen tuntenut vetoa, niin siitä on heti kehkeytynyt sellainen pieni kiusoittelu ja iloinen tuike silmiin. Yhdessä kikattamista ja pieni puna poskilla.
Ehkä ei myöhemminkään ole päädytty loppujen lopuksi sänkyyn, mutta ainakin suudeltu on ja kuiskuteltu tuhmia.
En ymmärrä tuollaista käytöstä ollenkaan teiltä kummaltakaan.
Omalle kaivatulleni kertoisin oitis, miten häntä arvostan ja haluan, jos ei olisi erästä estettä asiaan. Yksipuoleiset tunteet ovat ikäviä.
Vierailija wrote:
Hän haluaa tutustua rauhassa, mikä on ymmärrettävää. Jos olisin tuo nainen, niin se että mies ei esim. haluaisi tarjota ruokia ravintolassa laskisi seksuaalista kiinnostustani. Eli jos kaipaat intiimiä toimintaa, niin käyttäydy kuin herrasmies. Onnea teille söpöläisille!
Viime vuosisadan alkupää soitti ja käski heti kotiin.
Vierailija wrote:
Siis mitäh ihmettä, kuudensilla treffeillä pitää olla seksiä? Itse olen voimakkaan seksuaalinen nainen, tarve yhdyntään pari kolme krt vrk, mutta seurustellessa menee kyllä tutustumiseen ilman seksiä AINAKIN 2-4 kk.
Kuulostaa naisen voimakkaalta seksuaalisuudelta, joka puhkeaa kukkaan ja loistaa niin kauan kun on ihastumista, rakastumista ja kaikki planeetet kohdillaan vielä sen lisäksi. Joka nuupahtaa suunilleen kun kissa on kipeä.
Miten tuollainen voimakas seksuaalisuus toimii arjessa ja vakiintuneessa parisuhteessa, kun sen voi laittaa "telakalle" 2-4 kuukaudeksi.
niinkö. no voi..sun tarvii ottaa sitten 'pahemmat (paremmat) konstit' vaan käyttöön.
kun seuraavan kerran tapaatte.
ehdota vaan seuraavaa, toimii aina ihmisellä kuin ihmisellä jonka on tavannut muutaman kerran.
pyydä häntä riisuutumaan täysin alasti.
Helppo ja hyvä konsti, joka useimmissa tapauksissa päätyy mh:een puolelle ja peiton alle.. kokeilkaa!
Ehkä hän on aseksuaali eikä minunkaan tavoin ymmärrä miten voi jalkovälissä poltella niin että panemaan pitäisi heti päästä.