Kuudennet treffit, eikä mitään merkkejä seksistä.
Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v, minä 39 v. Todella mukava, sporttinen ja maanläheinen itsenäinen nainen. Ollaan treffailtu kuusi kertaa lenkkeillen, syöden, kahvitellen jne.. Meillä juttu luistaa hienosti ja on ollut hauskaa. Olen jossain määrin ihastunut, vaikka en etsikään varsinaisesti parisuhdetta. Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy".
Vaikka puhuttu on paljon, "meistä" ei kuitenkaan juuri mitään. Toisien treffien jälkeen todettiin olevamme treenikavereita, mutta ollaan kuitekin tehty ja puhuttu paljon muutakin sen jälkeen ja edelleen suunniteltu treeni/illallispaikkoja. Olen kertonut ihastukseni häneen. Ollaan halailtu, mutta muuten seksuaalinen jännite tuntuu häneltä puuttuvan. Kerran kävimme olemassa hetken asunnollani, istuimme jutellen sohvan eri päädyissä. Kerran puolivahingossa sanoin jonkun kaksimielisyyden ja se meni häneltä ohi, ei kommentoinut mitenkään. Minullekin on tärkeintä vain saada olla hänen seurassaan, mutta toisaalta jalkovälissäkin polttelisi.
Ja miksikö en ole kysynyt suoraan? Edellinen suhde lähti liikkeelle seksistä ja myöhemmin kumppani kertoi, ettei oikeasti olisi halunnutkaan heti seksiä. En halua pilata tätä juttua mitenkään, koska siinä on muuten niin hyvä olla. Kokemuksia? Mielipiteitä?
Kommentit (138)
Vierailija wrote:
Joko asia on edistynyt?kiinnostaa kovasti.
AP tässä!
Ei ole mitään uutta, kuten aiemmin kerroin, nyt on taukoa tapaamisesta.
Vierailija wrote:
No, ei se ole säälittävää, ettei ole ystäviä, vaan se, että niitä etsii seurustelu/panokaveri ilmoituksella Tinderistä. Että on umpimielinen eikä kerro reilusti mitä haluaa.
On olemassa naisia, jotka eivät kertakaikkiaan pärjää muiden naisten kanssa. Sellaisia joilla on sekalainen kokoelma miespuolisia kavereita. Se on eräänlaista vallankäyttöä, että antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen roikottaa toista omassa narussa.
Olen ollut vapaaehtoistyössä juurikin ystävänä mm. mielenterveys potilaille. En todellakaan pilkkaa kenenkään yksinäyyttä.
Ehkä hän on etsinyt panokaveria, mutta koska tästä kohtaamisesta ei ole sitä löytynyt, hän suhtautuu mieheen treenikaverina. Koska he yhdessä ovat todenneet olevansa treenikavereita. En ymmärrä miten nainen nyt tässä olisi tehnyt jotain väärää. Jos mies ei haluakaan olla treenikaveri, on hänen homma ilmoittaa se naiselle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No, ei se ole säälittävää, ettei ole ystäviä, vaan se, että niitä etsii seurustelu/panokaveri ilmoituksella Tinderistä. Että on umpimielinen eikä kerro reilusti mitä haluaa.
On olemassa naisia, jotka eivät kertakaikkiaan pärjää muiden naisten kanssa. Sellaisia joilla on sekalainen kokoelma miespuolisia kavereita. Se on eräänlaista vallankäyttöä, että antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen roikottaa toista omassa narussa.
Olen ollut vapaaehtoistyössä juurikin ystävänä mm. mielenterveys potilaille. En todellakaan pilkkaa kenenkään yksinäyyttä.
Ehkä hän on etsinyt panokaveria, mutta koska tästä kohtaamisesta ei ole sitä löytynyt, hän suhtautuu mieheen treenikaverina. Koska he yhdessä ovat todenneet olevansa treenikavereita. En ymmärrä miten nainen nyt tässä olisi tehnyt jotain väärää. Jos mies ei haluakaan olla treenikaveri,
Aaaa! Se on miehen tehtävä tehdä aloite???
Hui! Mä oon sanonut pikkutuhmia kohteliaisuuksia tykkäämilleni miehille. Ovatkohan he saaneet nyt jonkun henkisen vaurion..?
Hups! Meni aamukoomassa lainaukset miten sattuu.
En ole tiennyt, että se on vain miehen asia tehdä aloite ja ottaa ohjat käsiin.
Nyt on parit treffit tiedossa kuitenkin juuri sen takia, kun miehet kehuivat suoraa luonnettani. Naisella on varaa poimia parhaat päältä, kun sanoo mitä haluaa.
Vierailija wrote:
Nyt on parit treffit tiedossa kuitenkin juuri sen takia, kun miehet kehuivat suoraa luonnettani. Naisella on varaa poimia parhaat päältä, kun sanoo mitä haluaa.
Ei tietenkään ole niin että pitäisi olla.
Mutta käytännössä se vaan menee niin että jos ei mies vie asioita eteenpäin, yleensä ei tapahdu mitään. Naisilla on mahdollisuus jäädä odottamaan, ja useimmat jäävät. Ei sekään tietysti järkevää ole koska parhaiten saa mitä haluaa kun tekee jotain sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
joko on onnistanut?
AP tässä
Eipä ole. Sovittiin tapaamispäivä, mutta sitä jouduttiin siirtämään hamaan tulevaisuuteen. Täytyy nyt malttaa, että saadaan treffit järjestymään pienen tauon jälkeen.
Ap päivittelee
Juttumme on muuttunut hiljaiseksi. Viestittely harveni, eikä niissä enää keskusteltu tapaamisesta. Nainen ei ollut enää aloitteelinen viestittelyssä joten en minäkään ole viitsinyt laittaa. Harmi, koska hänen kanssaan oli kiva olla, mutta en lähde väkisin kerjäämään mitään. Ennemmin eteenpäin.
Hyvä asenne sulla! Tuleen ei kannata jäädä makaamaan. Ja mitä nopeemmin jatkat matkaa, sitä nopeemmin löydät sopivan!
Itse jos nyt lähtisin suhteeseen, kysyisin mieheltä ihan alkumetreillä onko seksi hänelle tärkeää ja muutenkin avointa keskustelua heti peliin kaikista asioista. Jos joku säikähtää avointa keskustelua ja katoaa, se vaan on hyvä, koska silloin henkilö olisi ollut väärä ja voi keskittyä sopivan etsintään.
Tä on vaan mun mielipide, mutta mun mielestä suhteen ensimmäinen kulmakivi on itsensä ja omien tarpeiden tunteminen, toinen kulmakivi avoin puhe heti alusta asti. Vain noiden avulla voi löytää itselleen sopivaa seuraa.
Kaikkee hyvää!
Oikein. Kerjääminen on saparon alta.. kerran tai kaksi voi kysyä, mutta jos ei kunnollista vastakaikua tule, niin eteenpäin. Maailma on täynnä miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap päivittelee
Juttumme on muuttunut hiljaiseksi. Viestittely harveni, eikä niissä enää keskusteltu tapaamisesta. Nainen ei ollut enää aloitteelinen viestittelyssä joten en minäkään ole viitsinyt laittaa. Harmi, koska hänen kanssaan oli kiva olla, mutta en lähde väkisin kerjäämään mitään. Ennemmin eteenpäin.
Harmi sinänsä, mutta kyllähän tuo oli aika selvää, että teidän jutulla ei ollut tulevaisuutta. Päätellen ihan siitä, että noin monien treffien aikana ei oltu edes pussailtu. No, onnea jatkoon!
No, seuraavan kanssa vähän reippaammat elkeet...
Vierailija kirjoitti:
Hups! Meni aamukoomassa lainaukset miten sattuu.
Ai sun on pakko ymmärtää väkisin väärin, että pääset kehumaan itseäsi. Puhuin tästä tapauksesta, jossa kumpikaan ei ollut tehnyt mitään aloitetta muuhun kuin ystävyyteen. Ja täällä mies tumput suorina ihmetteli asiaa. Ei ollut kyse sinusta tai mistään sukupuoliasiasta.
Ei naisilla ole näköjään yhtään helpompaa. Kiharsin tukkaa, sheivasin ja otin kortsupaketin mukaan. Reissun kohokohta oli, että sain silittää kissaa.
totta, on se täys100%-turn-off kun tämä pahatapa:
naisten hyvä"paha"tapa käyttää seksiä: aseena!
mikä on ainoastaan, aina:
alhaista,
epäkunnioittavaa.
kuvastaa vain ko.naisten(vähä-)älyä, (huonoa) itsetuntoa ja kykyä aidosti nauttia ja rakastaa, edes itseään, elämää. ja kaikkea muuta..
Sunnuntai on hyvä päivä käydä treffeillä! Ehkä.
Reipasta otetta vaan sitten. Nainen voi kokea olevansa ruma ja vähemmän haluttava jos on "liian hienotunteinen". Etenkin, jos nainen on osoittanut kiinnostusta. Kyllä sen aidon ihastumisen huomaa, jos ei anna oman intonsa sumentaa järkeä päinvastaisessa tilanteessa.
En tarkoita tietenkään että pitää alkaa suinpäin kourimaan. Tai loikata sänkyyn. Mutta jos on loppuhalaukset ja nainen liimautuu kiinni ja kääntää kasvonsa kohti, niin voi tarjota ensin vähän pienempää ja herkempää suudelmaa ja "tunnustella maaperää"
Itse käytän lausetta - jos en halua suudella - "hei, mulla on ollut kiire päivä ja oon aamulla viimeksi pessyt hampaat. Ei nyt"
Tuosta elekielestä vielä... ihastunut nainen yleensä vähän ujostelee ja sekoilee. Nauraa höpsösti.
Elolliset olennot ovat kaikki erilaisia persoonia.
Joku lämpenee todella hitaasti ja arasti. Sellainen ei ole ehkä hyvä fwb suhteeseen. Mutta sellaisesta voi saada huolehtivan puolison.
Sitten taas hän joka on kuin tuli, leimaus ja pyörremyrsky voi olla just hyvä siihen, että tavataan pikaisesti ja sitten kumpikin menee omiin koteihinsa ja elää ilman häiriötä.
Ongelma on siinä, miten oikeat persoonat saa yhteen. Maailma on täynnä yksinäisiä ihmisiä, joille yksin asuminen ei ole ongelma tai sitten on.
Ap päivittelee hieman tätä.
Juttu heräsi eloon, kun nainen toivotti hyvää uutta vuotta. Viestittely on jatkunut säännöllisen epäsäännöllisesti. Laitoin viikko sitten viestiä ja sattumalta hän oli juuri kotiutunut lomareissulta ja oli tosi hyvällä tuulella ja innoissaan kaikesta. Yritetään järjestää taas tapaamista pääsiäisen aikoihin. Saa nähdä onko hänellä silloin aitoa halua järjestää tapaamista vai onko välimatkat ja vuorotyö ylivoimainen este..
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa tutustua rauhassa, mikä on ymmärrettävää. Jos olisin tuo nainen, niin se että mies ei esim. haluaisi tarjota ruokia ravintolassa laskisi seksuaalista kiinnostustani. Eli jos kaipaat intiimiä toimintaa, niin käyttäydy kuin herrasmies. Onnea teille söpöläisille!
Gold digger.
Joko asia on edistynyt?kiinnostaa kovasti.