Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuudennet treffit, eikä mitään merkkejä seksistä.

Vierailija
15.10.2023 |

Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v, minä 39 v. Todella mukava, sporttinen ja maanläheinen itsenäinen nainen. Ollaan treffailtu kuusi kertaa lenkkeillen, syöden, kahvitellen jne.. Meillä juttu luistaa hienosti ja on ollut hauskaa. Olen jossain määrin ihastunut, vaikka en etsikään varsinaisesti parisuhdetta. Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy".

Vaikka puhuttu on paljon, "meistä" ei kuitenkaan juuri mitään. Toisien treffien jälkeen todettiin olevamme treenikavereita, mutta ollaan kuitekin tehty ja puhuttu paljon muutakin sen jälkeen ja edelleen suunniteltu treeni/illallispaikkoja. Olen kertonut ihastukseni häneen. Ollaan halailtu, mutta muuten seksuaalinen jännite tuntuu häneltä puuttuvan. Kerran kävimme olemassa hetken asunnollani, istuimme jutellen sohvan eri päädyissä. Kerran puolivahingossa sanoin jonkun kaksimielisyyden ja se meni häneltä ohi, ei kommentoinut mitenkään. Minullekin on tärkeintä vain saada olla hänen seurassaan, mutta toisaalta jalkovälissäkin polttelisi.

Ja miksikö en ole kysynyt suoraan? Edellinen suhde lähti liikkeelle seksistä ja myöhemmin kumppani kertoi, ettei oikeasti olisi halunnutkaan heti seksiä. En halua pilata tätä juttua mitenkään, koska siinä on muuten niin hyvä olla. Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihana asia.Valitettavasti on todella vaikea löytää mies, joka ei ole painostava hätähousu, mutta toisaalta näyttää halukkuutensa...

Vierailija
62/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Seksi on ihana asia.Valitettavasti on todella vaikea löytää mies, joka ei ole painostava hätähousu, mutta toisaalta näyttää halukkuutensa...

Jotta sun ei tarvitsisi tehdä taaskaan mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus useimmista naisista Tinderissä on että eivät vastaa flirttiin tai tee pienintäkään elettä mihinkään seksuaaliseen ja lopettavat viimeistään toisten treffien jälkeen. Sitten kun koettaa tiedustella mikä oli ongelma niin vastaus on että haki muutakin kuin kaveruutta. Että pakollako olisi pitänyt pussata. 

Vierailija
64/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan yleisen huorittelun syytä, että naiset ovat varovaisia aloitteen suhteen. Maailma on täynnä katkeria miehiä.

Vierailija
65/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä, jos joku rohkea nainen tekee aloitteen, siitä kannattaa olla hyvillään.979

Vierailija
66/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuudensilla treffeillä ei ole mitään seksuaalista jännitettä tai mitään näkyvää romanttista kiinnostusta niin ei se kovin hyvältä vaikuta. 

Vierailija
67/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se on ihan yleisen huorittelun syytä, että naiset ovat varovaisia aloitteen suhteen. Maailma on täynnä katkeria miehiä.

Huorittelu on tunnetusti enemmän naisten välistä kuin miesten tekoa. Ei tietysti fiksua keltään. 

Ylipäätään turha syyttää epäyhtenäisiä ryhmiä kuin sukupuolet. Enemmän pitäisi miettiä miten päästään eroon sekä haukkumisesta että passiivisiidesta. 

Vierailija
68/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ei voi kuin nauraa. Naiset nirsoilee ja tarkkaan valitsee miesseuransa. Lopputolos on tällainen että istutaan sohvalla ja tylsisytään kuoliaaksi🤣

Vierailija
69/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huomaan että tämänkin on kirjoittanut joku katkeroitunut nainen. Jos itsellä ei ole lääkitys kohdalla, ei kannata TAAS syyllistää miehiä. On meitä herrasmiehiäkin niin kun on hyviä naisiakin. Useimmiten peiliin katsominen kertoo paljon.

Höpö höpö, kyllä ne on miehet, jotka huorittelee, miksi naiset huorittelisi toisiaan. Herrasmiehiä on, mutta pieni joukko. Miesten ajattelutapaa ei vaan ymmärrä, jos ei johda hänen kanssaan heti seksiin, ei kiinnosta.  Mutta muiden miesten kanssa ei olisi saanut seksiä hirvesti olla tai ei ainakaan monien miesten. 

Vierailija
70/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mun kokemus on se että naisen pitäisi olla kokematon ja silti hyvä sängyssä. Ja mitään toiveita ei saisi olla miehen suhteen. Laitan oheen kopion yhteydenotosta, jonka lähetti mies joka ei ollut yhtään sitä mitä etsin. Hän siis kirjoitti minulle vain haukkuakseen profiilini

"Sut sytyttää älykkyys? Mut sammuttaa sun kirjotukset....

27 päivää sitten

Ootko saanu rakeilta, piskeiltä, hurtilta jonkun bakteerin itseesi? Kun ne on nuallu sua.....

27 päivää sitten"

Että sellaista.

Vierailija
71/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos kuudensilla treffeillä ei ole mitään seksuaalista jännitettä tai mitään näkyvää romanttista kiinnostusta niin ei se kovin hyvältä vaikuta. 

Ei ole lovea tulossa jatkossakaan.

Vierailija
72/138 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes viestittelyissä kiihkeyttä?

Vierailija
73/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko edes viestittelyissä kiihkeyttä?

Mietin, että miten muuten pidetään yhteyttä, jos treffeillä on käyty 6 tai 7 kertaa..? Eikö kumpikaan muuten viestittele yhtään?Kysytään vain "lähdetkö lenkille?" - joo.

Olen itse vähän kiireinen ja ahdistaa, jos koko ajan puhelin piippaa, mutta olen laittanut edes yöksi sydämen tai jonkun lyhyen viestin ja odotan samaa toiselta.

Vierailija
74/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jälleen täällä!

Emme viestittele juurikaan, lähinnä käytännön asioista. Ollaan todettu, ettei viestittely ole kummallekaan niin tärkeää. En näe viestihiljaisuutta kuitenkaan pahana asiana, tavatessa juttu kuitenkin luistaa.

Kyllähän kaikki merkit viittaa siihen, että olemme (vain) friend zonella. On vain minun kokemuksella outoa, että heteronainen pystyy olemaan miehen ystävä ilman mitään flirttiä tai säkenöintiä. Mutta ihmisiä on monenlaisia ja ehkä olen ollut tähän saakka ihmissuhteissa samanhenkisten kuplassa.

Joku täällä luonnehti minua älykkääksi, niinpä olen laatinut todennäköisyysanalyysin. Sen mukaan nainen on lähtenyt mukaan nauttimaan nuoremman miehen huomiosta ja kivasta seurasta kaveripohjalta, mutta samaan aikaan taustalla jatkaa sen oikean elämänkumppanin (mitä minä en hae) etsintää. Hänelle seksi lienee kuuluvan parisuhteeseen ja on osa rakastumista. Hänen libidonsa voi olla myös alhainen.

En ole tehnyt salapoliisityötä someissa tai tiedä onko hän edelleen Tinderissä. Mutta odotan seuraavaa tapaamista, jonka ajankohta on vielä avoin. Haluan selvittää tilannetta, mutta en säikäyttää naista tyrkyttämällä. Parempi laiha ystävyys, kuin lihava loukkaantuminen.

Vierailija
75/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen 55 vuotias nainen ja mulla on paljon ystävämiehiä, jotka ovat kuin pikkubroideja. Tykkään enemmän "miesten jutuista" kuin jostain meikki ja sellaisista puheenaiheista.

Aina se ei ole niin, että vanhempi nainen nauttii vain sukupuolisesta huomiosta. Joskus ihmisen persoona voi olla "vanhoissa  kuorissa" ja sukupuolikin pään sisällä vähän väärä.

No, okei..melkein kaikki mieskaverit ovat olleet mua nuorempia, mutta se johtuu lähinnä siitä, että ikäiseni miehet eivät pysy perässäni.

Mutta olin joskus ihastunut 76 vuotiaaseen pojan kloppiin, joka kävi samalla avannolla uimassa.

Minusta nyt -2023- on vähän vanhanaikaista miettiä, että miehen pitää olla vanhempi ja pidempi. Mitä sillä on väliä, jos on hyvä tyyppi..? Tosin asun kaupunginosassa, jossa näkee todella kirjavaa porukkaa.

Jos te esim asutte jossain Pohjois-Pohjanmaalla niin ymmärrän hyvin jäykkyyden käytöksessä. Toivottavasti suhteenne kukoistaa, on se sitten mitä tahansa.

Vierailija
76/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy"

Tuo kertoo sen, että nainen käyttää sinua kaverimiehenä ja olkapäänä. Jos naisen statuksessa olisi lukenut että vain pitkä juttu käy, asia olisi eri. Silloin nainen olisi ehkä varuillaan potentiaalisen pelimiehen kanssa.

Vierailija
77/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta ap jo hyvissä ajoin. Tuo nainen käy panemassa muualla ja käyttää sua psykiatrinaan.

Vierailija
78/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuo 55v nainen. Samaa mieltä!

Ja on jotenkin säälittävää, jos naisella ei ole ystävättäriä tai ystävämiehiä, joiden kanssa lenkkeillä ja käydä syömässä.

Voihan tietysti, että hän on juuri muuttanut paikkakunnalle. Mutta siinäkin tapauksessa olisi reilua tältä naiselta kertoa jo alussa mitä etsii.

Vierailija
79/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen tuo 55v nainen. Samaa mieltä!

Ja on jotenkin säälittävää, jos naisella ei ole ystävättäriä tai ystävämiehiä, joiden kanssa lenkkeillä ja käydä syömässä.

Voihan tietysti, että hän on juuri muuttanut paikkakunnalle. Mutta siinäkin tapauksessa olisi reilua tältä naiselta kertoa jo alussa mitä etsii.

Ai on säälittävää, jos ei ole ystäviä? Selvä.

Toiseksi, hehän ovat todenneet olevansa treenikamuja. Eli ehkä se sitten on sitä. 

Vierailija
80/138 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se ole säälittävää, ettei ole ystäviä, vaan se, että niitä etsii seurustelu/panokaveri ilmoituksella Tinderistä. Että on umpimielinen eikä kerro reilusti mitä haluaa.

On olemassa naisia, jotka eivät kertakaikkiaan pärjää muiden naisten kanssa. Sellaisia joilla on sekalainen kokoelma miespuolisia kavereita. Se on eräänlaista vallankäyttöä, että antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen roikottaa toista omassa narussa.

Olen ollut vapaaehtoistyössä juurikin ystävänä mm. mielenterveys potilaille. En todellakaan pilkkaa kenenkään yksinäyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi