Kuudennet treffit, eikä mitään merkkejä seksistä.
Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v, minä 39 v. Todella mukava, sporttinen ja maanläheinen itsenäinen nainen. Ollaan treffailtu kuusi kertaa lenkkeillen, syöden, kahvitellen jne.. Meillä juttu luistaa hienosti ja on ollut hauskaa. Olen jossain määrin ihastunut, vaikka en etsikään varsinaisesti parisuhdetta. Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy".
Vaikka puhuttu on paljon, "meistä" ei kuitenkaan juuri mitään. Toisien treffien jälkeen todettiin olevamme treenikavereita, mutta ollaan kuitekin tehty ja puhuttu paljon muutakin sen jälkeen ja edelleen suunniteltu treeni/illallispaikkoja. Olen kertonut ihastukseni häneen. Ollaan halailtu, mutta muuten seksuaalinen jännite tuntuu häneltä puuttuvan. Kerran kävimme olemassa hetken asunnollani, istuimme jutellen sohvan eri päädyissä. Kerran puolivahingossa sanoin jonkun kaksimielisyyden ja se meni häneltä ohi, ei kommentoinut mitenkään. Minullekin on tärkeintä vain saada olla hänen seurassaan, mutta toisaalta jalkovälissäkin polttelisi.
Ja miksikö en ole kysynyt suoraan? Edellinen suhde lähti liikkeelle seksistä ja myöhemmin kumppani kertoi, ettei oikeasti olisi halunnutkaan heti seksiä. En halua pilata tätä juttua mitenkään, koska siinä on muuten niin hyvä olla. Kokemuksia? Mielipiteitä?
Kommentit (138)
Ihastuksesi on varattu. Olehan varovainen
Taantunut kaveritasolle, mikä voi olla ihan ok - mutta sun pitää tappaa tunteesi, muuten se on pidemmän päälle tuskaista olla "vaan kaveri". Tämä nainen meni siis jo muille maille, eikä AP enää ole mahdollisuuksia.
Miesten on hyvä ymmärtää, että kun kerran joudut naisen "friend zone":lle, sieltä ei pääse koskaan enää pois. Tilanne on hyvä tunnistaa, kalibroida omat tunteet ja siirtyä seuraavaan. Kivahan se kavereina on jatkaa, mutta miehenä voi unohtaa kaiken muun - älä elätä turhia toiveita, ne on turhia. Kaverista ei tule partneria, ei lyhyttä ei pitkää, ei koskaan.
Itsekin monta - liian monta - kertaa käynyt noin. Aluksi elättelin toiveita, mutta se on itsekidutusta, ja siten ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Taantunut kaveritasolle, mikä voi olla ihan ok - mutta sun pitää tappaa tunteesi, muuten se on pidemmän päälle tuskaista olla "vaan kaveri". Tämä nainen meni siis jo muille maille, eikä AP enää ole mahdollisuuksia.
Miesten on hyvä ymmärtää, että kun kerran joudut naisen "friend zone":lle, sieltä ei pääse koskaan enää pois. Tilanne on hyvä tunnistaa, kalibroida omat tunteet ja siirtyä seuraavaan. Kivahan se kavereina on jatkaa, mutta miehenä voi unohtaa kaiken muun - älä elätä turhia toiveita, ne on turhia. Kaverista ei tule partneria, ei lyhyttä ei pitkää, ei koskaan.
Itsekin monta - liian monta - kertaa käynyt noin. Aluksi elättelin toiveita, mutta se on itsekidutusta, ja siten ihan turhaa.
Kun ensitreffeillä joudutaankin uusintatreffeille jotka alkavat toistumaan ja toistamaan itseään, niin onko silloin mies ajautunut naisen kaverisi/ystäväksi vaiko maksumieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ensitreffeillä joudutaankin uusintatreffeille jotka alkavat toistumaan ja toistamaan itseään, niin onko silloin mies ajautunut naisen kaverisi/ystäväksi vaik
Niin kutsutut rakkaushuijaukset etenee usein juuri tuota reittiä - jollakin uusintatreffilla ilmeneekin yllättäen, että naiselle on tullut tilapäinen taloudellinen komplikaatio ...
Enten alkaa ärsyttämään että tuntuu että on kiva seuralainen joka vie kivoihin paikkoihin, maksaa välilllä (lopulta aina) juomat, liput yms. Ei se ettei seksiä yms haittaa, mutta tulee hyväksikäytetty olo. Ja jos ottaa puheeksi että maksaa vaan itsensä, ei näin tökerösti kuin tässä viestissä nyt, niin sen jälkeen treffeilukin päättyy. Ei ole muuten vain 1 kerta kuin käynyt niin. Jotenkin sellaiset seksisuhteetkin reilumpia, missä ei edes yritetä olla "kahvikavereista"
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh ihmettä, kuudensilla treffeillä pitää olla seksiä? Itse olen voimakkaan seksuaalinen nainen, tarve yhdyntään pari kolme krt vrk, mutta seurustellessa menee kyllä tutustumiseen ilman seksiä AINAKIN 2-4 kk.
Kyllä meillä oli nykyisen kumppanin kanssa seksiä toisilla treffeillä. Asiat vaan eteni seksiin ihan luonnostaan. Hyvä suhde on rakentunut vuosien myötä.
Itse ajattelen, että seksi on yksi tärkeimmistä asioista minkä täytyy parisuhteessa toimia.
Nythän tuosta AP: n kuvauksesta ei selvinnyt mikä on ajallinen kesto ensimmäisistä treffeistä kuudensiin. Varmaan hyvinkin se 2-3 kk
Ihmettelen kyllä, jos kahden ihmisen välillä on kipinää se johtaa suuteluun ym kanssakäymiseen, ei mihinkään hipaisuun kädellä tai " sohvalla istuminen"- läpimurtoon 🤔
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh ihmettä, kuudensilla treffeillä pitää olla seksiä? Itse olen voimakkaan seksuaalinen nainen, tarve yhdyntään pari kolme krt vrk, mutta seurustellessa menee kyllä tutustumiseen ilman seksiä AINAKIN 2-4 kk.
Yhdenkään voimakkaan seksuaalisen kinkun kanssa en ole päässyt ensitreffille ennen rakastelemista. Ehkä he ovat olleet eri tavalla voimallaan seksuaalisia kun itse sinä.
Ap tässä!
Kiva törmätä tähän vanhaan keskusteluun. Talvi on ollut välillämme hiljaista, mutta nyt on taas viestitelty ja olisi tarkoitus lähiaikoina nähdäkin.
Sain odottaa paljon kauemmin. Silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimoni, halusi seksiä vasta häiden jälkeen.
Ihme moralisointia joillain naisilla. Itselläni ollut yleensä seksiä 2.tai 3. treffeillä ja kun kerran oli tyyppiä kuudensilla niin olin tosi turhautunut. Se oli myös huonoa, se suhde ei kauaa kestänyt.
N58v
Vierailija kirjoitti:
Ihme moralisointia joillain naisilla. Itselläni ollut yleensä seksiä 2.tai 3. treffeillä ja kun kerran oli tyyppiä kuudensilla niin olin tosi turhautunut. Se oli myös huonoa, se suhde ei kauaa kestänyt.
N58v
Yksikään nainen ei ole kutsunut minua kotiinsa toisilla tai kolmansilla treffeillä, eikä halunnut tulla minun luokseni vielä siinä vaiheessa. Espan puistossa tai Paloheinän reitellä tai metsissä on huono panna etenkin talvisaikaan.
M51
Työnantaja kielsi seksiä ennen avioliittoa. Ellei, seurasi potkuja.
Hellesäällä voi nauttia kauniista luonnosta esimerkiksi piknikillä luonnon helmassa ja varjoisassa paikassa. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä!
Kiva törmätä tähän vanhaan keskusteluun. Talvi on ollut välillämme hiljaista, mutta nyt on taas viestitelty ja olisi tarkoitus lähiaikoina nähdäkin.
Mahtavaa! Tiedä vaikka ihastuksellasi olisi tullut bänät sinua korkeammalla rankingissa olevan miehen kanssa, ja sijoituksesi olisi noussut neljännestä kolmanteen! Siitä ei ole enää kuin kaksi sijaa ykköstilaan, jos vain jaksat pitää häneen yhteyttä ja tarjota illallisia ja kuunnella häntä. Jos pääset ykköseksi, niin ehkä saat käyttää häntä entistä hienommissa ravintoloissa ja keskustelette entistäkin syvällisemmin.
Seksin hän silti hakee muualta kuin sinulta, mutta jos olet oikein kiltisti niin saat lyhyesti pussata poskelle jos ruoka on illallisella ollut poikkeuksellisen hyvää.
Kaikkea se leipä elättää, mahtaa olla kerrassaan poikkeuksellinen nainen.... Tai sitten jotkut tarpeenne kohtaavat, mutta seksiin ne tarpeet ei liity mitenkään.
"Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v,"
Niin kutsuttu "tapailumies" kestittää vaihdevuotista wanhusnaista oikeen vimosen päälle!