Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä sanon naisena vielä sen, että itse olen torjunut unelmieni miehen koska se oli vain aivan liian tasokaas mun tasoon verrattuna. Se oli hyvännäköinen lentäjä jota kaikki naisen kuolasi. Mä olin vasta eronnut, keski-ikäinen, kahden lapsen äiti ja ajattelin, että särjen vain sydämeni sen kanssa. Ja olisin varmasti särkenytkin, jos olisin juttuun lähtenyt mukaan.  Eli ei torjunnan syy aina ole se, että on liian ruma tms.

Miksi miehen ammatti piti mainita?

Miksi ei? 

Vierailija
222/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuin, koska pelkäsin niin että lurahti lusikallinen pöksyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Torjuin, koska pelkäsin niin että lurahti lusikallinen pöksyyn.

Moikka, köyhä ylilaudalta tänne ajautunut. 

Vierailija
224/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ikiincel enkä ihan muistanu miten se tasohomma menikään. Ja olis pitäny sanoa käsipäivää mutta mun käsi oli ihan limassa.

Vierailija
225/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tätä keskustelua luettuani tunnen naisena vapautuvani itsekin katselemaan vain niitä komeimpia miehiä :)

Itsehän olen entistä varmempi, ettei minun auta vilkuilla ketään :-( Ei tositarkoituksella sen enempää kuin yhdeksi yöksikään

n42, tavallisen näköinen, normaalipainon ylärajalla, kahden äiti

Vierailija
226/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olen ollut jo parisuhteessa, tai sitten naisen ulkonäkö tai muu piirre ei ole säväyttänyt tarpeeksi.

Vierailija
227/265 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo oletus tuossa aloituksessa. Ikään kuin pelkkä aloitteellisuus olisi riittävä asia siihen että vastapuoli automaattisesti tarttuisi tilaisuuteen. On siinä aika paljon muutakin, mutta ehkä sitä ei nainen ymmärrä kun yleensä miehen tehtäväksi lankeaa se lähestyminen ja tojumisen kestäminen.

Vierailija
228/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin jo aiemmin tehnyt aloitteen naiselle, ja hän tylysti torjui minut ja alkoi "paremman" kanssa seurustelemaan.

Jätettyään tuon väkivaltaisen tyypin, yritti tulla minun perään, muistissa oli edelleen käytös minua kohtaan aiemmin niin ei enää kiinnostanut.

Vierailija
229/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tajusin vasta jälkeenpäin että nainen oli kiinnostunut

- naisen aviopuoliso (paikalla) suhtautui tilanteeseen hyvin nihkeästi, nainen sinällään ihan viehättävä ja hauskaa seuraa. Ollaan edelleen kavereita vaikka puoliso kuulemma vihaa minua.

- naisen avopuoliso (paikalla) suhtautui hyvin nihkeästi, nainen sinällään aivan kymppitasoa

- nainen oli tyhmä kuin saapas enkä vain kestänyt muutamaa minuttia kauempaa, nainen todella kaunis joten vähän harmi.

- nainen halusi dominoida, tiesin jo entuudestaan että homma ei tule onnistumaan noin päin vaan tulee kuitenkin päätymään alle huutamaan punaista niin parempi olla edes yrittämättä.

Vierailija
230/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nainen oli juuri muuttamassa toiselle puolelle suomea

Vierailija
231/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäin jumiin yhteen naiseen joka raahasi minut makkariin. Ei oo mahiksia lähteä toisen pimun kanssa mitenkään. 

Vierailija
232/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat paljon mielenkiintoisempia kuin naiset. Eroottisesti, ja kaikilla muillakin tavoilla, esimerkiksi ajatusmaailmansa suhteen.

- Niklas24

Vierailija
233/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisi pahalta ja puhui rumia.

Vierailija
234/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLI nussujen panohoro

Vierailija
235/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen elämän varrelta 7 tapausta, joissa tyttö/nainen on tehnyt aloitteen:

Teini-iässä yläasteella: olin vain yksinkertaisesti niin ujo, että menin lukkoon, enkä edes enää muista minkänäköinen tyttö se oli. Olin aika isossa koulussa ja tyttö oli vuoden nuorempi.

Parikymppisenä vastaava juttu samassa kaveriporukassa olevan naisen tapauksessa. Oli minusta kiinnostunut, teki yhden kerran aloitteen, mutta olin vain niin saamaton etten lähtenyt mukaan. En kyllä ennen tätä ajatellut hänestä siinä mielessä ja jälkikäteen tuo suhde olisikin ollut varmasti ihan katastrofi, eikä olisi kestänyt kauan, koska hänellä oli kova ulkomaille muuttamisen halu ja itselleni ihan päin vastoin.

Sitten on pari tapausta opiskelijabileistä ehkä jossain 22-23v iässä. Silloin uskalsin jo alkaa juttelemaankin, mutta homma kuivui kasaan jo niiden bileiden aikana, koska en osannut viedä tilannetta mihinkään suuntaan.

Eli tuohon ikään asti kyse oli ihan siitä että en osannut ja olin epävarma. Sitten vain päätin, että nyt saa epävarmuus riittää ja aloin tehdä muutosta itsessäni. Siinä 23-24v iässä annoin pakit kahdelle ihan ulkonäöllisistä syistä. Löysin nykyisen kumppanin 24-vuotiaana noin 12 vuotta sitten, enkä ole sittemmin ketään muita katsellutkaan.

Viimeinen tapaus olikin sitten se, että varattuna torjuin aloitteen tekijän nopeasti, vaikka hänessä ei sinällään mitään "vikaa" ensikohtaamisen perusteella ollutkaan.

Vierailija
236/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotenkin outo oletus tuossa aloituksessa. Ikään kuin pelkkä aloitteellisuus olisi riittävä asia siihen että vastapuoli automaattisesti tarttuisi tilaisuuteen. On siinä aika paljon muutakin, mutta ehkä sitä ei nainen ymmärrä kun yleensä miehen tehtäväksi lankeaa se lähestyminen ja tojumisen kestäminen.

En mä kyllä noin olettanut. Täällä on vain joskus surtu sitä, ettei naiset tee aloitteita niin kiinnosti tietää, että mitkä on ne tekijät,ettei tartuta tilaisuuteen, vaikka tämä lottovoitto osuukin kohdalle.

Vierailija
237/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä sanon naisena vielä sen, että itse olen torjunut unelmieni miehen koska se oli vain aivan liian tasokaas mun tasoon verrattuna. Se oli hyvännäköinen lentäjä jota kaikki naisen kuolasi. Mä olin vasta eronnut, keski-ikäinen, kahden lapsen äiti ja ajattelin, että särjen vain sydämeni sen kanssa. Ja olisin varmasti särkenytkin, jos olisin juttuun lähtenyt mukaan.  Eli ei torjunnan syy aina ole se, että on liian ruma tms.

Miksi miehen ammatti piti mainita?

Mainitsin miehen ammatin koska ajattelin tuolloin että komealla lentäjällä täytyy olla elämä täysi kauniita lentoemoja ja tämä lisäsi alemmuudentunnettani koska pidin itseäni liian tavallisena vakavasti otettavaksi. 

Vierailija
238/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tätä keskustelua luettuani tunnen naisena vapautuvani itsekin katselemaan vain niitä komeimpia miehiä :)

Itsehän olen entistä varmempi, ettei minun auta vilkuilla ketään :-( Ei tositarkoituksella sen enempää kuin yhdeksi yöksikään

n42, tavallisen näköinen, normaalipainon ylärajalla, kahden äiti

Sulla varmaan vaan huono itsetunto. Itse olen sua vanhempi, nainen, kahden äiti, mutta täällä on kivasti tullut esiin että yleissivistys, sydämen sivistys, yhteinen kemia, ihmisen henkinen itsenäisyys ja ”kolahtaminen” on miehille yhtä tärkeää kuin meille. Kaikille on se joku jonka kanssa natsaa, ei tarvi olla salil eka salil vika. Toki jos joku mun koiran takia kääntyy ovelta, se on sit hei hei. 

kiitos kaikille ketjussa

Vierailija
239/265 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tästä päästään mun teoriaan (olen itse nainen): että kumman vaan sukupuolen edustaja, joka pitää sitä toista sukupuolta jotenkin kauhean erilaisena ja ihmeellisenä, kokee pariutumisen vaikeaksi. En tiedä kun itsellä ollu veljet ja miehiä kavereina, onko jotenkin helpompi nähdä miehet vaan samanlaisina ihmisinä kuin naiset. Ei ne oo mistään Marsista. Tämä helpottaa parin löytämistä. Olen seurustellut naistenkin kanssa ja samalla lailla suhteen alussa on epävarmuutta, en mä automaattisesti tiedä mitä toinen nainen ajattelee. Persoona ensin.

Vierailija
240/265 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kevytkenkäisyys. Jos hän minua on yrittänyt niin lienen yksi kymmenistä ellen sadoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä