Oletko joutunut junassa liputtomana kondiittorin kanssa vaikeuksiin?!
Kommentit (83)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ymmärrä mitä kondiittori välittää jos en kanna suomen lippua mukana.
Parasta olla suomen lippu hihassa jos olet suklaan värinen! Ainakin jos kondiittori on näitä white powder -tyyppejä.
Siinä tapauksessa kannattaa näyttää mokkapalaa; tumma ja värikäs. Urheiluseurojen mammojen suosikki.
Hiusstylisti suosii kampaviineriä, hoitsu kääretorttua ja kaivurikuski mutakakkua. Kissaihmisenä pakkaan junamatkalle tiikerikakun.
Olen kuullut, että käpykakun kanssa voi tosiaan tulla hankaluuksia. Itse tosin en, eikä omien sanojensa mukaan miehenikään, ole kokeillut.
Kun joulu tässä lähenee, niin kannattaa sopia miehen kanssa, että pysyy erossa käpykakusta ja yrittää pärjätä piparilla, niin ei tule vaikeuksia kondiittorin kanssa.
Siis liittyykö tämä kondiittori nyt jotenkin siihen, kun mieheni oli saunaillassa tehnyt muiden kanssa junakakkua?
Kerran olin joulun aikaan valmiina tarkastukseen iso panettone sylissä. Kondiittori piti sitä asiattomana ja meni aikaa selitäessäni, että mikä on tämä ihana italialainen herkkuni.
Joku näytti kondiittorille kerran kahta kaneliässää. Joutui poliisille kuulusteluun.
Vierailija wrote:
Siis liittyykö tämä kondiittori nyt jotenkin siihen, kun mieheni oli saunaillassa tehnyt muiden kanssa junakakkua?
Oma puoliso kehui jonkinlaista buk-kakkua. Sopi kuulemma hyvin pikkujoulujen talviseen maisemaan. Kiva kun miehetkin ovat innostuneet kondiittorihommista!
Vierailija wrote:
Ei kannata ryppyillä kondiittoreille, niillä on aina pullat hyvin uunissa.
Sekoitat nyt kondiittorit ja leipurit toisiinsa.
Mikä onkaan veemäisintä junassa, kun joku alkaa nuolemaan Dominon täytettä.
Vierailija wrote:
Ei ongelmaa. Ei lippua. Menin konduktöörivaunuun. Naimme.
Ei enää lippua kysytty.
On se kumma että kun oli aihe mikä tahansa niin jonkun perverssin pitää tulla sönköttämään jotain. On varmaan joku peräkamarin poika
Ärsyttävää, jos on vain keksiä tai jotain Pågenin pikkupullia matkassa, niin pitää laskea asemat per keksi, että riittää määränpäähän.
Vanha kunnon av-ketju. Tällainen av oli ennen kuin täyttyi kaiken maailman vaikuttamisesta (s.o. propagandasta).
Vierailija wrote:
Vanha kunnon av-ketju. Tällainen av oli ennen kuin täyttyi kaiken maailman vaikuttamisesta (s.o. propagandasta).
Yleensä nää valitettavasti kuivuu alkuunsa, kun porukka ottaa kaiken liian vakavasti.
Mulla on ABC alueen lippu. Usein näkyy tarkastajia. Usein suomea murtaen puhuvat pääsevät pummilla ja muut saavat tarkastuaksun tai joutuvat poistumaan junasta. Kaikille samat säännöt. Niin sanoo maahan muuttaneet kaveritkin.
Aina kun kondiittori ahdistelee voi ottaa yhteyttä konsulenttiin joka osaa nevoa miten pitää toimia
Vierailija wrote:
Aina kun kondiittori ahdistelee voi ottaa yhteyttä konsulenttiin joka osaa nevoa miten pitää toimia
Jos konsulentti ei saa asiaa ratkaistua, lipuu kommodori paikalle.
Eräs äidinkielenopettaja näyttää periaatesyistä kondiittorille aina Runebergin torttua. Kerran näytin matkatessani hänen seurassaan Annas-piparkakkuja, kun mahtuvat niin hyvin lompsaan, niin hän ei puhunut koko matkan aikana minulle enää mitään.