Oletko joutunut junassa liputtomana kondiittorin kanssa vaikeuksiin?!
Kommentit (83)
Vierailija wrote:
Miehellä oli kuulemma ollut joku välikohtaus käpykakun kanssa lähijunassa, mutta en tiedä tarkempia yksityiskohtia.
Teen itse mukaan raikkaat voileivät jos junassa ei myydä voileipäkakkua.
Ei saa puhua käpykakusta, muuten tämäkin ketju poistetaan! En kyllä yhtään ihmettele, jos miehesi sai sakot.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehellä oli kuulemma ollut joku välikohtaus käpykakun kanssa lähijunassa, mutta en tiedä tarkempia yksityiskohtia.
Teen itse mukaan raikkaat voileivät jos junassa ei myydä voileipäkakkua.
Ei saa puhua käpykakusta, muuten tämäkin ketju poistetaan! En kyllä yhtään ihmettele, jos miehesi sai sakot.
Kondiittorit ei tosiaan yhtään pidä siitä, jos heidän leipomiaan käpykakkuja kohdellaan epäkunnioittavasti. Tuollaisesta toiminnasta junassa tai missä tahansa muuallakin voi kyllä joutua vaikeuksiin kondiittorin kanssa.
Kyllä. Hänellä oli kakku ja yritin ryöstää sen. Sitten yritin vaihtaa sen lippuun, mutta en löytänyt lippua. Soitten otin kourallisen kakkua ja söin sen.
Vierailija wrote:
Oliko saunaillasta tulossa?
Vierailija wrote:
Ei ongelmaa. Ei lippua. Menin konduktöörivaunuun. Naimme.
Ei enää lippua kysytty.
Minäkin menin kondiittorivaunuun ja me leivoimme, ei enää lippua kysytty.
Vierailija wrote:
Kerran yritin ostaa junasta lipun enkä tajunnut ettei onnistu enää. Konnari käski seuraavalla asemalla juosta ostamassa luukulta ja näyttää hälle. Näin tein ja asiallisesti hoitui. Lähtökohtaisesti on aina lippu kun liikennevälineillä kuljen enkä pummi.
Hyvä, että näytit sille. Siitäs sai!
Vierailija wrote:
Ei ole leipuri tarjonnut junassa mulle mitään.
Olet varmaan sellainen mitäänsanomaton ja näkymätön jauhonaama.
Vetäise edes vähän punaista pikeeriä huuliin, ettet näytä niin kuivalta korpulta.
Juttelimme hetken kondiittorin kanssa ja totesimme, että eiköhän tämä hoidu suklaajunan avulla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vilautan munkkejani kondiittorille ja laulan Leipuri Hiivan niin jättää minut rauhaan iskemällä mantelisilmäänsä.
Yhden, hieman palvelualttiin naiskondiittorin lempinimi oli Leipuri Hiiva. Omanlaisensa piirakkatarjoilut oli hänellä.
Onnekas sinä.
Kerran liippasi läheltä. Mietin jo että pipariako tässä pitää vilauttaa, mutta sitten muistin hilloviivan. Onneksi tajusin, että onhan minulla munkitkin.
Vierailija wrote:
En ymmärrä mitä kondiittori välittää jos en kanna suomen lippua mukana.
Parasta olla suomen lippu hihassa jos olet suklaan värinen! Ainakin jos kondiittori on näitä white powder -tyyppejä.
Oon kuullut että ovat aikamoista jauhojengiä. En haluaisi joutua vaikeuksiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vilautan munkkejani kondiittorille ja laulan Leipuri Hiivan niin jättää minut rauhaan iskemällä mantelisilmäänsä.
Yhden, hieman palvelualttiin naiskondiittorin lempinimi oli Leipuri Hiiva. Omanlaisensa piirakkatarjoilut oli hänellä.
Onnekas sinä.
No enpä nyt tiedä. Neiti Leipuri Hiiva alkoi paisumaan kuin pullataikina muutaman kuukauden kuluttua ja sitten piti arvuutella, kuka on ollut varsinainen jauhopen..peukalo.
Vain kampanisulla pääsee Lappiin.