Oletko joutunut junassa liputtomana kondiittorin kanssa vaikeuksiin?!
Kommentit (83)
Vierailija wrote:
Mun kokemuksen mukaan kondiittorit ei niin liputtomuudesta välitä, mutta sokerittomuudesta voi seurata ongelmia.
Lipuissa voi nykyään olla kyllä suolaiset hinnat.
En. Olen perfektionisti, joka tekee kaiken aina sääntöjen mukaan ja tietää sentin tarkkuudella pankkitiliensä saldon ja tarkistaa jokaisen kuitin jokaikisen ostoksen hinnan oikeellisuuden aina. En voisi kuljeskella liputtomana, en vaan pystyisi
Onko tämä uusi "miten pystyn hevosena osallistumaan" tai "jauhenliha" muut krijotusvihreet-ketjut?
Vain aika näyttää... jännittää ketjun puolesta! Pakko varmaan mussuttaa pussillinen viinereitä samalla kun katselee ohi kiitäviä maisemia!
-winner-
En ymmärrä mitä kondiittori välittää jos en kanna suomen lippua mukana.
Kannattaa pitää aina muutama pikkuleipä taskussa kondiittorintarkastuksen varalta!
En ole koskaan saanut sakkoa. Kerran junassa muistin että kuukausilipun voimassaolo päättyi edellisenä päivänä. Ja tarkastajat tuli siinä samassa! Luulin että nyt saan kokea sakon mutta he pyysivätkin vain kertamaksun matkasta! Arvelen syyksi että oli jouluaatto. Ja ihmisillä hyvä tahto - tarkastajillakin.
Kyllä, kerran vieressäni istunut kondiittori heitti minua kakulla ja sanoi 'this is humour', kun vitsailin huumorilla,ettei minulla ole lippua.
Vilautan munkkejani kondiittorille ja laulan Leipuri Hiivan niin jättää minut rauhaan iskemällä mantelisilmäänsä.
Miehellä oli kuulemma ollut joku välikohtaus käpykakun kanssa lähijunassa, mutta en tiedä tarkempia yksityiskohtia.
Teen itse mukaan raikkaat voileivät jos junassa ei myydä voileipäkakkua.
Päin vastoin. Istuin kaukojunassa ja luokseni tuli 4 siis neljä miestä. Heistä yksi sanoi hyvin kiukkuisena niille muille, että tässä se on.
Raivoissaan sanoi, että näytä lippusi. Minä näytin.
Tyyppi ei sanonut minkäänlaista selitystä saati anteeksipyyntöä.
Ahdistava kokemus. Hetkeksi pelästyin että kai mulla se on tallella.
Ei koska olen jo vanha korppu, naamakin kuin rieskan syrjä. Vaivana hiiva ja sokeritautikin🫣kroppakin kuin taikinaa ja hauraissa hiuksissa donitsi.
Vierailija wrote:
En ole ikinä tavannut kondiittoria junassa...
Sulla on käynyt huono munkki.
Vierailija wrote:
Kondyktöörin!! Arggghhh automaattinen tekstinsyöttö!!
Ap
Kuka painoi lähetä-nappia?
Vilauttakaa vähän piirakkaa niin ei ole lipulla niin merkitystä. Naiskondiittorille vastaavasti sitten voisarven heilutusta.
Minä laitan päähän baklavan, niin kondiittori ei tunnista.