Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.
Palstamiehet luulevat, että naista viihdyttääkseen hänen pitää tehdä erinäisiä pelleilytemppuja ja kertoa vitsejä.
Odotan,että viikonloppuaamuisin mies esiintyy edessäni sirkustemppuja tehden, pyöräyttää kahvit tippumaan ja loihtii meille aamiaisen, jonka tuo sänkyyn :D 'aamiaisenne arvon leidi ' aamiaisen jälkeen mies vie meidät veneilemään ja piknikille :) ja seikkailemaan
ei, en odota aina paitsi joskus mies voisi laittaa kahvit ja tehdä aamiaisen,omasta halustaan ja voin minäkin puolestani
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kiitos naiset näiden vaatimuslistojen kirjoittamisesta tänne, olette muuttaneet elämäni!
Näistä listoista oli valtava apu. Ennen näiden listojen lukemisesta sain 0 mätsiä tinderissä. Nyt kun ole lukenut ja sisäistänyt nämä vaatimuslistat...saan edelleen 0 mätsiä tinderissä 👍
T. Mies
Sulje tinderi ja tutustu naisiin oikeassa elämässä.
Jos mies ei saa yhtäkään tykkäystä Tinderissä, niin lienee aika 100% varmaa, että yksikään nainen ei halua että tämä mies lähestyisi heitä myöskään tosielämän puolella.
Etkö osaa jutella naisille kuten ihmisille yleensä jutellaan? Jos miehen naamasta näkee, että hän miettii "panisinko vai enkö panisi", niin se lopettaa naisen kiinnostuksen. Minä haluan tulla nähdyksi kiinnostavana ihmisenä enkä niin, että minusta ollaan vailla jotain tiettyä asiaa.
Vierailija wrote:
Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksin koska hyviä miehiä ei ole löylöytynyt
Juu... Mistäs sinut löytää? 😃😍
Vierailija wrote:
Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksin koska hyviä miehiä ei ole löytynyt.
Hyvä mies vastaa:
Nautin hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista lomamatkoista (yhdyssana), mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannuksista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä...
En nauti laskettelureissuista, juhlista, skumpan juonnista ja muutenkin vaikutat etsivän sosiaalisempaa miestä. Kuten sanoit, listasi on loputon. Ymmärrän hyvin, ettet löydä ketään.
Jos tavallinen nainen on vanha pullea synnyttänyt eläintarha vegaani feministi palstamamma niin onnistuminen tapahtuu himoitsemalla vastaavan tasotonta örkkiä esimerkiksi ruoka-avun jonossa. Mikäli tavallinen onkin lueteltujen vastakohta niin paritteluehdotuksen saa tarjota lähikaupassa objektiivisesti samantasoiselle sinkkumiehelle.
Vierailija wrote:
Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksin koska hyviä miehiä ei ole löytynyt.
---
Kuulostat erittäin hyvältä naiselta. Minun kohdallani toteaisit ensitreffeillä, että olen tylsä ja kemiaa ei välillämme ole. Se jäisi siihen yhteen kertaan.
En ole oikeasti tylsä ja paremman tutustumisen jälkeen alan vasta avautumaan ja minusta alkaa tulla monipuolisuuteni esiin. Olen aika hyvin kuitenkin menestynyt elämässä ja ulkonäköäkin on, mutta olen toivottoman huono ensivaikutelman antaja, enkä myöskään ruinaa tai roiku kenessäkään eli se vaatii yritystä siltä toiseltakin.
Vierailija wrote:
Jos tavallinen nainen on vanha pullea synnyttänyt eläintarha vegaani feministi palstamamma niin onnistuminen tapahtuu himoitsemalla vastaavan tasotonta örkkiä esimerkiksi ruoka-avun jonossa. Mikäli tavallinen onkin lueteltujen vastakohta niin paritteluehdotuksen saa tarjota lähikaupassa objektiivisesti samantasoiselle sinkkumiehelle.
"Tavallinen" ja "normaali" ei kyllä tässä asiayhteydessä kerro oikein mitään. Olen nähnyt rumien ihmisten, ja toisaalta poikkeuksellisen hyvännäköisten ihmisten kuvailevan itseään "tavalliseksi". Ihmisten itsearviointiin ei ole luottamista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ensin hyväksyt että miehen löytäminen ei ole helppoa. Se vaatii kovaa työtä, jos haluaa löytää ja pitää hyvän miehen.
Mä olen/olin ruma introverttinainen ja löysin hyvän miehen. Tässä mun vinkit: hankin itselleni arvostetun koulutuksen, treenasin hoikan kropan (tää on tietysti makuasia, kaikki ei tykkää hoikasta), opettelin pukeutumaan ja meikkaamaan, pakotin itseni sosiaaliseksi ja etsin kavereita. Kehitin luonnettani. Kavereiden kautta löytyi mies. Mies on oikea kultakimpale ja ei ollut missään tinderissä löydettävissä. Ne oikeasti parhaat miehet voi olla hyvinkin piilossa eli pitää kehittää ihmissuhdeverkostoja jotta tällaisen voi löytää. Yliopisto-opiskelut tietyillä aloilla takaa laajan verkoston fiksuja ja korkeasti kouluttautuneita miehiä.
Miksi et vain etsinyt itsellesi vielä rumempaa, introverttiä miestä, jonka kanssa olisit s
Halusin löytää miehen jota rakastan ja joka on fiksu ja kunnollinen. Ei ulkonäöllä ollut väliä tai sillä onko mies introvertti vai ei. Mutta luonteeltaan ja ulkonäöltään epäkiinnostavana naisena löysin miehiä tasan 0. Pakko oli muuttua paremmaksi versioksi itsestäni, jotta herättäisin kiinnostusta. Tämä on vaikea monien hyväksyä, minunkin. Mutta fakta on se, että jos et ole kiinnostava, ei kukaan kiinnostu. Kiinnostavaksi itsensä muuttaminen on kovaa työtä, jos se ei tule luonnostaan.
Vierailija wrote:
Naisten pieni vaatimuslista miehille:
Älä kuvittele tietäväsi naisen puolesta mitä nainen haluaa äläkä laita ajatuksia naisen päähän ja hänen suuhunsa.
Tuo lista on ihan kuraa.
Katsotaanko, tiedänkö? :
Nainen haluaa miehen, joka on suurinpiirtein naisen ikäinen. +-2 vuotta on hyvä mittari. Miehen tulee olla naiselle kohtelias, uskollinen, hyvätapainen ja miehen tulisi pukeutua siisteihin vaatteisiin sekä hoitaa hygieniaansa hyvin. Naiselle tärkeää on se, miltä mies tuoksuu ja nainen tekeekin alitajuisesti kumppanivalinnassa isoja askelia juuri miehen tuoksun perusteella. Nainen haluaa miehen, joka pystyy kommunikoimaan ja on naisen kanssa arvomaailmaltaan samankaltainen. Poliittinen suuntaus, harrastukset ja elämän arvot yleisesti olisi hyvä olla samankaltaiset.
Tämä oli M36:n vastaus, olenko aivan väärässä naiset?
Tuo kiinnostavaksi tekeytyminen, ehkä turhinta valehtelua itselleen mitä voi olla. Itse ainakin meinaan olla vain oma itseni, vaikka olenkin kehittänyt itseäni paremmaksi ihmiseksi. Niin tässä ei oo mitään feikkiä. Jos tasoista aletaan puhumaan, niin niitä on mikäli uskoo ja harrastaa itsekin ihmisten arvostelua. Monesti tämä tasokkuus on hyvin pinnallista ulkonäköön ja rahaan katsomista ja en koe menettäväni mitään näissä ihmisissä.
Vanhemmiten ihmiset viisastuu, mutta neitsyttä 30-40vuotiasta naista voi olla vaikea löytää. Moni on halunnut kokea seksiä nuorena ties minkä syyn takia ja tämä on todellinen turn offi.
Vierailija wrote:
Tuo kiinnostavaksi tekeytyminen, ehkä turhinta valehtelua itselleen mitä voi olla. Itse ainakin meinaan olla vain oma itseni, vaikka olenkin kehittänyt itseäni paremmaksi ihmiseksi. Niin tässä ei oo mitään feikkiä. Jos tasoista aletaan puhumaan, niin niitä on mikäli uskoo ja harrastaa itsekin ihmisten arvostelua. Monesti tämä tasokkuus on hyvin pinnallista ulkonäköön ja rahaan katsomista ja en koe menettäväni mitään näissä ihmisissä.
Vanhemmiten ihmiset viisastuu, mutta neitsyttä 30-40vuotiasta naista voi olla vaikea löytää. Moni on halunnut kokea seksiä nuorena ties minkä syyn takia ja tämä on todellinen turn offi.
Ei kiinnostavaksi tekeytyminen vaan oikeasti kiinnostavaksi muuttuminen. Siinä on iso ero. Tekeytymällä voi saada vain hetkeksi jonkun kiinnostumaan. Jos haluat mahtavan tyypin sitoutumaan sun kanssa parisuhteeseen, sun pitää olla mahtava tyyppi itse. Jos et ole, sun pitää muuttua.
En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.
M38
Vierailija wrote:
Ajattelin kokeilla omaa strategiaa, eli tulee kohdalle jos on tullakseen. En etsi, vaan elän elämääni ja teen niitä juttuja mitkä huvittaa itseäni. Mies kävelee siihen sitten bonuksena jos kävelee. Kuljen tietenkin silmät auki.
Tämäkään taktiikka ei välttämättä toimi. Olen itse nyt elänyt näin 20 vuotta, muuttanut ympäri Suomea, opiskellut, ollut useissa eri työpaikoissa, harrastanut vähän kaikkea sekä matkustanut Euroopassa ja Aasiassa yksin ikävuosien 23-43 välillä useita kertoja. Edelleen olen sinkkuna, kiinnostuneita miehiä on ollut 0. Onneksi en koskaan halunnut lapsia, ei tarvitse surra sitä asiaa.
Minä ilmeisesti olen vaan niin pahvin makuinen naiseksi?
Vierailija wrote:
En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.
M38
Olen tavallaan samaa mieltä. Ainakin deittailussa tulee tuollainen olo, ja siksi en minäkään enää jaksa. Olen elänyt pitkän parisuhteen ja haluaisin jatkossakin sen normaalin suhteen, enkä mitään alun arviointikeskusteluja ja kemioiden etsimisiä. Ei huvita viihdyttää vierasta ihmistä, josta en tiedä mitään, ja jolla on oikeus tuomita minut jatkoon tai ei-jatkoon. Toki itsellänikin on sama oikeus, mutta kovin on raskasta ja turhauttavaa touhua.
Mikäli tavallinen tarkoittaa: tupakoivaa, siiderisieppoa, lihavaa, lyhyttä, lähiöbupin seinäruusua joka on värjännyt lyhyen tukkansa neonvärillä ja esittelee tatuointejaan niin ei kiitos ja samoin ei mitkään erityisherkät tai muut moniongelmaiset voimaantuneet naikkoset.
Vierailija wrote:
M38
Ikävää, että sun vanhemmilla oli tuollainen suhde ja sait siitä noin tylyn ihmissuhteen mallin. Et sitten osaa etsiä heitä joiden kanssa synkkaa jututkin.
Vierailija wrote:
Mikäli tavallinen tarkoittaa: tupakoivaa, siiderisieppoa, lihavaa, lyhyttä, lähiöbupin seinäruusua joka on värjännyt lyhyen tukkansa neonvärillä ja esittelee tatuointejaan niin ei kiitos ja samoin ei mitkään erityisherkät tai muut moniongelmaiset voimaantuneet naikkoset.
Tuo ei ole tavallinen.
Voin kertoa yhden esimerkin: eräs minua kiinnostava nainen lähtee aina juttuihini mukaan, kun käyn heittämässä läppää ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja selvästi nauttii tilanteesta. Ei kuitenkaan koskaan tee itse oma-aloitteisesti mitään, vaan jos minä en käy jututtamassa, niin sitten meillä ei ole mitään kontaktia.
Tämä siis vain pienenä esimerkkinä mitä tuo temppuilu voi tarkoittaa.