Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Yäk, miksi olet tällaisten miesten kanssa? Mulla on ihana, komea ja fiksu mies joka tekee osansa kotitöistä ja rakastaa mua vaikka kroppa on raskauden myötä rupsahtanut. Oikeasti naiset nostakaa tasoa älkääkä hyväksykö mitään luusereita miehiksi. Luuserimiehen ja yksinolon vaihtoehto on hankkia kunnollinen mies.
---
Miksi luulet että kunnollinen mies huolisi jonku palstailevan, miehiä vihaavan ikisinkun?
On se hassu juttu, että naisen kannattaa nostaa tasoa ja vaatia pitkää, komeaa, menestynyttä, älykästä, sanavalmista ja karismaattista miestä.
Miehen taas kannattaa tehdä päinvastoin, eli luopua kaikista pinnallisista ja feminiinisistä kriteereistä, koska sitten ei saa naista ollenkaan.
Mitä olen itse huomannut, niin yleensä mitä tasokkaampi mies, sitä kovemmat vaatimukset naiselle. Enkä ole havainnut että nuo miehet jäisivät kovinkaan usein yksin.
Mistä teitä katkeria nillittäjiä on tänne siinnyt?
Kaltaisesi ihmisen ei todellakaan kannata hakeutua ihmissuhteeseen, koska et näytä omaavan edes perustason tunneälyä. Voisit pysyä poissa kommentoimasta, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa. Jatka valitsemassasi pimeydessä, mutta älä seiso muiden valon tiellä.
Pidä rima korkealla. Älä tyydy idioottiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Miksi kuvittelet että kaikki naiset kuvittelisivat olevansa jotakin erityistä, siis vaativansa kohtuuttomia?
Aloittajakaan ei sitä tee. MIkä on TASOn perustaso? Eihän kukaan mieleltään terve puntaroi tasoasteikolla muita ihmisiä, vaan tunteillaan ja intuitiollaan, joki myös järjellään. Itse olen tyytynyt ääliöihin koko elämäni ja kadun sitä. Olisi ehdottomasti pitänyt olla nirsompi. Ihmiset ovat aika sekaisin ja hukassa ja toisen korjaaminen voi olla täysin toivotonta puuhaa, siinä ei edes mikään elintaso kompensoi jos suhde ei vaan anna mitään oike
Naiset ovat aivan kuplautuneet modernissa pariutumisessa, eivätkä näe todellisuutta kovinkaan realistisesti. Naisten onneksi pariutumisessa pätee naisten markkinat, minkä vuoksi naisten edustavanpuoleisempi enemmustö siis pariutuu melko helposti ellei kriteerit ole aivan naurettavat. Ongelmia on lähinnä heikkotasoisilla naisilla, kun heille ei ole tarjolla edes niitä keskivertomiesten kelpoja yksilöitä.
Internetissä (tavalliset) naiset saavat yhteydenottoja kirjavalta miesjoukkiolta, mistä viestittelyyn seuloutuu sen joukkion komeimmat miehet. Luonnetta sitten kolutaan persus edellä puuhun, aivan kuten sinäkin olet juttujesi perusteella tehnyt. Oli käytössä aikanasi internet tai ei. Nykyään tuota internetin muovaamaa illuusiota ei pääse oikein mitenkään pakoon, vaan nettimiehet ovat lähes joka naisen tausta-asetuksissa.
Synnyttänyt nainen on käytetty nainen, ja jos myös luopunut onnellisesta ydinperheestä, niin lisäksi myös arvoton.
Pienille rinnoille hyvä vastapaino on iso pimppi.
Onko sinulle yllätys että jos olet
- nuori, hoikka, timmi
- pitkä, menestynyt, raamikas
...niin mahdollisuudet paranevat? Ja mitä matalampitasoista itseesi verrattuna etsit, sitä suurempi todennäköisyys on että parisuhde löytyy?
Ihan turha meidän on jauhaa paskaa täällä. Tiedät kyllä, että markkina-arvoteoria on pitkälti totta. Kemioita katsotaan kun pinnalliset kriteerit täyttyvät.
Naisena totta kai vastaat olkiukolle. Eli 21v missin pitäisi ottaa köyhä 60v rumilus. Ap ei kuitenkaan taida olla missi, joten jos haussa on mies sieltä top 20% joukosta (tavis mutta selkeästi keskivertoa tasokkaampi), niin sellaista miestä on vaikea saada. Realismi on viisasta, ettei jää kokonaan ilman.