Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen

Vierailija
13.10.2023 |

Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.

Kommentit (307)

Vierailija
201/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu?

Vierailija
202/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.

M38

Missäs sinä olet oikein aikaasi viettänyt? Lähipubissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lisäksi tietysti osa naisista pelkää kuollakseen jutella vääränlaisten miesten kanssa, ettei anna vahingossakaan positiivista signaalia. 

M38

Vaikea uskoa, että nelikymppiset naiset olisivat noin arkoja.

Vierailija
204/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Tarkoittaako tämä taso puhtaasti ulkonäköä vai puhutaanko luonteesta, käytöksestä ja siitä, mitä elämässä on saanut aikaan?

Pääsääntöisesti puhutaan ulkonäöstä, mutta mies voi toki kompensoida jollain tasolla ulkonäköään parisuhdemarkkinoilla, jos häneltä löytyy paljon varallisuutta ja/tai statusta. Naisella se taso puolestaan on noin 90% kiinni ulkonäöstä. Jos naisen ulkonäkö ei riitä herättämään miehen kiinnostusta, niin jollain yliopistotutkinnolla tms. ei ole mitään merkitystä tässä kohtaa enää. Toisinpäin taas löytyy lukemattomia esimerkkejä mm. Mikael Forsell & Metti, Petri Tykkä & Karita.

Vierailija
205/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen juuri tuollainen mies, mitä ap kuvaa hakevansa elämäänsä.

Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.

Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.

Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?

Draamaa tulee turvattomista kiintymyssuhdemalleista: rajaton ahdistunut jahtaa välttelevää, koska välttelevä ei jahtaa ketään. Jäsentymätön vaatii draamaa, turvallisuus kauhistuttaa koska on tottunut, että sitä draamaa ennemmin tai myöhemmin tulee, tyyni on vain tyyntä myrskyn edellä ja kun luo itse myrskyn, ainakin pystyy hallitsemaan sitä.  

Moni ahdistuneesti kiintyneen mielestä turvalliselta tuntuva on oikeasti välttelevä. Se tuntuu turvalliselta, koska

Toi on muuten aika osuva analyysi varmaan. 

Vierailija
206/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suominaisten tulisi katsoa pitkään ja hartaasti peiliin.

Suominaisten inceliys selittyy naisten ihan omasta syystä.

Tavallisia sinkkumiehiä ja naisia ei kyllä kutsuta inceleiksi. 

Vierailija
207/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(

Jos ongelma on, ettei mielestään löydä kunnollista miestä, niin siihen jää kaksi vaihtoehtoa: Joko tehdä itsestä erilainen, jolloin erilaiset miehet kiinnostuvat itsestä. Tai sitten helpompi vaihtoehto on alkaa kelpuuttamaan niitä miehiä, jotka itsestä kiinnostuu.

Mutta jos ne eivät ole niitä kunnollisia?

Olen eri, eikä minulla o

Tässä puhutaan nyt puhtaasti ulkonäöllisestä tasosta. Sitä omaa rimaa miehen ulkonäön osalta siis tulisi laskea. Ei se mikään automaatio ole, että mitä komeampi mies, niin sitä kunnollisempi. Ja taas mitä rumempi mies, niin sitä vähemmän kunnollinen.

Vierailija
208/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen juuri tuollainen mies, mitä ap kuvaa hakevansa elämäänsä.

Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.

Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.

Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?

Tylsyys on pahinta naisille ja he välttelevät sitä kuin ruttoa. Miehen pitää olla naisen viihdyttäjä. Ryhtyköön siihen hommaan, kuka jaksaa.

Sinkkuna ihan tavis nainenkin saa huomiota, treffejä, kehuja ja kaikenlaista tinderhuumaa lähes loputtomasti. Kun nainen sitten päätyy parisuhteeseen, niin iso osa tästä huomiosta loppuu. Ja mehän tiedämme, että naiselle huomio on kuin huumetta; sitä on saatava jatkuvasti lisää ja enemmän! Tämä aiheuttaa sitten jossain kohtaa sen, että se oma mies koetaan "tylsäksi" ja pitää saada jotain uutta ja jännää ---> ero ja back to carousel!!

Vierailija
209/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa jutella naisille kuten ihmisille yleensä jutellaan? Jos miehen naamasta näkee, että hän miettii "panisinko vai enkö panisi", niin se lopettaa naisen kiinnostuksen. Minä haluan tulla nähdyksi kiinnostavana ihmisenä enkä niin, että minusta ollaan vailla jotain tiettyä asiaa.

Tuota noin...jos minä haen naisesta kumppania parisuhteeseen, niin kyllä mä myös silloin haluan panna tämän naisen kanssa. Tällöin myös katson naisen kroppaa ja sen muotoja. Sori siitä, mutta olen heteromies ja minulla on halut ja vietit. Jos taas juttelen kuin ihminen ihmisille, niin silloin voisin yhtä hyvin etsiä ihan vain kaveria sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
210/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.

Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uusille treffeille, niin tällöin miehen täytyy viedä tilannetta pidemmälle fyysisyyteen ja olla aktiivinen tällä saralla. 

Kaiken aikaa nainen arvioi, kritisoi ja miettii mielessään, että onko tämä mies sellainen the best I can get. 

Vierailija
211/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.

Palstamiehet luulevat, että naista viihdyttääkseen hänen pitää tehdä erinäisiä pelleilytemppuja ja kertoa vitsejä.

No ilmankos ovat sinkkuja...

Vierailija
212/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.

M38

Ikävää, että sun vanhemmilla oli tuollainen suhde ja sait siitä noin tylyn ihmissuhteen mallin. Et sitten osaa etsiä heitä joiden kanssa synkkaa jututkin. 

Harvempaa naista  varmaan kiinnostaa jutella ilmailusta, tekniikasta, tietokoneista, tietokonepeleistä tai elektroniikasta. 

Kyllä se on se säännöllinen seksi syy siihen, miksi suurempi osa miehistä on parisuhteissa.

M38

Mua kiinnostaa puhua peleistä ja joskus treffeillä olen puhunut niistä jopa vähän turhan intohimoisesti. Miehen reaktio ei todellakaan ollut, että "jes onpa kiinnostava nainen, kun on yhteiset intressit!" vaan hän ilmoitti, ettei tuntenut kipinää. Pelaamisen lisäksi tykkään autoista eikä sekään ole miesten mielestä kovin kiihottavaa (autojen päällä puolialasti makaavat naiset sen sijaan taitaa olla). 

Ap

Vierailija
213/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uusille treffeille, niin tällöin miehen täytyy viedä tilannetta pidemmälle fyysisyyteen ja olla aktiivinen tällä saralla. 

Kaiken aikaa nainen arvioi, kritisoi ja miettii mielessään, että onko tämä mies sellainen the best I can get. 

Hyvin kirjoitettu. Samaan aikaan mies ei tiedä, että naisella on jo Pera listalla ykkösenä ja ennen sinua vielä Make rankattuna paremmaksi vaihtoehdoksi. Siinä onkin sitten kiva yrittää viedä tilannetta fyysiseksi tuolta pohjalta.

Vierailija
214/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo treffeillä viihdyttämässä vaan tutustumassa. Myös sun pitää tietää, haluatko jatkaa. Ikävää, että sulla on malli, jossa miehen tehtävä on kerjätä hyväksyntää. Ei se toimivissa suhteissa niin mene, vaan molemmat on kiinnostuneita tutustumaan toisiinsa, viihtyy toistensa seurassa ja haluaa valita toisensa. 

Kyllä se vaan useimmissa tapauksissa menee niin, että miehellä on kenties vain yksi tai pari matchia, mutta naisella on kymmenittäin näitä ja tietysti hetken swaippauksella voi saada moninkertaisen määrän vielä lisää halutessaan. Treffeillä nainen väkisinkin vertailee miestä aiempiin treffikumppaneihin ja mielikuviin siitä, mitä kännykän match-jonossa voisi löytyä. Kyllä se on miehen osa yrittää viihdyttää ja "voittaa" ne lukuisat kanssakosijat. Jos et tähän viihdyttämiseen pysty riittävällä tasolla, niin se on bye bye ja nainen ottaa seuraavan miehen sieltä kännykän match-jonosta. Aivan turhaa naisten yrittää selittää deittimarkkinoita jotenkin tasapuoliseksi tapahtumaksi. Ne gigachadit sitten erikseen, mutta näitä on vain joku 5-10% miehistä. Se miesten enemmistö, noin 80% kohtaa juuri tuon viihdyttämisen vaatimisen ja arvioinnin naisten taholta omalla kohdallaan.

Vierailija
215/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sä et oo treffeillä viihdyttämässä vaan tutustumassa. Myös sun pitää tietää, haluatko jatkaa. Ikävää, että sulla on malli, jossa miehen tehtävä on kerjätä hyväksyntää. Ei se toimivissa suhteissa niin mene, vaan molemmat on kiinnostuneita tutustumaan toisiinsa, viihtyy toistensa seurassa ja haluaa valita toisensa. 

Kyllä se vaan useimmissa tapauksissa menee niin, että miehellä on kenties vain yksi tai pari matchia, mutta naisella on kymmenittäin näitä ja tietysti hetken swaippauksella voi saada moninkertaisen määrän vielä lisää halutessaan. Treffeillä nainen väkisinkin vertailee miestä aiempiin treffikumppaneihin ja mielikuviin siitä, mitä kännykän match-jonossa voisi löytyä. Kyllä se on miehen osa yrittää viihdyttää ja "voittaa" ne lukuisat kanssakosijat. Jos et tähän viihdyttämiseen pysty riittävällä tasolla, niin se on bye bye ja nainen ottaa seuraavan miehen sieltä kännykän match-jonosta. Aivan turhaa naisten

Jep. Pariutuminen on naisille Idols-tuomarointia. Juu, ei kiitos enää sitä pskaa minulle.

Vierailija
216/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M38

Olen tavallaan samaa mieltä. Ainakin deittailussa tulee tuollainen olo, ja siksi en minäkään enää jaksa. Olen elänyt pitkän parisuhteen ja haluaisin jatkossakin sen normaalin suhteen, enkä mitään alun arviointikeskusteluja ja kemioiden etsimisiä. Ei huvita viihdyttää vierasta ihmistä, josta en tiedä mitään, ja jolla on oikeus tuomita minut jatkoon tai ei-jatkoon. Toki itsellänikin on sama oikeus, mutta kovin on raskasta ja turhauttavaa touhua.

Meillä se on mies,joka tuota harrastaa. 🙂 Eli möllii mitään puhumatta sohvalla ja odottaa, että minä huolehfin viihdytyksestä. Pitäisi järjestää kiva ilta ja tarjota sen päätteeksi upeaa seksiä ilman, että mies mitenkään osallistuu hommaan. Turhauttavaa. 

Vierailija
217/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M38

Ikävää, että sun vanhemmilla oli tuollainen suhde ja sait siitä noin tylyn ihmissuhteen mallin. Et sitten osaa etsiä heitä joiden kanssa synkkaa jututkin. 

Harvempaa naista  varmaan kiinnostaa jutella ilmailusta, tekniikasta, tietokoneista, tietokonepeleistä tai elektroniikasta. 

Kyllä se on se säännöllinen seksi syy siihen, miksi suurempi osa miehistä on parisuhteissa.

M38

No, etsi nainen, joka on kiinnostunut tuollaisista jutuista. 

Vierailija
218/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä se on mies,joka tuota harrastaa. 🙂 Eli möllii mitään puhumatta sohvalla ja odottaa, että minä huolehfin viihdytyksestä. Pitäisi järjestää kiva ilta ja tarjota sen päätteeksi upeaa seksiä ilman, että mies mitenkään osallistuu hommaan. Turhauttavaa. 

Toivottavasti mies osallistuu edes siihen upeaan seksiin.

Vierailija
219/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suominaisten tulisi katsoa pitkään ja hartaasti peiliin.

Suominaisten inceliys selittyy naisten ihan omasta syystä.

Tuskin kovinkaan monen naisen tarvitsee olla vastentahtoisessa selibaatissa, joten tuo määrite on enemmän kuin outo naisista puhuttaessa. Vastentahtoisesti parisuhteettomia heissä sitten lienee siinä kuin miehissäkin.

Ps. Mikä on tuo palstalla taajaan mainostettu suominainen? Suomalaiset ymmärrän, sekä miehet että naiset, mutta suominainen? Onko olemassa myös suomimies? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
220/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uusille treffeille, niin tällöin miehen täytyy viedä tilannetta pidemmälle fyysisyyteen ja oll

Olin luullut, että kaikki tuo luettelemasi on ihan normaalia kanssakäymistä kahden toisistaan kiinnostuneen ihmisen kesken, mutta näköjään ei kaikille olekaan.

Vinkki: jos tuollainen ihan perustason kanssakäyminen on sinulle on aivan suunnatonta voimainkoitosta ja sirkustemppuarsenaalin läpikäyntiä, suosittelen miettimään onko toisen ihmisen kanssa oleminen ollenkaan sinun juttusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan