Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.
M38
Ikävää, että sun vanhemmilla oli tuollainen suhde ja sait siitä noin tylyn ihmissuhteen mallin. Et sitten osaa etsiä heitä joiden kanssa synkkaa jututkin.
Harvempaa naista varmaan kiinnostaa jutella ilmailusta, tekniikasta, tietokoneista, tietokonepeleistä tai elektroniikasta.
Kyllä se on se säännöllinen seksi syy siihen, miksi suurempi osa miehistä on parisuhteissa.
M38
Ei ole mitään tarvetta naiselle.
Lopetin kun tajusin että en tarvitse naista mihinkään, ja rahaakin jää paremmin säästöön.
Ei mulla mitään mallia ole treffeillä olemisesta :) Ihan kokemuksesta voin kertoa. Veikkaan, että mulla on enemmän kokemusta miehenä olemisesta treffeillä kuin sinulla. Kyllä minun siellä pitää antaa hyvä vaikutus, vaikka voin kertoa, että 90% kerroista minua ei edes huvittaisi lähteä koko treffeille, vaikka vastapuoli kiinnostavalta vaikuttaakin. Olen introvertti.
Siinä vaiheessa kun nainen alkoi määritellä, että mitä minä saan sanoa, mitä mieltä olla mistäkin asiasta, ja mittä minä saan puhua, niin sanoin naiselle, että "terve vaan".
Vaikeeta on jos on "en halua tutustua kehenkään ja en haluu olla treffeillä" ja sit feikkaa. Feikkaus näkyy läpi ja joka tapauksessa ei saa mitään aitoa yhteyttä, joten tulee (naisen kriteereillä) paska suhde. Sitten mies ihmettelee, kun nainen jättää.
Vierailija wrote:
Vaikeeta on jos on "en halua tutustua kehenkään ja en haluu olla treffeillä" ja sit feikkaa. Feikkaus näkyy läpi ja joka tapauksessa ei saa mitään aitoa yhteyttä, joten tulee (naisen kriteereillä) paska suhde. Sitten mies ihmettelee, kun nainen jättää.
Vaikeeta on kaikilla. Suhteita kariutuu jatkuvasti, eikä moni enää edes ryhdy suhteeseen vaan viihtyy sinkkuna. On valmis ottamaan yksisarvisen, jos sattuu kohdalle, ja kaikki tiedämme, ettei satu kohdalle.
Lähestulkoon kaikki tavalliset naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa.
Enemmänkin kysyisin asiaa toisin päin: miten olet AP onnistunut epäonnistumaan parisuhteen saamisessa? Oletko poikkeuksellisen epämiellyttävä luonteesi ja/tai ulkonäkösi puolesta? Vai miten olet tuossa oikein onnistunut?
Suominaisten tulisi katsoa pitkään ja hartaasti peiliin.
Suominaisten inceliys selittyy naisten ihan omasta syystä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.
Voin kertoa yhden esimerkin: eräs minua kiinnostava nainen lähtee aina juttuihini mukaan, kun käyn heittämässä läppää ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja selvästi nauttii tilanteesta. Ei kuitenkaan koskaan tee itse oma-aloitteisesti mitään, vaan jos minä en käy jututtamassa, niin sitten meillä ei ole mitään kontaktia.
Tämä siis vain pienenä esimerkkinä mitä tuo temppuilu voi tarkoittaa.
Ahaa eli kuten arvelinkin, temppuilu tarkoittaa normaalia kanssakäymistä jonka miehet jostain syystä näkevät negatiivisesti. Menet jutustelemaan ja nainen osallistuu = mies tekee pelletemppuja naiselle. Juuh jooh.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En kyllä tiedä mitä annettavaa naisella voi olla miehelle. Iso osa naisista on täysin keskustelutaidottomia ja on lähinnä miehen tehtävä viihdyttää ja pitää keskustelua yllä, joka on pitemmän päälle helvetin rasittavaa. Osalla naisista ei ole miehelle oikein muuta annettavaa kuin pillu ja oleminen lasten äitinä.
M38
Ikävää, että sun vanhemmilla oli tuollainen suhde ja sait siitä noin tylyn ihmissuhteen mallin. Et sitten osaa etsiä heitä joiden kanssa synkkaa jututkin.
Harvempaa naista varmaan kiinnostaa jutella ilmailusta, tekniikasta, tietokoneista, tietokonepeleistä tai elektroniikasta.
Kyllä se on se säännöllinen seksi syy siihen, miksi suurempi osa miehistä on parisuhteissa.
M38
Olen nainen ja moniakin kavereitani kiinnostaa nuo asiat. Joskus miehet vaan typistää naiset barbie-stereotyyypeiksi eivätkä ole edes kiinnostuneita tutustumaan naisen oikeisiin mielenkiinnon kohteisiin. Insinööriystäväni valittaa, että miehillä meneekin jauhot suuhun eivätkä tiedä mitä tehdä, kun hän alkaakin puhua tekniikasta, kun "eihän naisia noi jutut kiinnosta".
Odotat että naista kiinnostaa puhua noista jutuista jotka sinua kiinnostaa, mutta puhutko itse naisen kanssa kirjallisuudesta, taiteesta, filosofiasta, huonekasveista tai mistä vaan mikä naista kiinnostaa?
Itse olin viimeksi aktiivisempi mies deittirintamalla noin 4 vuotta sitten. Silloin vielä jutuista kehkeytyi jotain eli meni myös intiimiksi, mutta eivät silti johtaneet kovin pitkään kestäviksi monista eri syistä. Pidin taukoa koko touhusta vuosia ja nyt olen jonkin aikaa taas ollut aktiivinen. Jokin on muuttunut. Ehkä se olen minä. Olen käynyt muutamien kanssa treffeillä ja viestitellyt aika monien kanssa. Tuntuu, että jos ehdotan näkemistä vaikka, niin usein siihen vastataan myöntävästi. En osaa livenä kuitenkaan johtaa asiaa eteenpäin, enkä tiedä yhtään mitä se toinen ajattelee. Jatkossa ei kuitenkaan kuulu mitään tai jos viestitän, niin taas vastataan, mutta homma kuivuu kasaan, jos en itse ole jatkuvasti aktiivinen.
Eli päätelmäni on, että olen muuttunut vähemmän kiinnostavaksi. Jos olemme tavanneet, niin naiset hiivuttavat jutun pois olemalla passiivisia sen jälkeen. Jos emme ole tavanneet, niin naiset eivät edes yritä kehittää jutusta mitään, vaan olettavat minun hoitavan koko shown, enkä minä jaksa tuntematonta väkisin jututtaa. Todennäköisesti heillä on tarjokkaita niin paljon, että olen täysin yhdentekevä heille.
Lisäksi tietysti osa naisista pelkää kuollakseen jutella vääränlaisten miesten kanssa, ettei anna vahingossakaan positiivista signaalia.
M38
Vierailija wrote:
Itse olin viimeksi aktiivisempi mies deittirintamalla noin 4 vuotta sitten. Silloin vielä jutuista kehkeytyi jotain eli meni myös intiimiksi, mutta eivät silti johtaneet kovin pitkään kestäviksi monista eri syistä. Pidin taukoa koko touhusta vuosia ja nyt olen jonkin aikaa taas ollut aktiivinen. Jokin on muuttunut. Ehkä se olen minä. Olen käynyt muutamien kanssa treffeillä ja viestitellyt aika monien kanssa. Tuntuu, että jos ehdotan näkemistä vaikka, niin usein siihen vastataan myöntävästi. En osaa livenä kuitenkaan johtaa asiaa eteenpäin, enkä tiedä yhtään mitä se toinen ajattelee. Jatkossa ei kuitenkaan kuulu mitään tai jos viestitän, niin taas vastataan, mutta homma kuivuu kasaan, jos en itse ole jatkuvasti aktiivinen.
Eli päätelmäni on, että olen muuttunut vähemmän kiinnostavaksi. Jos olemme tavanneet, niin naiset hiivuttavat jutun pois olemalla passiivisia sen jälkeen. Jos emme ole tavanneet, niin naiset eivät edes yritä kehittää jutusta mitään, vaan olettavat minun hoitavan koko shown, enkä minä jaksa tuntematonta väkisin jututtaa. Todennäköisesti heillä on tarjokkaita niin paljon, että olen täysin yhdentekevä heille.
Heillä ON tarjokkaita niin paljon, että olet täysin yhdentekevä heille. Keskiverto nainen saa viikossa Tinderissä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, miten juuri sinä erottuisit siitä miesmassasta? Aivan, et yhtään mitenkään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heillä ON tarjokkaita niin paljon, että olet täysin yhdentekevä heille. Keskiverto nainen saa viikossa Tinderissä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, miten juuri sinä erottuisit siitä miesmassasta? Aivan, et yhtään mitenkään.
Nähtävästi olen erottunut massasta niin, että match on syntynyt ja olemme jopa viestitelleet, joskus jopa tavanneet. MUTTA se ei riitä. Pitää voittaa ne muut ja jatkaa viestipommitusta ja naurattamista. Ei kiitos.
Jos olet yli 25-vuotta niin aika mahdotonta. Ne miehet jotka haluavat oikeasti sitoutua menivät jo. Toki voi myös joku pitkä suhde loppua ja siinä sulle sitten sitoutuva, mutta rikkinäinen mies.
Vierailija wrote:
Jos olet yli 25-vuotta niin aika mahdotonta. Ne miehet jotka haluavat oikeasti sitoutua menivät jo. Toki voi myös joku pitkä suhde loppua ja siinä sulle sitten sitoutuva, mutta rikkinäinen mies.
Pitkiä suhteita loppuu jatkuvasti. Myös lyhyitä. Ihmiset leipääntyvät toisiinsa ja omaan elämäänsä ennemmin tai myöhemmin ja alkavat kyseenalaistaa koko suhteensa.
Vierailija wrote:
LÄhdetään siitä etteivät miehet ole naisille parisuhdetta velkaa. Noin 40% miehistä on jo vapaaehtoisesti ilman parisuhdetta koska he kokevat etteivät naiset tuo mitään lisäarvoa elämäänsä.
Tarjolla olevat miehet ovat sellaisia jotka lähestyvät naisia vaikka naiset eivät halua.
40%? Ketkä täällä palstalla sitten aina valittavat? Vai onko ne nämä 40%, joille pitäisi kuitenkin irtosuhteita olla tarjolla?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M38
M38
Niin tai sitten voi puhua ihmisten kanssa, ihan sukupuolesta riippumatta esim.politiikasta, yhteiskunnallisista asioista, lapsista, työstä, ja kaikesta muusta. Maailma on puheenaiheita täynnä. Niin ainakin itse teen. Ehkä naisten kanssa tulee puhuttua vähän enemmän ihmissuhteista.
Sä et oo treffeillä viihdyttämässä vaan tutustumassa. Myös sun pitää tietää, haluatko jatkaa. Ikävää, että sulla on malli, jossa miehen tehtävä on kerjätä hyväksyntää. Ei se toimivissa suhteissa niin mene, vaan molemmat on kiinnostuneita tutustumaan toisiinsa, viihtyy toistensa seurassa ja haluaa valita toisensa.