Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen

Vierailija
13.10.2023 |

Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.

Kommentit (307)

Vierailija
121/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.

Miten niin nainen ottaa aina enemmän kuin antaa?

Mitä nainen muka antaa miehille parisuhteessa?

Mitä mies muka antaa naiselle parisuhteessa?

Lapsen, varallisuutta, tukea raskauden aikana.

Mieti kaikkia niitä tekosyitä mitä keksit kun selittelette miksi naiset eivät tee lapsia itsellisesti.

Vierailija
122/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.

Miesten mielestä naisten pitäisi olla kiitollisia erektiohäiriöisestä lusmusta. Kyllä jopa työssäkäyvä saattaa heittäytyä lusmuksi. 

Se erektilhäiriön syy löytyy kun katsot peiliin.

Kuvitteleeko miehet naisten itkevän itsensä uneen kun eivät pääse passaamaan vetelää paskaa? Ei. Me just MIELELLÄÄN kuollaan yksin. 

Loistava uutinen! Kuulitko ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksi

Tässä taidettiin puhua heteromiehistä. 

Vierailija
124/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen juuri tuollainen mies, mitä ap kuvaa hakevansa elämäänsä.

Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.

Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.

Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?

Hehän päättivät paremmin tutustuttuaan, ettet ole sitä mitä he haluavat. Mitä sinä nyt oikein haluaisit heidän päättävän? Että he haluavat sinut? Ei se niin toimi.

Vierailija
125/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.

Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.

Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?

Tylsyys on pahinta naisille ja he välttelevät sitä kuin ruttoa. Miehen pitää olla naisen viihdyttäjä. Ryhtyköön siihen hommaan, kuka jaksaa.

Ei se tarkoita, että pitää olla toisen viihdyttäjä, jos toisen seurassa viihtyy. Se on aina plussaa, jos kumpikin tykkää samoista asioista. 

Vierailija
126/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(

Miehet kun kuvittelevat olevansa aina monta pykälää korkeammalla tasolla kuin oikeasti ovat. 🙂

Jopa siinä määrin, että jokseenkin kaikki miehet kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ne muut samanikäiset miehet. Tämä selittää myös miksi ylipainoinen, kaljuuntuva, työtön 50v mies voi vilpittömästi kuvitella olevansa sopiva pari 25v hoikalle opiskelijatytölle.

Mitenkäs me, jotka kaljuunnuimme jo 14-vuotiaana? Olisimmeko olleet sopiva pari 25-vuotiaana 25-vuotiaalle hoikalle opiskelijatytölle? Vai millainen olisi sopinut meille?

Vierailija
127/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En minä sanonut, että ala kelpuuttamaan huonompia. Ne voivat olla ihan hyviä miehiä, mutta syystä tai toisesta henkilö ei heitä kelpuuta. Monessa muussakin asiassa ihmisellä voi esim. vääristyä omat mielikuvansa. Anorektikko näyttää mielestään lihavalta, ylensyöjä syö mielestään ihan normaalisti. Alkoholisti on mielestään kohtuukäyttäjä jne.

Ei ole siltikään mikään pakko kelpuuttaa ketään, mutta on syytä tiedostaa, että kyse on omasta valinnasta.

Niin, en oikeastaan takoittanutkaan, että he olisivat huonoja ihmisiä tai huonoja miehiä, vaan huonoja vaihtoehtoja juuri jollekin tietylle - jos ovat ihan muuta, mitä tämä henkilö etsii. Tottakai se silloin johtuu omista valinnoista, mutta ei sillekään mitään voi, että kemiaa ja yhteensopivuutta ei ole kaikkien kanssa. Ja huono valinta sekin olisi, että ottaa jonkun epäsopivan. Moni voi olla oikein hyvä tyyppi, mutta eivät he silti kaikkien kumppaneiksi sovi. Voi olla kaksi todella ihanaa ihmistä, mutta silti he olisivat toisilleen huonot (lue: epäsopivat) kumppanit. Ei ole kyse vääristyneistä mielikuvista, vaan ihan vain siitä, että jotta suhde voi onnistua ja toimia, täytyy henkilöiden oikeasti sopia yhteen niin henkisesti kuin seksuaalisesti, ja heidän välillään täytyy olla vetovoimaa ja kiintymystä.

Vierailija
128/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tylsyys on pahinta naisille ja he välttelevät sitä kuin ruttoa. Miehen pitää olla naisen viihdyttäjä. Ryhtyköön siihen hommaan, kuka jaksaa.

Saa olla aika hyvä nainen jotta mies viitsii olla koulutettuna koirana Sirkus Parisuhteessa

Vierailija
129/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ongelma olla siinä, että etsit tempperamentiltäsi samanlaista miestä kuin itse olet? Eloisalle ihmiselle voisi käydä se rauhallisempi tasoittamaan suhdetta. Mutta rauhallisempi mielletään monesti tylsäksi, vaikka rauhallisissa miehissäkin voi olla jämptejä, ei tylsiä ,hyviä miehiä. 

Vierailija
130/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rakkautensa, uskollisuutensa, tukensa, empatiansa, lapsia, kodinhoidon, seksiä, kumppanuutta. Siinä muutama.

Vierailija
131/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Masentava ketju jonka voi kiteyttää, ei mistään.

Kukaan ei enää uskalla tuoda kiinnostustaan esille koska on liian lihava, tavallinen, ei ole tarjota huippulomia eikä edes mökkiä, ei kallista autoa, ei jokailtaisia dinnereitä, ei jaksa nauraa kaiken aikaa ja tehdä elämästä helpooa.

Tällänen tavallinen arkinen ihminen ilman ripsiä ja kynsiä ei ole kiinnostava. Piste.

Kun tälläiset ihmiset löytävät toisensa, on ainekset hyvään suhteeseen. Minä ja mieheni ollaan tälläisiä ja 5v sitten löydettiin toisemme tinderistä. Nettideittailussa on ikävät puolensa, mutta hyvä puoli on se että sieltä voi löytää itsensä kaltaisia koti-ihmisiä jotka eivät pyöri baareissa ja viihteellä. Ollaan molemmat pienituloisia ja tavallisia, ehkä vähän hippejäkin, ripsiä ja kynsiä ei tosiaan löydy eikä hienoja vaatteita. Mutta rakkautta löytyy ja paljon! 

<

Ihana kuulla, että näinkin voi nykypäivänä käydä! 

Vierailija
132/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rakkautensa, uskollisuutensa, tukensa, empatiansa, lapsia, kodinhoidon, seksiä, kumppanuutta. Siinä muutama.

*Paljon naurua*

Vierailija
133/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täytyy myöntää, että mies joka saa mut viihtymään ja nauramaan, on onnistunut. Mutta haluan tehdä sitä vastavuoroisesti myös miehelle. 

Vierailija
134/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En minä sanonut, että ala kelpuuttamaan huonompia. Ne voivat olla ihan hyviä miehiä, mutta syystä tai toisesta henkilö ei heitä kelpuuta. Monessa muussakin asiassa ihmisellä voi esim. vääristyä omat mielikuvansa. Anorektikko näyttää mielestään lihavalta, ylensyöjä syö mielestään ihan normaalisti. Alkoholisti on mielestään kohtuukäyttäjä jne.

Ei ole siltikään mikään pakko kelpuuttaa ketään, mutta on syytä tiedostaa, että kyse on omasta valinnasta.

Niin, en oikeastaan takoittanutkaan, että he olisivat huonoja ihmisiä tai huonoja miehiä, vaan huonoja vaihtoehtoja juuri jollekin tietylle - jos ovat ihan muuta, mitä tämä henkilö etsii. Tottakai se silloin johtuu omista valinnoista, mutta ei sillekään mitään voi, että kemiaa ja yhteensopivuutta ei ole kaikkien kanssa. Ja huono valinta sekin olisi, että ottaa jonkun

Tästä pääsemme siihen, että joku valittaa kun ei koskaan löydä mistään ketään. Todennäköisempää on oma vääristynyt mieli kuin se, että ne kaikki muut ovat epäsopivia. Jos sitä kemiaa ei koskaan löydy, niin sitten joko muuttaa itseään tai lopettaa valittamisen.

Vierailija
135/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
136/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(

Miesten mielestä nainen ottaa enemmän kuin antaa. 

Naisten mielestä mies ottaa enemmän kuin antaa. 

Olisikohan ongelma enemmän siinä ettei nähdä ja tunnisteta sitä kaikkea mitä toinen a

Kyseessä ei ole mikään illuusio vaan ihan tosiasia, nainen antaa enemmän kuin ottaa. Naisen elinikä lyhenee miehen myötä, miehen elinikä pitenee. Nainen on se joka ottaa ehkäisyn ja raskauksien vauriot itselleen ja edelleen Suomessakin kantaa päävastuun lasten hoidosta. Myös omaishoitajista suurin osa on naisia, miehet eivät huolehdi sairaista vaimoistaan.

Vierailija
137/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimeksi lähestyit kiinnostavaa miestä tosielämän puolella? 

Vierailija
138/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Noita mies voisi toivoa, mutta kun harva nainen antaa noita asioita.

Vierailija
139/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko tehnyt itse aloitetta vai odottanut että mies tekee sen?

Oletko selkeästi ilmaissut, että olet kiinnostunut miehestä etkä vain antanut epäselviä vihjauksia.

Tämä. Mikä estää naista tekemästä aloitetta? Ihmetellään miksi ei löydy seuraa mutta kun kysytään oletko itse tehnyt aloitetta niin ei. Ei naisen kuulu tehdä aloitetta. Tai sanoin minä että on kaunis ilma. Muttei se ymmärtänyt vihjettä että olisi pyytänyt minua kävelylle. Vätys koko mies.

Vierailija
140/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä palstaa kuuluu käyttää??? Kun "lainaa" viestiä, niin siitä lainatusta viestistä tulee vain osa??? Välillä kun kirjoittaa vastaukseksi yhden tavallisen virkkeen ilman mitään ihmeellisiä sanoja, niin kommenttia ei hyväksytä, vaan se menee moderointiin???

Mikä tätä palstaa vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi