Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(
Miehet kun kuvittelevat olevansa aina monta pykälää korkeammalla tasolla kuin oikeasti ovat. 🙂
Jopa siinä määrin, että jokseenkin kaikki miehet kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ne muut samanikäiset miehet. Tämä selittää myös miksi ylipainoinen, kaljuuntuva, työtön 50v mies voi vilpittömästi kuvitella olevansa sopiva pari 25v hoikalle opiskeli
Kolmekymppisistä miehistä moni on kalju, joten kolmekymppisiä naisia ei hirveästi kiinnosta minkä ikäisenä mies on kaljuuntunut.
Vierailija wrote:
Tästä pääsemme siihen, että joku valittaa kun ei koskaan löydä mistään ketään. Todennäköisempää on oma vääristynyt mieli kuin se, että ne kaikki muut ovat epäsopivia. Jos sitä kemiaa ei koskaan löydy, niin sitten joko muuttaa itseään tai lopettaa valittamisen.
Mitä sinun mielestäsi kemia tarkoittaa? Itselläni ei ole koskaan ollut mitenkään vaikea löytää kaltaistani seuraa, koska onnekseni tapaan samanhenkisiä ihmisiä arjessani. Mutta niille, joille on vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa kolahtaa, mitä se itsensä muutaminen konkreettisesti voisi olla? Kemiahan tarkoittaa sitä, että jonkun kanssa synkkaa ja on vetovoimaa - miten tällaista voisi tahdonvoimalla kehittää? Itse koen, että sopivia ihmisiä tulee vastaan todella harvoin, ja siihen näen pidän pienenä ihmeenä, että sinkkuaikoina ei tarvitse vuosikausiksi jäädä yksin. Tule toimeen lähes kaikkien kanssa, mutta oikeasti sopivia, sellaisia jotka oikeasti kolahtavat, on VÄHÄN. En voi sille ainakaan itse mitään, että kipinää on todella harvan kanssa. Jos en meinaisi löytää kumppania, miten se kipinä muka lisääntyisi "itseäni muuttamalla"? Mitä edes voisi tehdä muuttaakseen itseään? Ei se oma ihastus siitä syty, että yrittää itse muuttua toiseksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.
Miten niin nainen ottaa aina enemmän kuin antaa?
Mitä nainen muka antaa miehille parisuhteessa?
Rakkautensa, uskollisuutensa, tukensa, empatiansa, lapsia, kodinhoidon, seksiä, kumppanuutta. Siinä muutama.
*Paljon naurua*
Niin, mutta mieshän ei näitä arvosta, seksiä lukuunottamatta. Eli naisen tarjoaman arvo on nolla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen juuri tuollainen mies, mitä ap kuvaa hakevansa elämäänsä.
Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.
Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.
Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?
Tylsyys on pahinta naisille ja he välttelevät sitä kuin ruttoa. Miehen pitää olla naisen viihdyttäjä. Ryhtyköön siihen hommaan, kuka jaksaa.
"Tylsä" kuulostaa siltä, että suhteessa on muutakin ongelmaa, mutta se ei ole mennyt miehelle perille. Tuollainen sanotaan lopulta syyksi kun kaikki muu ajaa karille, että oli ihan kivaa kuitenkin mutta ei nyt oikein lähtenyt.
Kai ymmärrät, että jotain suhteessa pitäisi kuitenkin tehdä yhdessä. Vaikka molemmat viihtyisivät lähinnä kotona, pitää kiintymyksen ja läheisyyden ylläpitämiseksi myös tehdä jotain kivoja juttuja yhdessä. Esim yhteiset kävelyt, harrastus, ulos syömään kerran kuussa, merkkipäivien pieni juhlistus yms. Jos vaan istuu kotona koneella ja odottaa että kyllä se nainen tuossa viihtyy kun hänkin on koti-ihminen, niin ei siitä suhdetta tule. Kämppistelyä sellainen on. Oma exä oli tuollainen että mitään ei koskaan huvittanut tehdä vaikka olisi ollut ilmaista, jos jotain sovittiin että tehdään niin se peruttiin saman päivän aamuna kun ei jaksanut. Kyllä, se oli tylsää. Kotona on kiva rentoilla mutta jotain muutakin pitää joskus tehdä.
Vierailija wrote:
Miten tätä palstaa kuuluu käyttää??? Kun "lainaa" viestiä, niin siitä lainatusta viestistä tulee vain osa??? Välillä kun kirjoittaa vastaukseksi yhden tavallisen virkkeen ilman mitään ihmeellisiä sanoja, niin kommenttia ei hyväksytä, vaan se menee moderointiin???
Mikä tätä palstaa vaivaa?
Itselläkin jäi vastaamatta pariin viestiin, koska tämä näköjään temppuilee välillä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tästä pääsemme siihen, että joku valittaa kun ei koskaan löydä mistään ketään. Todennäköisempää on oma vääristynyt mieli kuin se, että ne kaikki muut ovat epäsopivia. Jos sitä kemiaa ei koskaan löydy, niin sitten joko muuttaa itseään tai lopettaa valittamisen.
Mitä sinun mielestäsi kemia tarkoittaa? Itselläni ei ole koskaan ollut mitenkään vaikea löytää kaltaistani seuraa, koska onnekseni tapaan samanhenkisiä ihmisiä arjessani. Mutta niille, joille on vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa kolahtaa, mitä se itsensä muutaminen konkreettisesti voisi olla? Kemiahan tarkoittaa sitä, että jonkun kanssa synkkaa ja on vetovoimaa - miten tällaista voisi tahdonvoimalla kehittää? Itse koen, että sopivia ihmisiä tulee vastaan todella harvoin, ja siihen näen pidän pienenä ihmeenä, että sinkkuaikoina ei tarvitse vuosikausiksi jäädä yksin. Tule toimeen lähes kaikkien kanssa, mutta oikeasti sopivia, sellaisia jotka oikeasti kolahtavat, on VÄHÄN. En voi sille ainakaan itse mitään, että kipinää on todella harvan kanssa. Jos en meinaisi löytää kumppania, miten se kipinä muka lisääntyisi "itseäni muuttamalla"? Mitä edes voisi tehdä muuttaakseen itseään? Ei se oma ihastus siitä syty, että yrittää itse muuttua toiseksi.
Kemia voidaan nyt yksinkertaistaa haluksi olla toisen kanssa. Sen pitää olla molemminpuolista halua, että homma toimii.
Noniin. Jos tunnen halua olla vain 162cm pitkien hoikkien silikoniblondien kanssa, jotka ovat alistuvia ja kehuvat minua tauotta, niin jos en koskaan löydä tuollaista haluni kohdetta, on vika minussa. Ei minun välttämättä tarvitse muuttaa preferenssejäni tai väkisin haluta jotain muuta, jos tunnen että vain tuo edellä mainittu tulee koskaan kelpaamaan, mutta minun on vain myönnettävä se rehellisesti itselleni, että se johtuu minusta, eikä muista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä sinun mielestäsi kemia tarkoittaa? Itselläni ei ole koskaan ollut mitenkään vaikea löytää kaltaistani seuraa, koska onnekseni tapaan samanhenkisiä ihmisiä arjessani. Mutta niille, joille on vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa kolahtaa, mitä se itsensä muutaminen konkreettisesti voisi olla? Kemiahan tarkoittaa sitä, että jonkun kanssa synkkaa ja on vetovoimaa - miten tällaista voisi tahdonvoimalla kehittää? Itse koen, että sopivia ihmisiä tulee vastaan todella harvoin, ja siihen näen pidän pienenä ihmeenä, että sinkkuaikoina ei tarvitse vuosikausiksi jäädä yksin.
Tuosta itsensä muuttamisesta:
Itse näkisin, että ainoa asia mihin oikeastaan voi itsessään vaikuttaa, on ulkonäkö. Omaa persoonaa on loppujen lopuksi hyvin vaikeaa tai mahdotonta alkaa mitenkään merkittävästi muuttamaan, mutta rasvan ja lihasmassan määrää omassa vartalossa pystyy omalla toiminnallaan muokkaamaan tiettyyn pisteeseen saakka.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.
Miesten mielestä naisten pitäisi olla kiitollisia erektiohäiriöisestä lusmusta. Kyllä jopa työssäkäyvä saattaa heittäytyä lusmuksi.
Se erektilhäiriön syy löytyy kun katsot peiliin.
Kuvitteleeko miehet naisten itkevän itsensä uneen kun eivät pääse passaamaan vetelää paskaa? Ei. Me just MIELELLÄÄN kuollaan yksin.
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä minä ainakin mielummin kuolisin lapsieni, lastenlapsieni ja
Mikäs se termi olikaan... pick-me girl?
Vierailija wrote:
Hyviä miehiä on vapaana 30+ miehissä äärimmäisen vähän. Tämä on tärkein vinkkini, älä huoli yhtäkään lapsetonta 40+ miestä, ne elävät ikuista nuoruuttaan Peter Pan syndroomansa kanssa. Jos tapaat hyvän miehen, niin ilmaise kiinnostuksesi nopeasti ja suoraan. Tsemppiä matkaan!
Jaa, olen kohta nelikymppinen velamies. Enkä todellakaan elä mitään ikuista nuoruutta, en vain halua lapsia.
Naisten pieni vaatimuslista miehille:
1. Ole välittävä ja tunteikas.
2. Ritarillisuus on aina hyvä.
3. Pukeudu vakuuttavasti.
4. Suosi punaista väriä.
5. Älä pelkää tuoda vikojasi esille.
6. Älä yritä muuttaa naisten maailmaa.
7. Nyökkäily ei ole kuuntelemista.
8. Pari deittiä ei ole avain makuuhuoneeseen.
9. Etene hitaasti!
10. Panosta ehkäisyyn.
11. Opi, mitä hän haluaa sängyssä.
12. Myös naiset jännittävät seksistä suoriutumista.
13. Imitointi on hyväksi.
14. Naiset etsivät alitajuntaisia merkkejä.
15. Huomioi häntä.
16. Älä pelkää parisuhdekeskusteluja.
17. Katso naista suoraan silmiin.
18. Älä missaa tilannetta.
19. Romantiikkaa ei voi olla liikaa!
20. Hemmottele häntä!
21. Älä käytä rahojasi turhuuteen vaan häneen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten tätä palstaa kuuluu käyttää??? Kun "lainaa" viestiä, niin siitä lainatusta viestistä tulee vain osa??? Välillä kun kirjoittaa vastaukseksi yhden tavallisen virkkeen ilman mitään ihmeellisiä sanoja, niin kommenttia ei hyväksytä, vaan se menee moderointiin???
Mikä tätä palstaa vaivaa?
Itselläkin jäi vastaamatta pariin viestiin, koska tämä näköjään temppuilee välillä.
Nyt opin tästä ankeasta käyttöliittymästä sen, että pitkää viestiä lainatessa pitää itse manuaalisesti copy-pasteta se lainattu viesti tuohon yläpuolelle pätkäistyn viestin tilalle. Sitten tarinoida oma viesti tähän alle. Tämä on kyllä pohjanoteeraus käytettävyydeltään.
miehelle:
1. Ole kärsivällinen,ystävällinen,kohtelias,auta naista
2. Älä pidä mykkäkoulua,vaan puhu, opettele puhumaan
3. Keksi vaikka syy, hyvä tekosyy on parempi kuin ei vastausta/selitystä ollenkaan
4. Älä lupaa mitään, jos et voi pitää lupausta
Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.
Kiitos naiset näiden vaatimuslistojen kirjoittamisesta tänne, olette muuttaneet elämäni!
Näistä listoista oli valtava apu. Ennen näiden listojen lukemisesta sain 0 mätsiä tinderissä. Nyt kun ole lukenut ja sisäistänyt nämä vaatimuslistat...saan edelleen 0 mätsiä tinderissä 👍
T. Mies
Tavallinen nainen ei miestä löydy? Antakaa mun nauraa, teille ei kelpaa. Siksi olette sinkkuja hautaan asti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä nainen muka antaa miehille parisuhteessa?
Mitä mies muka antaa naiselle parisuhteessa?
Lapsen, varallisuutta, tukea raskauden aikana.
Mieti kaikkia niitä tekosyitä mitä keksit kun selittelette miksi naiset eivät tee lapsia itsellisesti.
Nykyisen miehen kanssa meillä minä maksan vuokran ja ruoat.
Ei ollut raskauden aikana tukea eksältä. Minä hoidin lapsen. Minä ostin lapsen vaatteet, sängyn, rattaat ja muut tarvikkeet.
Vierailija wrote:
Kiitos naiset näiden vaatimuslistojen kirjoittamisesta tänne, olette muuttaneet elämäni!
Näistä listoista oli valtava apu. Ennen näiden listojen lukemisesta sain 0 mätsiä tinderissä. Nyt kun ole lukenut ja sisäistänyt nämä vaatimuslistat...saan edelleen 0 mätsiä tinderissä 👍
T. Mies
Sulje tinderi ja tutustu naisiin oikeassa elämässä.
Harrastuksiin, kohtaamispaikoille, ulos ihmisten ilmoille. En ole kauhean rohkea aloittamaan juttelua. Kun nyt edes jokin mahdollisuus kohtaamiseen löytyisi ja uskaltaisin yrittää kun oon pitkään ollut yksin. Mutta mainitsemani ovat nyt ainakin joitain paikkoja kohtaamiseen. Baareilut on baareiltu ja humalassa löytynyt rohkeutta ja seuraakin. Mutta kun ei se baareilu enää kiinnosta. Niin tämä yksinäistynyt mies kaipaa myös ihan tavallisen naisen seuraa.
Nettideitit oli joskus ihan hyvä juttu mutta alkoivat huononemaan. Silloin voitiin mennä ihan sokkotreffeillekin. ja ihan hyvin meni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
T. Mies
Sulje tinderi ja tutustu naisiin oikeassa elämässä.
Jos mies ei saa yhtäkään tykkäystä Tinderissä, niin lienee aika 100% varmaa, että yksikään nainen ei halua että tämä mies lähestyisi heitä myöskään tosielämän puolella.
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä minä ainakin mielummin kuolisin lapsieni, lastenlapsieni ja kumppanini ympäröimänä, kuin yksin.