Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Mulle osui korvaan tuo "tavallinen". Tavallistakin on montaa lajia. Eli kannattaa avata enemmän mitä kaipaa ja sitten etsiä tarkemmin niiden mukaan. Millaista elämää haluat jakaa? Kaupungissa vai maalla? Lapsia? Lemmikkejä? Matkustelua? Seksiä (millaista, kuink paljon)? Muuta läheisyyttä? Kommunikaatiota?
Mikä on sun rakkauden kieli? Millainen on sun kiintymyssuhdetyyli? Mitkä on sulle elämän perusasioita, josta ei tingitä? Mihin pyrit elämässä?
Mistä löydät ihmisiä, joiden kanssa sovit yhteen? Sehän se iso kysymys oli, joten listaa ympäristöjä, joissa liikut tai joissa voi tavata. Kaverit ja työt, opinnot ja harrastukset.
Vierailija wrote:
entä jos ei koskaan löydä sitä 'omaa' ?
Sitten elää ja kuolee yksin. Tragedia yksilölle, mutta yhteiskunta ei huomaa mitään. Maailma jatkaa pyörimistään.
Voit vaikka hypätä junan alle tänään, eikä juuri kukaan huomaisi mitään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.
Miten niin nainen ottaa aina enemmän kuin antaa?
Mitä nainen muka antaa miehille parisuhteessa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.
Miesten mielestä naisten pitäisi olla kiitollisia erektiohäiriöisestä lusmusta. Kyllä jopa työssäkäyvä saattaa heittäytyä lusmuksi.
Se erektilhäiriön syy löytyy kun katsot peiliin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä nainen muka antaa miehille parisuhteessa?
Mitä mies muka antaa naiselle parisuhteessa?
Rohkeasti sinne treffisivustoille vaan! Ei sinua sieltä kotisohvalta kukaan tule treffeille pyytämään. Pitää olla itse aktiivinen.
Kalaa saa sillä tavalla, että laittaa paljon verkkoja vesille. Todennäköisyys rakkauden löytymiselle kasvaa huimasti kun alat aktiivisesti tekemään asian eteen jotakin.
Tämä on se suurin epäonnistumisen syy. Liika passiivisuus ei johda mihinkään. Hyvällä tuurilla voi tietysti törmätä sattumalta, mutta todellisuudella sillekin on häviävän pieni mahdollisuus. Parempi on olla itse aktiivinen. Vaikka omasta mielestä joku tietty "tinderi" olisi surkea paikka niin silti siellä mukana oleminen on 100 % hyödyllisempää kuin ulkopuolelle jääminen! Vaikka sieltä rakkauden löytämiselle olisi hyvin pieni mahdollisuus niin mikset haluaisi antaa edes sille mahdollisuutta? Eihän siinä mitään menetä jos ei löydy. Monta keinoa käyttöön niin varmasti joku jossain vaiheessa toimii. Se on ihan pelkkää matematiikkaa.
t. Vara-Amor
Vierailija wrote:
Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksin koska hyviä miehiä ei ole löytynyt.
Ilmainen selailu:
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=b87859a3a8247b9901e82d1…
https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Tekemistä:
https://www.amazon.com/TALKING-POINT-CARDS-Conversation-Acquaintances/d…
https://www.amazon.com/DateBox-Club-Couples-Romantic-Wedding/dp/B09MZW5…
Olen juuri tuollainen mies, mitä ap kuvaa hakevansa elämäänsä.
Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.
Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.
Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miesten mielestä naisten pitäisi olla kiitollisia erektiohäiriöisestä lusmusta. Kyllä jopa työssäkäyvä saattaa heittäytyä lusmuksi.
Se erektilhäiriön syy löytyy kun katsot peiliin.
Kuvitteleeko miehet naisten itkevän itsensä uneen kun eivät pääse passaamaan vetelää paskaa? Ei. Me just MIELELLÄÄN kuollaan yksin.
Facebookin sinkkuryhmät. Niissä pääsee juttelemaan ihmisille ja sitten laittaa kiinnostaville viestiä.
Käymällä enemmän ulkona erilaisissa tapahtumissa ja juttelemalla rohkeasti uusille ihmisille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tinder, valo sovellus, tanssi harrastus jne. eli samat keinot kuin miehilläkin. Vaikka toki voit koittaa lähestyä kiinnostavaa miestä esim kaupassakin.
Valossa on ihan samat irtoseksin etsijät kuin tinderissä, ja lisäksi muutama peräkammarin hiippari. Ei kiitos.
Ap
Mitä tarkoittaa peräkammarin hiippari? Jos kumminkin etsii seuraa? Oletko varma ettet itse ole peräkammarin hiippari?
Vierailija wrote:
Ja kyllä minulle vientiä on, olen ollut useammankin naisen kanssa parisuhteessa.
Mutta ne parisuhteet on loppuneet joka kerta siihen, että olen naisen mukaan juuri sitä mitä hän haki ja halusi, mutta olen tylsä.
Yrittäkää nyt naiset päättää mitä haluatte, kun sen sitten saatte sen, se ei riitäkään. Miksi?
Mä sain mitä halusin. Mulle se riittää. En halua erota.
Vierailija wrote:
entä jos ei koskaan löydä sitä 'omaa' ?
eli kohtaa jatkuvasti varattuja, koska hyvät on aina varattu
Vierailija wrote:
Masentava ketju jonka voi kiteyttää, ei mistään.
Kukaan ei enää uskalla tuoda kiinnostustaan esille koska on liian lihava, tavallinen, ei ole tarjota huippulomia eikä edes mökkiä, ei kallista autoa, ei jokailtaisia dinnereitä, ei jaksa nauraa kaiken aikaa ja tehdä elämästä helpooa.
Tällänen tavallinen arkinen ihminen ilman ripsiä ja kynsiä ei ole kiinnostava. Piste.
Kun tälläiset ihmiset löytävät toisensa, on ainekset hyvään suhteeseen. Minä ja mieheni ollaan tälläisiä ja 5v sitten löydettiin toisemme tinderistä. Nettideittailussa on ikävät puolensa, mutta hyvä puoli on se että sieltä voi löytää itsensä kaltaisia koti-ihmisiä jotka eivät pyöri baareissa ja viihteellä. Ollaan molemmat pienituloisia ja tavallisia, ehkä vähän hippejäkin, ripsiä ja kynsiä ei tosiaan löydy eikä hienoja vaatteita. Mutta rakkautta löytyy ja paljon!
Näin tosielämässä. Netin toksista kaikukammiota ei kannata pitää todellisuutena. Onnea kumppanin etsintään ap!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(
Jos ongelma on, ettei mielestään löydä kunnollista miestä, niin siihen jää kaksi vaihtoehtoa: Joko tehdä itsestä erilainen, jolloin erilaiset miehet kiinnostuvat itsestä. Tai sitten helpompi vaihtoehto on alkaa kelpuuttamaan niitä miehiä, jotka itsestä kiinnostuu.
Mutta jos ne eivät ole niitä kunnollisia?
Olen eri, eikä minulla o
En minä sanonut, että ala kelpuuttamaan huonompia. Ne voivat olla ihan hyviä miehiä, mutta syystä tai toisesta henkilö ei heitä kelpuuta. Monessa muussakin asiassa ihmisellä voi esim. vääristyä omat mielikuvansa. Anorektikko näyttää mielestään lihavalta, ylensyöjä syö mielestään ihan normaalisti. Alkoholisti on mielestään kohtuukäyttäjä jne.
Ei ole siltikään mikään pakko kelpuuttaa ketään, mutta on syytä tiedostaa, että kyse on omasta valinnasta.
Vierailija wrote:
Vaikea sanoa, kun ei tiedä, millä lailla sitten olet tylsä. Mutta olisko niin, että eivät tajunneet lisätä ominaisuuksien listaan paria, komea tärkeää asiaa, joiden merkityksen tajuaa vasta sitten kun niitä ei olekaan. Tai sitten teidän suhde ei vain ole toiminut joko romantiikan, seksin tai muun osalta. Olet ollut heille ns. paperilla hyvä. Tämähän se ongelma usein onkin - moni voi olla juuri sellainen, mitä toivotaan, mutta kipinä ja kemia puuttuvat. Parisuhde on niin monen osan summa, todella monen asian pitää osua kohdilleen, että juttu toimii.
Vierailija wrote:
Draamaa tulee turvattomista kiintymyssuhdemalleista: rajaton ahdistunut jahtaa välttelevää, koska välttelevä ei jahtaa ketään. Jäsentymätön vaatii draamaa, turvallisuus kauhistuttaa koska on tottunut, että sitä draamaa ennemmin tai myöhemmin tulee, tyyni on vain tyyntä myrskyn edellä ja kun luo itse myrskyn, ainakin pystyy hallitsemaan sitä.
Moni ahdistuneesti kiintyneen mielestä turvalliselta tuntuva on oikeasti välttelevä. Se tuntuu turvalliselta, koska ei luo draamaa, mutta ei jaa sitten tunteita muutenkaan.
Jos jatkuvasti oot naisten mielestä tylsä, niin meet aina kimppaan itseäsi "jännempien" elämyshakuisempien naisten kanssa. Et osaa katsoa, kuka olis sulle riittävän vakaa. Veikkaan, että oot just tota torjuvaa mallia, eli naisten pitää jahdata sua.
Sehän se suomessa estää pariutumista, että suuri osa ihmisistä on välttelevästi kiintyviä, jolloin tarttisivat sen toisen, joka aina osoittaa ensin vahvasti, että on kiinnostunut, ennen kuin he kiinnostuvat (jos sittenkään).
Vierailija wrote:
Tylsyys on pahinta naisille ja he välttelevät sitä kuin ruttoa. Miehen pitää olla naisen viihdyttäjä. Ryhtyköön siihen hommaan, kuka jaksaa.
Ja tietenkin jos mies antaa naiselle jotain, mitä nainen ei halua tai tarvitse, senkin arvo on nolla.
Kyllähän miehetkin haluaa noita juttuja, mutta ei naisen kanssa vaan kavereiden ja kaljan.