Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli ero. Lapset 1v10kk ja toinen vasta masussa rv 31.

Vierailija
28.12.2006 |

Pelottaa että tulee miehen kanssa hirveät taistelut huoltajuudesta. Meille tulee nyt välimatkaa 250km. Mies haluaisi että lapset ovat yhtä paljon kummallakin, esim. vuoroviikoin. Minusta aika hurja ajatus tuon välimatkan takia... ja eihän se sitten ainakaan onnistuis kun lapset koulussa. Mitä mieltä?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sukulaisten ja vanhojen tuttavien avustamina ja tukemina. Isukin kanssa kannattanee nyt hoitaa vaan asialliset hommat ja luoda lasten välille jotain suhdetta. Tuo viikko-viikkosysteemi on ihan ei-tästä-maailmasta.

Vierailija
42/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella miettinyt paljon että en halua viedä lapsilta isää, enkä isältä lapsia... Minulla itsellä vaan ei ole ketään siellä, joten ajatus on ihan mahdoton että jäisin itse asumaan ja masentumaan entiselle kotipaikkakunnalleni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat varmasti ilmaisen sellaisen. Tottakai muutat tukiringin lähelle, mies haistakoon pitkät, kun jättää raskaana olevan naisensa.

Vierailija
44/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu omaisuus kyllä jaetaan ihan sovinnolla, mut tuota asuntohommaa en ole sen tarkemmin edes tajunnut miettiä.. Ollaanhan sitä lainaa kuitenkin maksettu yhdessä jo 2 vuotta.

ap

Vierailija
45/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni arvostaa. Ovat puhuneet ja isä koettanut puhua " järkeä" ja sitä että tajuaako mitä menettää... Ei ollut hyötyä.

ap

Vierailija
46/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sit ole pelannut peliä minun selän takana jo aiemminkin. Tänään sanoi mies että on ollut muutaman viikon rakastunut toiseen naiseen. Minustakin on aika hurjaa...

ap

Vierailija
47/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on järkevä niin antaa sinun jäädä lasten kanssa sinne teidän kotiin ja voi muuttaa sen naisen kanssa jonnekkin muualle. HERÄÄ

kysymys minkälainen tämä nainen on?

Vierailija
48/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellytykset:

* erinomainen yhteistyökyky ja -halu vanhempien välillä

* kumpikin vanhempi todella haluaa vuoroasumista ja on valmis siihen sitoutumaan

* lapsi haluaa ja kykenee asumaan vuoroin vanhempiensa luona

* vanhemmat asuvat lähekkäin

* kummallakin vanhemmalla on säännölliset ja kohtuulliset tulot

Esteet:

* lapsen sopeutumattomuus

* riitaisat välit

* pitkä etäisyys kotien välillä

Että silleen.

Vierailija
49/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti ei. Ihan täyttä totta tämä on...=( Meillä tosiaan oli ongelmia ja itekin joskus vihan puuskissa puhuin erosta, mut kauheana pommina tuli tämä miehen päätös ja teko. Olisin halunnut kuitenkin tehdä kaikkeni että saatas pelastettua perhe...kun elämäntilannekin on tämmönen ja lapset ressukat niin pieniä.

ap

Vierailija
50/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuulostaa kyllä siltä että mies ajatellut asiaa jo pidemmän aikaa ja tämä toinen nainen vain syy erota.

onko lapset haluttuja myös isänsä puolelta?

Vierailija
51/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan edes käynyt...? Niin ja sit tietysti ehdotti että vaihtovälit vois olla pitemmätkin. Esim. kuukausi kerrallaan. Ei kai semmosta voi edes ehdottaa...

ap

Vierailija
52/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, suoraan sanoen. Kukaan aikuinen täysissä järjissä oleva ihminen ei jätä parhettään; pientä lasta ja raskaana olevaa vaimoaan kuukauden seurustelun jälkeen? Onko miehelläsi esimerkiksi mitään maniaan viittaavia oireita? Jotain outoa tässä nyt on. Voisiko hän tulla keskustelemaan kanssasi jonnekin perheneuvolaan, saisitte varmaan akuuttiajan?

Onko miehesi esim. käyttänyt paljon rahaa? Miksi hän aikoo lempata sinut ulos kodistanne? Ja lapset? kuulostaa melkein pakkohoitotapaukselta ;=/ no, ehkei sentään, mutta todella sairaalta!

Vierailija
53/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että se ei olis lopullista.

Ehkä se vielä huomaa jos on

tehnyt erehdyksen?

Vierailija
54/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurasin vuosia ystävni kamppailua tämän yrittäessä erota väkivaltaisesta miehestään. Sosiaalitanttojen mielestä mies oli hyvä isä ja lapsi oli viikon äidillä ja viikon isällä (lapsi oli tuolloin 2v.). Arvatkaa vaan miltä äidistä tuntui nuo viikot kun lapsi oli isänsä kanssa. Onneksi oikeudessa asia päättyi äidin hyväksi.

Ap:lle en osaa sanoa muuta kuin, että voimia! Toivottavasti saat tuke ja apua sukulaisilta ja ystäviltä!

Vierailija
55/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin että mentäis perheneuvolaan ja yrittäs saada pelastettua meidän parisuhde ja perhe. Mies ei halunnut. Sanoi että eletäänhän sinne helmikuulle kun toinen lapsi syntyy, niin elämä tasaantuu ja helpottuu... Aiemmin syksystä kysyi että menetkö minun kanssa naimisiin ensi kesänä. Itse vähän epäröin sillon, ja että ei varmaan ensi kesänä kun on pieni vauvakin... Mies kysyi että menethän kuitenkin joskus minun kanssa naimisiin. Esikoinen oli todella toivottu lapsi ja niin luulin että on tämä toinenkin. Kun mies kertoi tästä toisesta naisesta, niin samalla sanoi että toinen lapsi oli alunperinkin iso virhe!

ap

Vierailija
56/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole pienten lasten etu. Soita sille ilmaiselle lakineuvojalle ja kysy tosta asunnosta. Varmaan fiksumpaa vain myydä ja maksaa laina pois. Jos sitä on kaksi vuotta jo maksettu niin pitäisihän sunkin siitä jotain saada. Älä ainakaan muuta pois kokonaan ennen kuin asia on selvä. Menen vanhempiesi luokse mutta älä vie kaikkia tavaroita. Muuten voi mies muuttaa uuden vosunsa kanssa asuntoon ja sanoa et sinä lähdit ja sitten ei ukko tee mitään lainapaereille ja jättää lainat maksamatta ja kaikki kaatuu sun ja lasten päälle. Miehesi kuulostaa aivan kelvottomalta. Pyydä ja hae apua. Menen lastenvalvojan luokse ja kerro miehesi henkisestä väkivallasta. Takaan ettei kukaan määrää lapsia isälleen joka on noin pölvästi. Kiristää sinua. Todella ikävää mieheltäsi

Vierailija
57/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta varmaan.

Vierailija
58/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota siitä talosta selvää miten sen kanssa menettelet.

Mies on varmaan sen verta itsekkin pyörällä päästään että ei taida osata ajatella järkevästi lasten suhteen.

Koittakaa yrittää puhua. jos tuntuu että ei onnistu kahden kesken, niin varatkaa aika lastenvalvojalta.

Vierailija
59/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sinua.

Minä muutin lähemmäs sukulaisiani pienen lapsen kanssa ja pari kuukautta ennen laskettua aikaa.

Kaiken huippu oli että yhteisestä päätöksestä haluttiin toinen lapsi heti perään että tulisi pieni ikäero ja leikkikaveri. Raskaus oli alkuvaiheessa kun kärähti tästä vieraasta naisesta joka sekin oli lyhyt tuttavuus (omien sanojensa mukaan muutama viikko). Jopa aborttia tämä mies ehdotti tehtäväksi johon en luonnollisestikaan suostunut.

Ota osasi omaisuudesta ja pakkaa tavarat ja muuta. Pidä puolesi. Kukaan maailmassa ei voi pakottaa tuohon vuoroviikkosysteemiin sinua. Välimatka auttaa asiassa kummasti meillä välimatka isään on paljon pidempi.

Vierailija
60/68 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin haluttiin toinen lapsi pienellä ikäerolla. Ajateltiin että saa tulla heti kun on tullakseen... En olis ikinä uskonut että tässä lopulta oikeesti käy näin. Ja että vielä pettämään menee minua... Olen varmasti ollut välistä järkyttävä pirttihirmu näiden raskaushormonienin kanssa, mut silti...=(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä