onko sinulle läheisyys+seksi tärkeä asia parisuhteessa?
Aiheuttaako joku siinä ikäviä tunteita, riitoja kumppaniin kanssa?
Miltä tulevaisuus näyttää, ollaano pääsemässä "sopimukseen"?
Mitkä muut asiat parisuhteessa merkitsevät läheisyyden/seksin lisäksi sinulle enemmän? Eli onko muita ns. liimoja?
Kommentit (32)
Vierailija wrote:
( ehdoton*)..'makuuhuoneen puolella olen 110% subi ja saan kaiken seksuaalisen tyydytykseni toisen nautinnosta.'
noSelvä. *tai,ehkä ei..?!
Sitä läheisyyttä saankin myös monella tavalla - kainaloon kaivautuminen leffaa katsoessa (tai toinen vaan kaappaa siihen :D), pienet arkiset kosketukset ja hyväilyt päivän mittaan. Kauniit sanat, joista paistaa arvostus suhdettamme kohtaan.
*ehdottoman: outoo.. kuunnella. - Kun en itse, ainakaan: ( tämän Pienen elämäni..) aikana. Ikinä tavannut mitään 'tuonkaltaista', olentoa tai ihmistä?
TÄYSIN. ( Uskomatonta!! ) ..ainakin. Minusta??!
Vierailija wrote:
Nää lainaukset on ihan perseestä. Ei toimi ollenkaan. Mun kirjoitukset alkaa tuosta:
Kyllä totuus.......
Koetapa Pate saada viimeinkin se totuus kalloosi, että sinun vaimosi ei ole sama asia kuin naisten suuri enemmistö.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nää lainaukset on ihan perseestä. Ei toimi ollenkaan. Mun kirjoitukset alkaa tuosta:
Kyllä totuus.......
Koetapa Pate saada viimeinkin se totuus kalloosi, että sinun vaimosi ei ole sama asia kuin naisten suuri enemmistö.
Koita nyt saada kalloosi, ettei tänne kirjoittavat naiset edusta suurta enemmistöä naisista. Jos olisit vähänkään lukenut mitä enemmistö naisista haluaa parisuhteeltaan ja mitä toivoo, tai miten valittaa hyvän seksin puutteesta, tietäisit, että olen oikeassa. Jos sinä olet epäonnistunut naistesi kanssa ja he ovat menettäneet halunsa, ei edusta suurta enemmistöä. Tyytyväiset naiset ei yleensä avaudu ollenkaan.
Yleensä toimivassa parisuhteessa se on tärkeätä. Mikäs olisi sen ihanampaa, kun satunnaiset kosketukset, pusuttelut ja halit edes jonkun kerran päivässä, se olisi parasta esileikkiä illaksi makuuhuoneeseen.. toivottavasti jollakin toteutuu, meillä ei..
Vierailija kirjoitti:
Mitä.
'tunteita' + 'sopimuksia' + 'liimoja' = niin.. mistä ja kummasta oikein, niin kuin, täällä puhut? Ei ymmärrä.
Taitaa olla takana lyhyitä suhteita tai ei laisinkaan, et sovellu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä totuus.......
Mitä muutakaan yhden naisen kokemuksen perusteella voisikaan väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä totuus.......
Oletko olleenkaan miettinyt, että sille lienee syynsä miksei ole tarvinnut vaihtaa tai luopua naisesta tai miksei vaimo ole halunnut päästä minusta irti, vaan pitänyt itsellään ja pitänyt minusta hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä totuus.......
Oletko olleenkaan miettinyt, että sille lienee syynsä miksei ole tarvinnut vaihtaa tai luopua naisesta tai miksei vaimo ole halunnut päästä minusta irti, vaan pitänyt itsellään ja pitänyt minusta hyvää huolta.
Ei muuta millään tapaa sitä faktaa, että sun kokemukset rajoittuu yhteen naiseen ja yhteen pilluun. Joten olet täysin jäävi puhumaan pilluista monikkomuodossa.
Ollaanko asiasta samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä totuus.......
Ei muuta millään tapaa sitä faktaa, että sun kokemukset rajoittuu yhteen naiseen ja yhteen pilluun. Joten olet täysi
Et sinäkään enemmistöstä naisista tiedä mitään. Vain siitä osasta mitkä olet käynyt nopeasti läpi. Heillä taasen ei ole mitään tekemistä enemmistön kanssa. Mitä useampi sinulla ollut, sen vähemmän henkistä läsnäoloa ja läheisyyttä. Eli olet raapaissut vain naisten pintaa, etkä siten tiedä heistä juuri mitään. Enemmän saa naisista tietoa lukemalla heidän mielipiteitään eri tutkimuksista ja kyselyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä totuus.......
Ei muuta millään tapaa sitä faktaa, että sun kokemukset rajoittuu
Tääs niin tätä.
Mistä sä voit tietää mun suhteitteni ajallisen pituuden. No samalla rajattomalla ja äärettömällä faktapohjalla kun juttusi pilluista monikossa ovat. Mutta jatka toki trollaustasi ja lukijoiden viihdyttämistä. Sen sä kyllä osaat.
Minulle seksillä ei ole oikeastaan enää juuri merkitystä ja harrastanut sitä vain miehen iloksi. Läheisyys on kuitenkin ensisijaisen tärkeää ja arvostan sen tuomaa välittämisen tunnetta.
Läheisyys itselleni ehdoton, mutta makuuhuoneen puolella olen 110% subi ja saan kaiken seksuaalisen tyydytykseni toisen nautinnosta.
Sitä läheisyyttä saankin myös monella tavalla - kainaloon kaivautuminen leffaa katsoessa (tai toinen vaan kaappaa siihen :D), pienet arkiset kosketukset ja hyväilyt päivän mittaan. Kauniit sanat, joista paistaa arvostus suhdettamme kohtaan.