Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan halunnut tehdä töitä

Vierailija
26.10.2025 |

Nyky-yhteiskunta perustuu riistoon. Enkä aio olla riiston kohteena. Kapitalistin rahapussin pullistaminen ei ole sitä mitä haluan tehdä. Olen vapaaehtoisesti työtön ja elän tuilla. Jos tämä häiritsee niin mieti uudestaan. "don't hate the player, hate the game."

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta kodista olet kotoisin ?

Vierailija
2/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole halunnut tehdä mutta monesta firmasta olen palkkakuitteja saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta rahanahneudessani olen kuitenkin tehnyt jo yli 30 vuotta.

Vierailija
4/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ajattelee samoin etten halua tehdä töitä työsopimuksella. Olen tehnyt pimekitä täitä 5 vuotta ja tienaan ihan hyvin. Jos yrittää saada työsopimusta niin tulot tippuu tonnilla vähintään- Onneksi on ihmisiä jotka haluaa työntekijän joka ei hiisku mitä tekee. Olen tehnyt kaikenlaista kuten maataloustöitä, metsätöitä, raksatöitä. En halua makoilla kotona ainakaan joten otan työn kuin työn vastaan jos siitä tienaa hyvin ja viime vuosina sana on kiertänyt että minut saa töihin pimeesti.

Vierailija
5/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuet nolliin tuollaiselta elintaso loiselta.

vtun elätti.

Vierailija
6/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta pakko sen verran tehdä että saa ruokaa ja katon pään päälle. Ei työstä ole tarkoitus nauttia vaan sehän on vain arvokkaan vapaa-ajan vaihtaminen rahaan. 

Vierailija
7/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai juuri kukaan nauti palkkatyöstään.

Vierailija
8/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuet nolliin tuollaiselta elintaso loiselta.

vtun elätti.

Tiedätkö että elää voi ilman työtäkin? Kapitalisti ei tee työtä päivääkään koska se elää sijoittamallaan pääomalla jonka tuottaa joku toinen työllään. Mitä muuten sinuun tulee niin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että sinä olet hieman yksinkertainen.

Vierailija
9/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa olla Kelan orjana ja pompoteltavana, niin mikäs siinä. Köyhä ja kurja elämä sulla tiedossa. 

Vierailija
10/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ajattelee samoin etten halua tehdä töitä työsopimuksella. Olen tehnyt pimekitä täitä 5 vuotta ja tienaan ihan hyvin. Jos yrittää saada työsopimusta niin tulot tippuu tonnilla vähintään- Onneksi on ihmisiä jotka haluaa työntekijän joka ei hiisku mitä tekee. Olen tehnyt kaikenlaista kuten maataloustöitä, metsätöitä, raksatöitä. En halua makoilla kotona ainakaan joten otan työn kuin työn vastaan jos siitä tienaa hyvin ja viime vuosina sana on kiertänyt että minut saa töihin pimeesti.

Toivottavasti sulle käy työtapaturma ja vammaudet pysyvästi ja kukaan ei korvaa sulle mitään. Työnantajallesi tulee muhkeat sakot. 

Vierailija
11/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän työstäni ja niin pitää ystävänikin. Kannattaa kouluttautua ja tehdä sellaisia töitä, mistä itse pitää.

Vierailija
12/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat tehdä jotain. Kaikki eivät vain ole osanneet kanavoida sitä kiinnostuksen kohdettaan tekemiseksi, josta he saisivat myös palkkaa. Pitäisi siis miettiä, mistä tekemisestä tykkää ja sitten hakea tai luoda itse sellainen työ.

Vierailija
13/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jokainen toimii niin kuin haluaa. Mutta työ luo myös tekemistä ja ihmissuhteita. Ei kukaan mene joka päivä iloisena työpaikalle, ei varmasti. Mutta ainakin itse tulisin hulluksi jos kökkisin kotona, eikä olisi mitään tekemistä.

Vierailija
14/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ja siksi en olekaan tehnyt ikinä töitä.

Vierailija
15/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista riistoa on sekin, kun elät toisten/ työssäkäyvien kustannuksella.

Vierailija
16/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ja siksi en olekaan tehnyt ikinä töitä.

Onneksi tukia leikataan ensi vuonna lisää. Työttömien elämästä pitää tehdä sietämätöntä.

Vierailija
17/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän työstäni ja niin pitää ystävänikin. Kannattaa kouluttautua ja tehdä sellaisia töitä, mistä itse pitää.

Ei kaikki pääse unelmatöihinsä. Joskus pitää vain aikuistua ja keskittyä hankkimaan oma elanto. 

Vierailija
18/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokainen toimii niin kuin haluaa. Mutta työ luo myös tekemistä ja ihmissuhteita. Ei kukaan mene joka päivä iloisena työpaikalle, ei varmasti. Mutta ainakin itse tulisin hulluksi jos kökkisin kotona, eikä olisi mitään tekemistä.

Itse en pysty kuvittelemaankaan kamalampaa kohtaloa kuin joutua yrittäjäksi tai töihin.

Vierailija
19/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten varmaan halua syödäkään. 

Vierailija
20/20 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten varmaan halua syödäkään. 

Ei siihen mitään työtä vaadita. Se on kaikille sisäänrakennettu automaatio, jota ei tarvi opetella ja työstää.