Siis onko yleistäkin, että parisuhteen tärkein asia on seksi?
Nyt en tarkoita kiimaisia teinejä, vaan ihan aikusia - lähinnä heitä, joiden lisääntymisikä on jo ohi. Tämä fyysinen, hedonistinen nautinto ilman mitään päämäärää enää vanhemmalla iällä on todellakin prioriteetti?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kohta yksiöt täynnä itsensä jalattomiksi juoneita luonnevikaisia miehiä.
Ma tut tuo lisää kansaa! Pojat 40 v pelaa pleikkaa!
Seksi on vain lastentekoa varten.
Mitä eroa sillä on, jos 150 kg puhisee kerran kuussa 10 sekkaa punkeron päällä, verrattuna oikeasti toimivaan suhteeseen?
Jälkimmäinen parempi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Palstamamman näkemys "hyvästä suhteesta": ihrainen ukko painaa pari kertaa kuussa humalassa ----> meillä on toimiva suhde!
Kai tuo nyt on selvä, ettei selvin päin kukaan jaksa naistaan painaa vuosikymmeniä. Siitä voi sitten keskustella tai jos ei osaa, niin sitten loukkaantua.
En minä tiedä, onko yleistäkin, mutta omalla kohdallani se on jokseenkin ainoa syy olla parisuhteessa. En tule ikinä enää muuttamaan kenenkään kanssa saman katon alle, huolehdin asioistani, kumppani huolehtikoon omistaan. Ainoa asia mihin tarvitsen parisuhdetta on seksi ja itsetyydytys ei minulle riitä.
Nämä "seksi on tärkeää" -naiset ovat yleensä maalaisjuntteja, joita ukko käy kerran kuussa höyläämässä, tai 50 v kaupunkilehmiä, jotka vaihtavat ukon parin kuukauden välein.
Aina saa nauraa.
Naiset ovat nykyään usein niin luotaantyöntäviä, että kuka heitä jaksaa höylätä usein, kun on kerran saanut? Toki nämä susannapenttilät eri asia, mutta se ei olekaan parisuhdetta.
Suomi antaa oman panoksensa ilmastolle, pulskat naiset ja miehet vain ovat netissä!
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman näkemys "hyvästä suhteesta": ihrainen ukko painaa pari kertaa kuussa humalassa ----> meillä on toimiva suhde!
Tämä näkemys on tosi. 10 sekkii jossa nainen jää ilman kaikkea ja parisuhde voi loistavasti. Lasketaan kuinka monta vuotta tulikaan taas täyteen. Tätä palstaa lukeneena en siis ollut ainoa. Vaan kun eron otin näin hyvästä miehestä, minustakin tuli pahis nirpoanokka munahaukka välittömästi, olinhan eronnut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä näkemys on tosi. 10 sekkii jossa nainen jää ilman kaikkea ja parisuhde voi loistavasti. Lasketaan kuinka monta vuotta tulikaan taas täyteen. Tätä palstaa lukeneena en siis ollut ainoa. Vaan kun eron otin näin hyvästä miehestä, minustakin tuli pahis nirpoanokka munahaukka välittömästi, olinhan eronnut nainen.
Jep, anna painaa vaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on viesti, joka kannattaa lukea!
Mulle seksi ei ole suhteen tärkein asia, vaan palkinto hyvästä suhteesta. Vähän kuin kerma kakun päälle. Aika ankea elämä odottaa, jos hedonismin ehdoilla elää. Pettymykset ovat lähes varmoja.
Mutta jos kännissä kerran kuussa harrastaa, niin silloinhan "meillä on seksiä"?
Ja taas saa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä, onko yleistäkin, mutta omalla kohdallani se on jokseenkin ainoa syy olla parisuhteessa. En tule ikinä enää muuttamaan kenenkään kanssa saman katon alle, huolehdin asioistani, kumppani huolehtikoon omistaan. Ainoa asia mihin tarvitsen parisuhdetta on seksi ja itsetyydytys ei minulle riitä.
Miksi et vain käy huorissa? Inhottavaa kuvitella olevansa parisuhteessa ja toiselle onkin vain väline
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mikä sitten?
Sitoutuminen, kiintymys, rakkaus?
Nuo kaksi ensimmäistä tiedän mutta voisitko määritellä sanan "rakkaus" parisuhteessa.
Paras kuulemani määritelmä rakkaudelle on se lukuisissa häissäkin luettu 1. Korinttilaiskirjeen 13. luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se tuntuu olevan tärkeää. Onhan niitä tarinoita, että avioliitto päättyy esim. naisen vakavaan sairastuniseen. Nainen kyllä hoivaa hautaan saakka. Ehkä ei pitäisi.
Kyllä minä veikkaan, että parisuhteessa naisilla tämä on tärkeämpää.
Jostain muistan lukeneeni, että naisille on tärkeämpää fyysinen läheisyys ja kosketus parisuhteessa. Siksi miesten pitäisi kiinnittää siihen enemmän huomiota. Jokainen on toki yksilö ja keskustelemalla nämäkin asiat parhaiten selviää.
Kyllä minä veikkaan, että parisuhteessa naisilla tämä on tärkeämpää.