Siis onko yleistäkin, että parisuhteen tärkein asia on seksi?
Nyt en tarkoita kiimaisia teinejä, vaan ihan aikusia - lähinnä heitä, joiden lisääntymisikä on jo ohi. Tämä fyysinen, hedonistinen nautinto ilman mitään päämäärää enää vanhemmalla iällä on todellakin prioriteetti?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lähinnä vain seksiä, niin eihän sitä varten tarvitse seurustella vaan voidaan tapailla pelkästään seksin merkeissä. Olisi aika raskasta esimerkiksi asua yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta muuten kuin seksuaalisesti.
Harmi vaan, kun tällasia naisia ei oikeastaan ole olemassa. Tähän mennessä kaikki halunneet sen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni se ei ole tärkein mutta tärkeä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä ennen kuin mieheni lakkasi haluamasta. Se sun rakastama ja haluama ihminen torjuu sut, se vaan viiltää syvältä. En kelpaakaan enää. Kelpaisinko jos olisin toisenlainen, parempi jotenkin.
Mulla ei ole koskaan ollut seksiin liittyviä fantasioita. Fantasiani ovat aina liittyneet rakkauteen. Silti. Riittääkö rakkaus? Sitä meillä kyllä on.
Itseasiassa rakkaus on indikaatio toimivasta suhteesta. Ennemmin kannattaa miettiiä, että riittääkö mielenkiintoa parisuhteeseen. Se kun lopahtaa, niin loppuu rakkauskin automaattisesti.
Miksi olisin parisuhteessa ilman seksiä. Kaiken saa kavereilta.
Joo ei mitään järkee suhteessa jos ei oo seksiä
Eiköhän niitä suhteita ole erilaisia. Varmaan jotkut aseksuaalit voivat ihan hyvin suhteissaan ilmankin seksiä, mutta jollekin toiselle se on tärkeä asia. Tämä on kyllä ihme palsta, kun kaikkea itsestä erilaista pitää aina kamalasti kummastella ja hämmästellä, että ei voi olla totta, että joku ei osta autoa, vaikka minä ostin, että joku syö vesimelonia suolalla ja että joku voi olla seksittömässä suhteessa. Mitääh, eivätkö kaikki olekaan kuin minä? :-D Miksi eivät ole?
Vielä jos saisi perärööriä välillä naiselta olisi hyvä🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pidellä kädestä vaan. Jos seksi loppuu, niin loppuu myös suhde sitten.
Onko avioerojen taustalla se että avioliitto onkin seksiliitto ?
Ei ole. Kiintymys ja luottamus on mielestäni tärkeämpää. Hyvä esimerkki: mulla on yksi sinkkukaveri (nainen), jolle seksi on tärkein asia elämässä. Muutapa hänellä ei sitten ole antaakaan parisuhteeseen. On ollut sinkkuna 25 vuotta, miksiköhän??? Ei siis omasta halustaan, vaan kyllä miehetkin kaipaa parisuhteeseen muutakin kuin pelkkää seksiä. Ollaan viisikymppisiä.
En minä ainakaan saa kavereilta fyysistä läheisyyttä, täyttä luottamusta, lupausta siitä että nämä ovat vierelläni kaikissa elämän hankalissa vaiheissa. Ei kavereiden kanssa rakenneta yhteistä elämää.
Sellaisia suhteita ei kutsuta parisuhteiksi, vaan seksisuhteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni se ei ole tärkein mutta tärkeä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä ennen kuin mieheni lakkasi haluamasta. Se sun rakastama ja haluama ihminen torjuu sut, se vaan viiltää syvältä. En kelpaakaan enää. Kelpaisinko jos olisin toisenlainen, parempi jotenkin.
Mulla ei ole koskaan ollut seksiin liittyviä fantasioita. Fantasiani ovat aina liittyneet rakkauteen. Silti. Riittääkö rakkaus? Sitä meillä kyllä on.
Itseasiassa rakkaus on indikaatio toimivasta suhteesta. Ennemmin kannattaa miettiiä, että riittääkö mielenkiintoa parisuhteeseen. Se kun lopahtaa, niin loppuu rakkauskin automaattisesti.
Mitä se mielenkiinto parisuhteeseen sitten on? Itse ajattelisin, että se tarkoittaa juuri sitä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin parisuhteessa ilman seksiä. Kaiken saa kavereilta.
Et kai sentään romanttista rakkautta saa kavereilta?
On se miehille. Ihmisten kannattaisi alkaa kannustamaan miehiä seurustelemaan enenevissä määrin toistensa kanssa ja pysyttelemään erossa naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mielenkiinto parisuhteeseen sitten on? Itse ajattelisin, että se tarkoittaa juuri sitä rakkautta.
Ajatteletko, että se rakkaus tippuu jostain taivaasta vai? Eikä ole systemaattisen sijoittamisen ja vaivannäön seuraus? Sataako ruokakin suuhusi taivaasta?
Ei kannata ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, joka ajattelee rakkauden luovan suhteen. Suhde luodaan ja sen automaattinen seuraus on rakkaus - jos ei tätä tee, on suhteessa loisen asemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin tarkoitus on vain lisääntyminen.
Ei ole. Miksi sitten ihmiset voi saada orgasmeja?
No sen lisääntymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos saisi perärööriä välillä naiselta olisi hyvä🤗
Tuo on homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan seksi tärkeä asia. Itse olen cardoseksuaali. Jossain muodossa seksiä on hyvä olla.
Googletin tuon sanan. Ei tuloksia.
Ei ole ainoa tai välttämättä tärkein asia, mutta kyllähän romanttinen suhde perustuu pitkälti seksuaalisuuteen. Suhteessa on jokin pahasti vialla, jos seksuaalisuus puuttuu, tai siis näin ainakin monelle ihmiselle. Jos ihminen on aseksuaali, pariutukoon toisen aseksuaalin kanssa, mutta ei toista saa laittaa kärsimään, jos ei seksi kiinnosta. On ymmärrettävää, että iän myötä hormonaaliset muutokset saattavat johtaa vähempään seksiin, mutta etenkin nuorehkojen ihmisten kohdalla asiat ovat huonosti, jos seksiä ei ole. Viittaa siihen, ettei enää pidä toista viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
No mikä sitten?
Sitoutuminen, kiintymys, rakkaus?
Mä en kykene sekstaamaan jos nuo puuttuu.
Ja seksin päämäärähän on kummankin nautinto. Lapsen alullepano on erittäin toissijaista siinä.
Nasupojille tiedoksi: ehkäisy on keksitty, jotta voidaan nauttia seksistä ilman tautien ja ei-toivotun raskauden pelkoa. Opetelkaa käyttämään kondomia.
Ei ole. Miksi sitten ihmiset voi saada orgasmeja?