Siis onko yleistäkin, että parisuhteen tärkein asia on seksi?
Nyt en tarkoita kiimaisia teinejä, vaan ihan aikusia - lähinnä heitä, joiden lisääntymisikä on jo ohi. Tämä fyysinen, hedonistinen nautinto ilman mitään päämäärää enää vanhemmalla iällä on todellakin prioriteetti?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin parisuhteessa ilman seksiä. Kaiken saa kavereilta.
Paitsi seksiä. Koeta tajuta, että naisen pitäminen halukkaana edellyttää sinulta vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin tarkoitus on vain lisääntyminen.
Ei ole. Miksi sitten ihmiset voi saada orgasmeja?
No sen lisääntymisen takia.
No eihän se vaikuta mitenkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se tuntuu olevan tärkeää. Onhan niitä tarinoita, että avioliitto päättyy esim. naisen vakavaan sairastuniseen. Nainen kyllä hoivaa hautaan saakka. Ehkä ei pitäisi.
Ei pidä. Lopetin suhteen kun oli pelko joutua miehen omaishoitajaksi. En vttu siihen ala.
Meillä on kohta yksiöt täynnä itsensä jalattomiksi juoneita luonnevikaisia miehiä.
"Ajatteletko että se rakkaus tippuu jostain taivaasta vai? Eikä ole systemaattisen sijoittamisen ja vaivannäön seuraus?"
Ei minun ole tarvinnut rakkauden eteen nähdä vaivaa. Se on tullut itsestään, kun olen kohdannut oikean henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pidellä kädestä vaan. Jos seksi loppuu, niin loppuu myös suhde sitten.
Se on just näin. Parisuhde on kokonaisuus jossa ainakin minulle erittäin tärkeää on seksi. Jos ei ole parisuhdetta niin seksiä on hyvä saada silloinkin ja saahan sitä.
Oikeastaan ihan turha tehdä näitä galluppeja henkilökohtaisista asioista. Kukin pari tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin tarkoitus on vain lisääntyminen.
Ei ole. Miksi sitten ihmiset voi saada orgasmeja?
No sen lisääntymisen takia.
No eihän se vaikuta mitenkään asiaan.
Eihän kukaan harrastaisi seksiä, jos siitä ei saisi mitään nautintoa.
Parisuhde ilman seksiä on vain kaverisuhde. Toki moni voi haluta elää vain kaverisuhteessa, mutta itse tunnet, että rakkauteen liittyy myös seksi. Jos rakkaus on kadonnut niin eipä sitä seksiäkään tee mieli.
Miksihän ihmeessä seksilelut ja ehkäisyvälineet on keksitty?
Osaatko nasuincel yhtään kuvitella.
Tuo lisääntymispakkomielle on teidän oma selityksenne ja puolustuksenne seksuaalisille haluillenne, joita syvästi häpeätte hihheliuskonnollisuutenne takia.
Mahtaa nyppiä kun muut nai ihan silkasta naimisen ilosta.
Pitäisikö miehestä siis erota, jos hän saa aivoinfarktin eikä pysty seksiin normaalia tahtia?
Entä jos on syöpä tai vaimolta poistetaan kohtu? Jos ei seksiä tuu kerran viikkoon, niin ero?
Tienaan hyvin, mulla on kaunis koti ja vapaa-ajan asunto, paljon hyviä ystäviä. En tarvitse taloudellista turvaa, en korjausmiestä, en kokkiakaan. Mulle seksi on yksi tärkeistä kriteereistä suhteessa. Jos seksi ei toimi, tuskin suhde on muutenkaan hyvä. Olen tullut jätetyksi usean vuoden suhteesta, koska en ollut tyytyväinen seksiin (mies ei ollut kiinnostunut orgasmistani - eikä ollut siis palautteeni jälkeen valmis tekemään mitään, vaan jätti minut), joten olen jatkossa tästä erityisen tarkka, että mies on kiinnostunut tyydyttämään minut - koska minulle on aina ollut itsestään selvää, että haluan tyydyttää kumppanini. Enkä ole mikään mahdoton tyydytettävä, saan nykyisen rakastajani kanssa useita orgasmeja samalla kerralla. Olen vähän yli 40 v nainen. Eikä entinen suhteeni, jossa seksi ei toiminut, ollut muutenkaan hyvä. Seksi nyt vain on tärkeä suhteen indikaattori.
Ainoastaan aseksuaalien suhteissa seksillä ei ole merkitystä.
Kaikkien muiden kohdalla seksittömyys johtaa eroon/pettämiseen pomminvarmasti alkuvaiheissa ja pidemmissä suhteissa homma voi pysyä kasassa vain alistumisen/pelon siitä että ei saa ketään muuta/libidon heikkenemisen ym syiden vuoksi.
Lapsilla on ja aikuisikäisillä lapsilla.
Tyhmät viisikymppiset stadilehmät vauhdissa, silikoineen!
Seksi ei ole ykkössijalla, mutta se on yksi kriittisistä tarpeista jotka pitää parisuhteessa tulla täytetyksi, jotta koen koko parisuhteen ylipäänsä mielekkääksi. Jos on tarjolla vain syvällisiä keskusteluja ja yhdessä puuhastelua ilman seksiä, niin voidaan ihan hyvin jatkaa pelkkinä ystävinä. Minulle seksi on tärkeä osa rakkautta enkä koe tulevani aidosti rakastetuksi suhteessa jossa ei ole seksiä.
Minun on vaikea ymmärtää romanttista rakkautta ilman seksuaalista halua. Itse en ole koskaan tuntenut sellaista. Vielä vaikeampi konsepti minulle on käsittää sellainen rakkaus, johon kuuluu mustasukkaisuus ja omistamishalu ilman seksuaalista halua. "Mä en halua koskea sua mutta ei saa kukaan muukaan." Se asenne on jotain, joka ei vastaa minun käsitystäni rakkaudesta.
Lehmiä harmittaa, ku netistä löytyy parempaa! 20-v 100 kg lehmä ei ehkä kiinnosta, ei edes 50 v 50 g idio otti nettiriippuvainen!
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan saa kavereilta fyysistä läheisyyttä, täyttä luottamusta, lupausta siitä että nämä ovat vierelläni kaikissa elämän hankalissa vaiheissa. Ei kavereiden kanssa rakenneta yhteistä elämää.
Olen pahoillani ettei sinulla ole sydänystäviä, mutta ei se tarkoita etteikö muilla olisi.
Mitähän joku palstapunkero on kertomaan, mikä on kenenkin suhde seksiin. Ehkä miestä ei vaan kiinnosta 100-kiloinen valas?
Miksi maalaispulleroa palstaläskiä, joka valehtelee saavansa seksiä, kiinnostaa näin paljon muiden touhut. V: ei ole omaa elämää
Miehillä se tuntuu olevan tärkeää. Onhan niitä tarinoita, että avioliitto päättyy esim. naisen vakavaan sairastuniseen. Nainen kyllä hoivaa hautaan saakka. Ehkä ei pitäisi.