Marjut pöyristyi tästä näystä Gigantin verkkokaupassa: Olin oikeasti pahalla päällä
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Marjut ei tajunnut että on muitakin kodinkone kauppoja kun Gigantti?
Ei näköjään. Itse en ole koskaan ostanut Gigantista mitään, enkä osta!
En nyt ihan tajunnut mikä tuossa oli niin pöyristyttävää. Ilmeisesti ihminen voi loukkaantua siitä, että jossain tuotteessa (jota ei ole pakko ostaa) on pitempi toimitusaika mitä hän ajatteli.
"Verkkokauppa ilmoitti, että kone on mahdollista toimittaa tammikuussa, eli kolmen kuukauden päästä. Valitsipa toimituksen myymälään tai kotiin, tilanne oli sama.
- Verkkokaupan idea on, että voin tilata minkä tahansa pesukoneen tai muun tuotteen minne tahansa. Olin oikeasti pahalla päällä, Juvonen kertoo tuntemuksistaan."
No onhan tuo todellakin surkeaa palvelua Gigantilta. Kyllä minäkin pöyristyisin, jos samoin kävisi itselleni.
Ja tästä piti avautua lehdistölle?
Jos välttämättä haluaa tehdä tilauksen paikkaan, johon verkkokauppa ei toimita, niin on hyvä ja järjestää sen kuljetuksen itse. Mekin olemme joutuneet maksamaan jääkaapin kuljetuksesta joku 250€ kun sattumoisin Gigantti ei toimita saaristoon. Mutta tuliko mieleen valittaa tästä lehdistölle? Ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tajusihan, kun kertoi hakevansa koneen Powerista, jos Gigantista ei sitä saa, vaikka varastosaldon mukaan sitä olisi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusihan, kun kertoi hakevansa koneen Powerista, jos Gigantista ei sitä saa, vaikka varastosaldon mukaan sitä olisi saatavilla.
Miksi tästä piti sitten mennä inisemään johonkin lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä piti avautua lehdistölle?
Jos välttämättä haluaa tehdä tilauksen paikkaan, johon verkkokauppa ei toimita, niin on hyvä ja järjestää sen kuljetuksen itse. Mekin olemme joutuneet maksamaan jääkaapin kuljetuksesta joku 250€ kun sattumoisin Gigantti ei toimita saaristoon. Mutta tuliko mieleen valittaa tästä lehdistölle? Ei tullut.
Saaristo on vähän eri asia kuin Keski-Suomi, jossa on myös Gigantin myymälöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä piti sitten mennä inisemään johonkin lehteen?
Ei minua ainakaan haittaa, että ihmiset kertovat lehdistölle liikkeitten huonosta palvelusta.
Gigantti on ollut huonoin verkkokauppa ikinä.
Tilasin sieltä erään tietokonepelin erikoisversion. Tilaus lähti, rahat meni, jne. Kaikki oli Gigantin mukaan oikein, eli mitään viestiä Gigantista ei tullut. Tuote oli maksettu jne.
Erikoisversio oli sellainen että sen sai vain ennakkotilauksena, eikä sitä enää myyty sen julkaisupäivän jälkeen missään maailmassa ja tuote oli rajattu niin että niitä myytiin vain yks per asiakas.
Pelin olisi pitänyt tulla julkaisupäivänä, kuten nettisivuilla oli luvattu. Mitään ei kuulunut edes seuraavana päivänä, ja soitto Giganttiin paljasti että kyseistä peliä ei muka saa Suomessa, vaan sitä on toimitettu ainoastaan Ruotsiin!
Mutta suomalaisille Gigantti sitä verkkokaupassaan vielä pari viikkoa aiemmin myi ja ellei tuosta oltaisi soitettu Giganttiin, rahat olisi jäänyt saamatta takaisin! Tuo oli toinen tuote jota Gigantista oltiin yritetty ostaa. En enää muista että mikä oli se ensimmäinen tuote jota sieltä yritettiin ostaa, mutta sillekin kävi samalla tavalla, eli että nettisivuilta sen sai ostaa, mutta kun tuotteen piti tulla, sitä ei toimitettu ja rahat joutui pyytämään takaisin asiakaspalvelun kautta!
Kolmas hankinta oli lämpöpeitto, kun ajateltiin että nuo oli varmaan jotain lapsuksia ja että esimerkiksi tuon erikoisversion kanssa oli varmaan käynyt niin että rajoitettua määrää ei riittänyt minulle asti. Mutta, jälleen kerran, kaikki meni verkkokaupassa oikein, eli mitään varoitusta tms. ei tullut. Kun tuotteen olisi pitänyt alkaa tulemaan kotiovelle, ei mitään kuulunut. Odoteltiin vielä pari kolme viikkoa että josko se tilaus toimitettaisiin, mutta mitään ei kuulunut. Soitto paljasti että heidän mukaansa varastossa ei ole ollutkaan sellaista tuotetta ja että sitä ei ollut voinut ostaa Gigantista! Tuo oli kolmas tuote jonka kanssa Gigantti oli munannut ja tuon tuotteen jälkeen sieltä ei olla ostettu mitään, eikä osteta.
Meillä on vieressä Gigantin kivijalkakauppa ja sielläkin oli useimmiten eioota myytävänä. Sieltä on ostettu jotain pienempää kulutustavaraa, koska sieltä ei voi ostaa mitään kallimpaa tuotetta koska kuulemma kauppa käy netissä paremmin niin ei kannata kivijalkakauppojen hyllyille tilata mitään.
Miten tuosta gigantista tuntuu kaikilla olevan huonoja kokemuksia ja itellä taasen ei oo ku hyvää sanottavaa?
Oon tilannu sieltä pyykkikoneen, astianpesukoneen, imurin, kahvikoneen ja ties mitä muuta.
Toimitus ollu nopeaa ja muutenki kaikki menny aina hyvin. Yhteydenottoihin on aina vastattu nopeasti.
Palautuksetki sujuneet ongelmitta.
Akuutti tiskikonetarve, ettei peräti päivystysasia. Siinä taas tyyppiesimerkki henkilöstä, joka on kohdannut tähänastisen elämänsä suurimman ja ylitsepääsemättömimmän haasteen sitten pikkuvarpaan kynnen kärjen katkeamisen. Haluan auttaa avutonta Marjuttia kertomalla, että lähikaupasta saa halvalla tiskiharjan ja tiskiainetta. Tosin jonkun pitäisi tietenkin tiskata ne Marjutin astiat, kukahan siinä mahtaisi auttaisi Marjutia.
Tajusiko Marjut tilaavansa tarjoustuotetta, mitä ei ole tehty, vaan valmistus aloitetaan, kun on valmistettava määrä selvillä tarjouskampanjan loputtua.
Tuossa sanotaan, ettei tuotetta saa myöskään hakemalla myymälästä. Näin on, koska ne valmistetaan vasta myöhemmin.
Puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
T. kika-antti