Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevosharrastajien ilkeä ilmapiiri, mistä johtuu?

Vierailija
11.10.2023 |

Mistä johtuu että hevosharrastajien piireissä on niin paljon ilkeitä ihmisiä? Tätä olen kuullut monesta suunnasta ja itselläkin huonoja kokemuksia sekä ratsastus että ravipuolelta useiden vuosien ajan, nykyään olen jo lopettanut hevosharrastuksen.

Tosi paljon vähätellään, haukutaan päin naamaa, haukutaan selän takana, ei hyväksytä uusia harrastajia. Kateus jyllää. Vaatetusta myöten katsotaan. Jopa 10v pikkutytöt talleilla pätevät kaikkitietävinä "useiden vuosien kokemuksellaan" ja selkeästi kiusaavat muita lapsia. Olen tämänkin joskus nähnyt.

Ihan sama onko ravi vai ratsastus porukkaa, meno on ihan sama molemmissa.

Olisi kiva aloittaa taas ratsastus, jos löytyisi oikeasti joku kiva talli missä ei olisi tälläinen meno. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla missään tekemisissä hevos- ja/tai koiraihmisten kanssa. Myös kissaihmiset pimeitä, jos nostavat kattinsa jalustalle. 

Vierailija
62/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielistä tai ei niin hevoselle ei saa aiheuttaa turhaa kipua ja kärsimystä. Koska hevosen saa tottelemaan myös ilman raippaa, kannuksia ja kuolaimia ja nämä aiheuttaa kipua ja vahinkoa niin ne on myös lainvastaisia. Ainoa oikea tapa kouluttaa hevosta on positiivinen vahvistaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin kaikissa naisvaltaisisa työpaikoissa, harrastekerhoissa yms. Kyräilyä, selän takan haukkumista, veetulua ja niiden harvojen ryhmässä/työpaikassa olevien miesten suosion hakemista. Ja mustasukkaisuutta.

Vierailija
64/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se kaikkia hevosharrastajia jollakin lailla kaivelee että harrastuksensa on eläinrääkkäystä.  Niitä tuntoja sitten puretaan mihin sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi