Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ettei naiset ota vastutta omista tunteistaan?

Vierailija
11.10.2023 |

Jokainen vuoristoradan pomppu ja tunnekoukero on aina muiden hoidettavana ja kaikkien muiden vastuulla. Miksi?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tunneradan vuoksi meillä on vankilat täynnä.

Vierailija
2/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään muuta tee asialle kuin päivittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

Vierailija
4/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jäit sitten pettämisestä kiinni ja syyllistät naistasi siitä että hän on palasina. 

Vierailija
5/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niinpä. Joku polliiisi lausui telkkarissa että miesten tunne-elämä pyörittää Suomen poliisi, oikeus- ja vankilalaitosta.

Vierailija
6/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne tappaa, ra*skaa, ja muutenkin pahoinpitelee muita ihmisiä, suurimmaksi osaksi ihan syyttä. 

Vierailija
7/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn aloitus oli niin ympäripyöreä pikku oksennus että vaikea kommentoida kun ei tiedä mitä hän tarkoittaa. Pari esimerkkiä auttaisi huomattavasti.

Vai kuvitteleeko että me muut voidaan lukea apn ajatuksista tarkoittaako hän sitä että nainen itkee vaikka kuukautiskivuissa tai nainen huutaa vihaisena jos selviää että mies on pettänyt vai sitä että nainen huomauttaa taas kerran että apn pitää laittaa maitopurkki takaisin jääkaappiin kun lopettaa syönnin kun maitopurkki on taas kerran ollut apn jäljiltä koko päivän lämpimässä pöydällä happanemassa.

Vierailija
8/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt itse. Tämänkin langan vastaukset vaan todistaa aloituksen pointin:

1. Syytä miehiä jostain pahemmasta

2. Vaihda puheenaihe minun virheisiin

3. ???

4. Ad hominem

5. Syytä miehiä rikollisuudesta

Miten toi on niin mahdotonta teille?

Luuletteko että koko maailma on jotenkin teille teidän tunne-elämän selvittelyt velkaa?

Ihme touhua.

Vierailija
9/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset ottavat usein liikaa vastuuta muidenkin tunteista eikä pelkästään omista. Naiset koettavat miellyttää miehiään sängyssä ja tehdä miehille mieleistä ruoka jne jne ja omat mieltymykset ja tunteet jää vähemmälle huomiolle kuin kuuluisi.

Vierailija
10/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ota vastuuta omista mokauksistaan. Menee aina, siis aina, miehen syyksi.

Vierailija
11/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on taas näitä miehiä joiden mielestä viha ja raivo eivät ole tunteita

Vierailija
12/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakeutuu lääkäriin ja terapiaan. Miehet patoaa. Miesten mielestä terapiavastaisuus voimaannuttaa.

Vierailija
13/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olet skitsofrenikko joka hokee tuota olkiukkoa joka avauksessa. 

Vierailija
14/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

3. ???

4. Ad hominem

Luuletteko että koko maailma on jotenkin teille teidän tunne-elämän selvittelyt velkaa?

Ihme touhua.

No kerro nyt niitä oikean elämän esimerkkejä niin voidaan keskustella niistä. Kun et kertonut niistä aloituksessa niin sitten täytyy puhua yleisistä asioista kuten miesten tunteiden käsittelystä jne.

Vierailija
15/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

3. ???

4. Ad hominem

Ihme touhua.

Ainut oikea vastaus on siis se, joka on kanssasi samaa mieltä? 

Vierailija
16/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset eivät ota vastuuta omista mokauksistaan. Menee aina, siis aina, miehen syyksi.

Melko huvittava väite tällä foorumilla jossa mies on aina, siis aina, naisten uhri. 

Vierailija
17/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska

- traumoista itkeminen on trendi naisten keskuudessa

- terapiassa ravaaminen on trendi ja kehuskelun aihe naisten ja wokejen keskuudessa

- koska virtsatulehdus altistaa mielenterveysongelmille

- koska kissat levittävät toksoplasmoosia joka vie yksinäisiltä tädeiltä järjen 

Vierailija
18/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ns. syyttää minua jostain, niin kyllä asia käydään sitten pitkän kaavan mukaan läpi ja minä pyydän anteeksi. Jos minä taasen ns. syytän naista vaikka  täysin samasta asiasta, niin sieltä tuleekin vain "onpa kurjaa, että ajattelet minusta noin", "no miksi sinä nyt suutuit", "miksi minulle purat näitä asioita" jne jne. Monenlaista syytöstä tulee naiselta kyllä minulle. Ja loppujen lopuksi minä pyydän anteeksi. Tällainen kävi viimeksi, kun nainen syytti minua loukkaavasta kielenkäytöstä, kun mainitsin meidän hiljaisesta seksielämästä. Paria kuukautta aikaisemmin hän mainitsi minulle samasta asiasta. Erona vain se, että silloin hän muisti syyttää mua myös siitä, että en muka haluaisi häntä siinä mielessä. Ja voitte arvata, että kuka pyysi kummallakin kertaa anteeksi. No minä. 

Kun olimme IKEA:ssa hakemassa minulle henkilökohtaisia huonekaluja. Hän muisti mainita jokaisen ostoksen kohdalla, että meinaatko tosissasi hankkia juuri tuon, haluatko muka tuon värisen jne jne... Parkkipaikalla mainitsin, että olisi mukava jos voisin valita itse ilman kyseenalaistamista... siitähän se itku tuli ja perään "minä käytän kallista aikaani täällä sinua auttaakseni, ja sinä vain valitat minulle". Kun olimme ostamassa hänelle sen jälkeen huonekaluja, testasin vitsimielessä ja kyseenalaistin hänen ostokset. Voitte jo arvata, miten siinä kävi. Sitten olin loppuajan hiljaa, arvaatte varmaan, mitä siinä kävi...

Eli naiselle se syyllinen löytyy aina jostain muualta, kuin itsestään. Koskaan ei olla valmiita ottamaan vastuuta omista tunteista ja teoista. Vaikka kirjaimellisesti tilanne olisi vastakkain. Eli sama asia tapahtuu, mutta asianosaiset ovat vain toisinpäin. Mies on syyllinen, nainen ei ole koskaan syyllinen. Sen kanssa täytyy oppia miesten elämään. 

Vierailija
19/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aloittaja on taas näitä miehiä joiden mielestä viha ja raivo eivät ole tunteita

Asian ytimessä. Lisätään vielä kostonhalu omien virheellisten päänsisältöjen perusteella. 

Vierailija
20/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikki ja Tommi. Mä HAIN apua omiin ongelmiin. Valitettavasti terapian ideana ei ole valmistaa saamattomille runkkareille ideaaleita vaimoja. Jatkakaa runkkausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi