Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ettei naiset ota vastutta omista tunteistaan?

Vierailija
11.10.2023 |

Jokainen vuoristoradan pomppu ja tunnekoukero on aina muiden hoidettavana ja kaikkien muiden vastuulla. Miksi?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta naiset ottavat usein liikaa vastuuta muidenkin tunteista eikä pelkästään omista. Naiset koettavat miellyttää miehiään sängyssä ja tehdä miehille mieleistä ruoka jne jne ja omat mieltymykset ja tunteet jää vähemmälle huomiolle kuin kuuluisi.

Kumppaniaan ei varmaan kannata miellyttää sängyssä.

Ei jos se ei ole vastavuoroista. Jos mies aina olettaa että homma hoidettu kun hänen paineet on purettu niin miksi miellyttää sellaista? Toisekseen jos nainen haluaisi vaikka pitkän esileikin niin monet miehet pitävät sitä turhana ja typeränä koska he eivät saa siitä mitään. Sitten ihmettelevät kun naista ei kiinnosta jokapäivä toteuttaa heidän toiveitaan sängyssä. Ja naisen vika kun ei ole halukas (naisen pitäisi syttyä ilman esileikkiä ja keskittyä huolehtimaan miehen nautinnosta ja olla tyytyväinen). Nainen ei sa haluta mitään itselleen tai on tunteidensa vietävä, hankala ym. Miehellä taas on oikeus haluta seksiä vaikka joka päivä ja ilman esileikkiä ym ja se on normaalia. 

ja sitten miehet vielä kehtaavat itkeä kuinka naiset ovat tunteidensa vietävinä ja hankalia ym.

Vierailija
42/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta naiset ottavat usein liikaa vastuuta muidenkin tunteista eikä pelkästään omista. Naiset koettavat miellyttää miehiään sängyssä ja tehdä miehille mieleistä ruoka jne jne ja omat mieltymykset ja tunteet jää vähemmälle huomiolle kuin kuuluisi.

Kumppaniaan ei varmaan kannata miellyttää sängyssä.

Näytä mulle mies, joka kerta toisensa jälkeen tyydyttäisi vain naisen tarpeet sängyssä itse ehkä jopa kyyneleitä niellen kun jäi taas ilman. Kun on se naisen tarve yhtä tärkeä kuin syöminen tai juominen, elämän perustava tarve.

Joo ei se tervettä ole ja ei tuollaiseen pitäisi suostua mutta toisin päin tämä nähdään yleisesti aina normaalina erityisesti miesten mielissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin koska joku mies olisi joutunut huolehtimaan minun tunteistani. Ehkä isä joskus kun olin lapsi. Muuten niistä on aina huolehtinut äiti, tädit, naispuoliset ystävät ja naispuoliset terapeutit.

Vierailija
44/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ja just naiset pyörittävät tätä maata, hoitavat lapset, vanhukset, vammaiset ja jopa vätysmiehet samalla kun miehet rikostelevat ja tappavat itsensä elintapasairauksiin.

Naiset nimenomaan pärjäävät tunteiden kanssa, miehet eivät.

Jokainen biologiasta ja lisääntymisestä jauhava läskipäämies on omien tunteidensa viemä kaarnalaiva ilman navigoijaa, ilman perämiestä, ilman päämäärää.

Vierailija
45/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap ei edes osaa kirjoittaa oikein, kun se menee oikein kirjoituksessa, että vastuuta? Ja aina naisten vika? Tämä mies tuskin pitää vastuusta lainkaan, jos oikein kirjoitus jo menee väärin, niin taitaa olla jo humalan puolella, jossa syyttää naisia kaikesta omasta pahan olostaan. Mitä ap tehnyt oman hyvin voinnin eteen? Toki aina helppoa syyllistää muita, mutta ap ei näe omaa kuviota lainkaan. Eikö olen peiliin katsomisen paikka. 

Teen paljon asioita oman hyvinvointini eteen ja otan myös täyden vastuun omista tunteistani :)

Kirjoitusvirhe tuli otsikkoon, kyllähän se vähän harmittaa.

Vierailija
46/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ap vastuu omista tunteistasi äläkä uhriudu, että ei tässä voi miehet kuin oppia elämään vaikeiden naisten kanssa. Kyllä voi, kun valitsee toisin. Pitää vain osata ja uskaltaa ottaa vastuu itsestänne ja omasta elämästänne.

Vierailija
47/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin miehen joka on empaattinen ja kykenee keskustelemaan ym. Mieheni on viimepäivinä hoitanut minua kun olen ollut sairaana. Kyselee mitä ruokaa haluaisin, voiko tuoda juomista, lääkettä jne. Mitä voisi tuoda minulle kaupasta. Kysyi ennen harrastemenoaan voiko mennä ja jos voi niin mitä voi tehdä ennen lähtöään. Mies on myös huolehtinut automaattisesti valittamatta kaikki koiran lenkitykset ym.

kun mies on sairaana niin minä kohtelen häntä samoin. Hoidan ja huolehdin.

Muutenkin olemme tiimi jossa toiselle voi kertoa huolensa ja murheensa. Mietitään yhdessä ratkaisuja niihin. 

Olen todella onnellinen miehestäni!

Vierailija
48/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota pelottavat ja ärsyttävät tunteet.

Sarjassamme Helmi mieheksi

Vierailija
49/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap ei edes osaa kirjoittaa oikein, kun se menee oikein kirjoituksessa, että vastuuta? Ja aina naisten vika? Tämä mies tuskin pitää vastuusta lainkaan, jos oikein kirjoitus jo menee väärin, niin taitaa olla jo humalan puolella, jossa syyttää naisia kaikesta omasta pahan olostaan. Mitä ap tehnyt oman hyvin voinnin eteen? Toki aina helppoa syyllistää muita, mutta ap ei näe omaa kuviota lainkaan. Eikö olen peiliin katsomisen paikka. 

Teen paljon asioita oman hyvinvointini eteen ja otan myös täyden vastuun omista tunteistani :)

Miten se vastuunotto omista tunteistasi käytännössä tapahtuu?

Vierailija
50/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmasti. Loputon itsekkyys laittaa nytkin vinkumaan täällä kun muilla ei saisi olla eri mielipiteitä ja ajatuksia.

Vierailija
51/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naiset eivät ota vastuuta omista mokauksistaan. Menee aina, siis aina, miehen syyksi.

Melko huvittava väite tällä foorumilla jossa mies on aina, siis aina, naisten uhri. 

Aika iso osa miehistä täällä on naisia.

Vierailija
52/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas yksi mies ja entinen ex, kun hänellä sai olla naisystävä, joka sanoi mun miehelle, että ei kutsuta minua mukaan yhteis tapaamiseen, ja silti vain tanssi tämän naisystävän kanssa, vaikka me seurustelimme  yhdessä. Niin mun mieheni tanssi vain tämän naisen kanssa ja minulle ilkeästi totesi, etten osaa lainkaan tanssia. Siis tapasin narsisti miehen, että hän alkoi haukkumaan minua, että miten pukeudun ja miten puhun ym. Aina sai olla varpaillaan, että mistä nyt lähtee minun haukkuminen? Opetin tälle miehelle laittamaan kalakeiton, mutta yksi nainen sanoi tässä hänen ystävien kuullen ja minua haukkui, että olen opettanut häntä väärin ja huusi minulle täyttä huutoa, että olen opettanut. häntä väärin tekemään koko kalakeiton? Mun ex haukkui minua kaikesta mitä tein, miten pukeudun, mitä puhun, mikä on minun titteli ym. Niin aina kaikkea haukkumista minua kohtaan. Oli helpottavaa erota koko miehestä, jos ei nähnyt minussa yhtään mitään hyvää. Hänen ystävänsä tykkäsi minusta, mutta ei toki kaikki, kun en minäkään ihastu kaikkiin ihmisiin. 

Vierailija
53/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miesten tunneradan vuoksi meillä on vankilat täynnä.

Olet skitsofrenikko joka hokee tuota olkiukkoa joka avauksessa. 

Hah! Tähän kommenttiin ei keksitä parempia argumentteja :D

Vierailija
54/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onneksi löysin miehen joka on empaattinen ja kykenee keskustelemaan ym. Mieheni on viimepäivinä hoitanut minua kun olen ollut sairaana. Kyselee mitä ruokaa haluaisin, voiko tuoda juomista, lääkettä jne. Mitä voisi tuoda minulle kaupasta. Kysyi ennen harrastemenoaan voiko mennä ja jos voi niin mitä voi tehdä ennen lähtöään. Mies on myös huolehtinut automaattisesti valittamatta kaikki koiran lenkitykset ym.

kun mies on sairaana niin minä kohtelen häntä samoin. Hoidan ja huolehdin.

Muutenkin olemme tiimi jossa toiselle voi kertoa huolensa ja murheensa. Mietitään yhdessä ratkaisuja niihin. 

Olen todella onnellinen miehestäni!

Roikkujamies. JSSAP.

Vierailija
55/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naiset eivät ota vastuuta omista mokauksistaan. Menee aina, siis aina, miehen syyksi.

Melko huvittava väite tällä foorumilla jossa mies on aina, siis aina, naisten uhri. 

Aika iso osa miehistä täällä on naisia.

Tässä on oikein malliesimerkki siitä miten miehet ei ota vastuuta omista tunteistaan tai tekemisistään ja defenssit on suoraan viisivuotiaiden keinovalikoimasta. En se minä ollut, se oli naapurin Pertti!

Vierailija
56/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tässä yksi: vankilat eivät ole täynnä.

Vierailija
57/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Apn aloitus oli niin ympäripyöreä pikku oksennus että vaikea kommentoida kun ei tiedä mitä hän tarkoittaa. Pari esimerkkiä auttaisi huomattavasti.

Vai kuvitteleeko että me muut voidaan lukea apn ajatuksista tarkoittaako hän sitä että nainen itkee vaikka kuukautiskivuissa tai nainen huutaa vihaisena jos selviää että mies on pettänyt vai sitä että nainen huomauttaa taas kerran että apn pitää laittaa maitopurkki takaisin jääkaappiin kun lopettaa syönnin kun maitopurkki on taas kerran ollut apn jäljiltä koko päivän lämpimässä pöydällä happanemassa.

Yhyy nainen itkee kuukautiskivuissa ja on maailman ensimmäinen olento jolla on jotain kipuja 😆🤣

Ihan vinkkinä että esim ystäväni kuukautiskivut oli välillä niin pahat että pyörtyi kivusta kun vein päivystykseen. Eikö silloin saa itkeä jos on todella kipeä? Mitä pahaa siinä on jos aikuinen itkee kipua tai vaikka pelkoa? Eikö se ole tunteiden näyttämistä ja kokemista. Paljon parempi niin mitä purra hammasta ja sitten kun sattuu vielä enemmän niin lyödä toista ihmistä tai eläintä kun sattuu niin kovin mutta en itke. Tai huutaa ja räyhätä muille kun on kipeä mutta en varamasti sano että olen kipeä.

itse olen saanut opetettua mieheni että sanoo minulle jos on kipeänä jostain. Alkuun kärsi hiljaa ja sitten minä ihmettelin kun toinen ärsyyntyy jos kysyn lenkkikaveriksi ja muutenkin vaan tiuskii ja mököttää. Minusta on järkevämpää että sanoo toiselle jos on esim kipeä niin toisen ei tarvi arvailla ja ihmetellä puolison erilaista käytöstä. 

Vierailija
58/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mielipide, koska naisille opetetaan jo pikkutytöstä miten poikien ja miesten tunteet ja teot ovat meidän vastuullamme. Pojat on vaan poikia, se löi sua koska se tykkää susta, älä pukeudu paljastavasti koska muuten mies ei pysty hillitsemään itseään, jne. 

Vierailija
59/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eri mutta se on niin lapsellinen heitto, ettei kukaan aikuinen ihminen jaksa. Oikeesti yläkoululainen olisi ylpeä tuollaisesta "servauksesta".

Vierailija
60/113 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tässä yksi: vankilat eivät ole täynnä.

https://yle.fi/a/3-6273567

"Vantaan vankilan ahtaus edelleen ongelma"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi