Latasin vihdoin ios17:n, mutta miten saan yksityisen selauksen pysyväksi?
Latasin vihdoin ios17:n iPadiin, mutta tässä on nyt ongelma. Miten saan yksityisen selauksen pysyväksi tilaksi Safariin? Aina kun avaan uutta kertaa ja uutta ikkunaa menee se siihen ei yksityiseen tilaan. Lisäksi +-painikkeesta ei saa uutta ikkunaa yksityisen selauksen tilasta ja sulkeminen on vaikeaa. Kaduttaa jo koko ios17:n lataaminen kun Sefarin käyttö on vaikeutunut. Tarjolla olisi ollut vielä myös ios16.7.1. Olisi pitänyt vaan ladata vain tuo. 16.7:ssä ei ollut tällaista ongelmaa. Ehkä lopetan nyt koko Safarin käytön kun tämä on näin vaikeaa. Tämä ei yksityinen toki toimii kuten aikaisemmissa versioissa. Lisäksi tuossa tilassa yritin hakea ohjeita ja nyt en saa poistettua selaushistoriaa.
Kommentit (6)
Jaa, en ymmärrä oikein ongelmaa. Ainakin kun minä avaan Safarin, niin on yksityisessä automaattisesti. Nythän sinne tuli vielä parannuksia eli saa lisää tietoturvaa relay ja face id esim. Tosin Face tai PIN jokaisella käytössä puhelimen lukituksessa jo.
Ei onnistu millään, enkä edes löydä tuollaista toimintoa. Laitteeni ei tosin edes ole uusin iPad. Siinä ios16.7:ssä sain kyllä yksityisen selauksen automaattisesti ja +-painikkeesta uusia ikkunoita. Odotin aika kauan ylipäätään uuden käyttöjärjestelmän lataamisen kanssa, jossa sitä paitsi kesti kauan ja sitten tietysti kävi näin. Kaduttaa hirveästi tämä ja käyttö vain vaikeutuu. Näin hukassa laitteen kanssa en ollut edes silloin kun käytin laitetta ensimmäisiä kertoja monta vuotta sitten.Ap.
Jos olet tehnyt varmuuskopion iPadista iTunesiin ennen ios17 latausta, niin sieltä voit palauttaa vanhan version
Kaipaamani toiminnot löytyvätkin tuosta painikkeesta, jossa on kaksi neliötä osittain päällekkäin. Kun sitä painaa hellästi kaipaamani toiminnot löytyvätkin. Ap.
Sitä sivuhistoriaa, joka syntyi kun yritin etsiä tietoa ei yksityisessä tilassa en saa nyt millään pois. Poista-painike pysyy harmaana. Noh, se sivuhistoria on pari googletusta, Applen sivu ja vauva.fi. Olen ainoa laitetta käyttävä ja vauva.fissä toki olen koko ajan. Ap.
Asetukset ja Safari ja sieltä vaadi Face ID