Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Henriika Tulivirtaa, 33, luullaan usein lapseksi" Ja kuvissa täysin tavallinen kolmekymppinen

Vierailija
09.10.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009888327.html Mutta sitähän voi pilkkoa sitten pienemmäksi, sen varmaan osaatkin jo, hammaslääkäri jatkoi ystävälliseen sävyyn. Kun toimenpide veteli viimeisiään, lääkäri sanoi vielä huuhtelevansa purentakiskot. Ne kun värjäytyivät tällaiseksi prinsessalle sopivaksi vaaleanpunaiseksi. Erikoisen kohtaamisesta teki se, että Tulivirta on täyttämässä juuri 34 vuotta. Hammaslääkäri kuitenkin piti häntä ilmeisesti ajatuksissaan lapsena." Oikeasti, käsi ylös, kuka luulisi kuvan naista pikkulapseksi? Tällaisiako tekin olette jotka täällä uskottelette että teitä luullaan lapsenne siskoksi?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Luulen, ettei kyse ole niinkään siitä, että olisin lapsen näköinen, vaan pikemminkin olemuksestani”, Tulivirta sanoo

Vierailija
122/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä juttuja, kun kohde itse ottaa yhteyttä ja haluaa kertoa kuinka häntä luullaan aina niin nuoreksi. Aina ihan ikäisensä näköisiä naisia, jotka haluavat huomiota ja someseuraajia. 

Olen huomannut, että ihmiset jotka puhuvat itse kuinka näyttävät niin nuorilta ja ovat nuorekkaita, eivät muiden silmissä ole sitä. Jonkinlaista itsepetosta. 

Olen paljon lyhyempi ja nuorena luultiin lapseksi, mutta kyllä aikuisen jo kasvoista erottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutusta ymmärsin että hän olisi suunnilleen 160 senttiä eli pituuten puolesta kävisi yläkoululaisesta.

Vierailija
124/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan usein pillimehua tai keksiä kun jännitän verikokeita ja taannun henkisesti ihan lapsen tasolle. En tiedä miksi, aina ollut näin. Sama hammaslääkärissä, tärisen näkyvästi ja hoitsu yleensä ottaa olkapäästä kiinni ja alkaa lässyttäen rauhoitella. Sen sijaan esim kaupassa mua kohdellaan ihan aikuisena. Että olisko joku hoivavietin aktivoituminen kyseessä, jos vaikuttaa pelkäävän noissa esimerkkitilanteissa?

Vierailija
125/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

jutusta ymmärsin että hän olisi suunnilleen 160 senttiä eli pituuten puolesta kävisi yläkoululaisesta.

Ihan on aikuisen pituinen.

Vierailija
126/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten p erverssi vaikutelma jäi artikkelin kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista, "160cm hyvässä ryhdissä" ja vaikka mitä muitakin esimerkkejä. Iho meni kananlihalle, hrrr!

Vierailija
127/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo naamasta näytä päivääkään alle nelikymppiseltä!

Vierailija
128/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri on tainnut vetää läppää ja tämä nainen ottaa ihan tosissaan 😄

Vierailija
129/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan on aikuisen pituinen.

kun etsin tilastoja, niin muistaakseni suomalaisten naisten keskipituus on suunnilleen 164 senttiä.

Vierailija
130/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jutun luettuani mieleen oma labrakäyntini vuosien takaa. Olin silloin kolmekymppinen, mutta hoitaja vaikutti jostain syystä luulevan minua huomattavasti nuoremmaksi. Kesken näytteenoton hän mm. kysäisi, olenko koulussa vai kenties kesätöissä (elettiin muistaakseni elokuuta). Hieman naurahtaen totesin olevani töissä. Hän vastasi tyyliin "niin, onhan se nuorille kiva saada vähän omaakin rahaa, että voi vaikka ostaa jotain kivaa itselleen". Hämmennyin hetkellisesti niin, etten edes osannut todeta takaisin, että ihan asumiseen ne tienaamani rahat menevät, kun olin omillani asunut tuolloin jo noin 15 vuotta...

Pukeuduin ja käyttäydyin mielestäni varsin asiallisesti ja aikuismaisesti. Lyhyt olen kyllä, mutta aika erikoisena pidän, jos sen takia luullaan lapseksi - etenkin, kun syntymäaikani oli näytöllä näkyvissä.

Vierailija
131/137 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa tää Tulenheimo lappuhaalareissaan tikkariaan imemässä

Voi apua 😂

Vierailija
132/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny livenä. Näyttää samalta kun nois kuvissa. Lehtikuvaajat ei saa muokata kuvia, mut ne on hyviä ottaa hyviä.

Vierailija
133/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mäkin saan usein pillimehua tai keksiä kun jännitän verikokeita ja taannun henkisesti ihan lapsen tasolle. En tiedä miksi, aina ollut näin. Sama hammaslääkärissä, tärisen näkyvästi ja hoitsu yleensä ottaa olkapäästä kiinni ja alkaa lässyttäen rauhoitella. Sen sijaan esim kaupassa mua kohdellaan ihan aikuisena. Että olisko joku hoivavietin aktivoituminen kyseessä, jos vaikuttaa pelkäävän noissa esimerkkitilanteissa?

Meillä ainakin työterveydessä saa aina pillimehua. Olen kohta 50.

Vierailija
134/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuvitelkaa tää Tulenheimo lappuhaalareissaan tikkariaan imemässä

Voi apua 😂

Setä lähteekin tästä runk....

Vierailija
135/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ottanut ite hesariin yhteyttä oli instassa. Kaks lehtee halus tehä jutun twitterin tekstin takia ja hesari oli eka. 

Vierailija
136/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaikissa akkain ryhmissä facessa on just näitä "arvaa ikäni" ketjuja, eli joku kuvittelee oikeasti olevansa huomattavan nuoren näköinen ja sitten hänelle tuleekin paha mieli. Aika harvassa ovat ne ihmiset, jotka oikeasti näyttävät paljon nuoremmalta. Usein nämä ovat hyvin säilyneitä vanhoja ihmisiä, eli 100-vuotias näyttää 80-vuotiaalta. Ryhmissä näkee myös niitä "muutoskuvia" 15 vuotta sitten ja nyt. Nykyinen kuva näyttää paljon nuoremmalta, kun siihen on isketty kaikki filtterit päälle. Et oo muuttuny yhtään!

Vierailija
137/137 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle tuli jutun luettuani mieleen oma labrakäyntini vuosien takaa. Olin silloin kolmekymppinen, mutta hoitaja vaikutti jostain syystä luulevan minua huomattavasti nuoremmaksi. Kesken näytteenoton hän mm. kysäisi, olenko koulussa vai kenties kesätöissä (elettiin muistaakseni elokuuta). Hieman naurahtaen totesin olevani töissä. Hän vastasi tyyliin "niin, onhan se nuorille kiva saada vähän omaakin rahaa, että voi vaikka ostaa jotain kivaa itselleen". Hämmennyin hetkellisesti niin, etten edes osannut todeta takaisin, että ihan asumiseen ne tienaamani rahat menevät, kun olin omillani asunut tuolloin jo noin 15 vuotta...

Pukeuduin ja käyttäydyin mielestäni varsin asiallisesti ja aikuismaisesti. Lyhyt olen kyllä, mutta aika erikoisena pidän, jos sen takia luullaan lapseksi - etenkin, kun syntymäaikani oli näytöllä näkyvissä.

Kerran eräs kukkakauppias ostoksiani kääriessään kysyi, mistä olen kotoisin (asun ulkomailla). Vastasin, ja hän jatkoi että oho, no mitäs sun perhe tykkää siitä että asut näin kaukana? Ihmettelin että miten perheeni (siis ilmeisesti lapsuuden perhe) siihen liittyy mitenkään, kun kauppias jatkoi että niin no, kyllähän te nuoret opiskelijat tietty nykyään reissaatte vaikka ympäri maailmaa - oletko ihan ekaa vuotta nyt yliopistossa?

Vastasin että olen 40-vuotias ja asunut omillani 22 vuoden ajan 😅. Kauppiaan ilme valahti ja hän ei meinannut saada sanaa suustaan.

Tuo on ainut kerta kun minulle on käynyt jotain tuollaista, mielestäni olen ihan ikäiseni näköinen. Jos siellä kaupassa oli outo valo tai jotain 😁.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi